نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

تم تولد رنگین کمان، تزیین کیک و متن تبریک تولد پسرم در سورپلاس

1399/3/25 14:26
1,682 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

اگر برای برگزاری جشن تولد کودک یا نوجوان خود به دنبال انتخاب تم تولد به شکلی هستید که ست کردن سایر تزیینات تولد با آن به راحتی صورت گیرد، تم تولد رنگین کمان را پیشنهاد می کنیم. این تم تولد دارای رنگ آمیزی بسیار شادی بوده و به دلیل تنوع رنگ موجود در آن، می توانید انواع و اقسام رنگ های گوناگون را با آن به کار گیرید. به علاوه در سورپلاس می توانید آموزش تزیین کیک را نیز دنبال کرده و کیک تولد رنگین کمانی در آشپزخانه خانه خود تدارک ببینید.

تم تولد رنگین کمان

همان طور که انتظار داریم تم تولد رنگین کمان از مدل های رنگین کمانی با رنگ های قرمز، نارنجی، سبز، آبی، زرد و بنفش تشکیل شده است. با این حساب شما می توانید تزیینات جانبی را از هر یک این رنگ ها به کار برده و حتی به سراغ رنگ های هم خانواده این تم تولد بروید.

تم تولد رنگین کمان


بادکنک آرایی با تم تولد رنگین کمان

برای بادکنک آرایی همراه با تم تولد رنگین کمان، یکی از بهترین شرایط را در اختیار خواهید داشت. شما می توانید با انتخاب رنگ های متنوع و شاد از بادکنک ها، فضایی فوق العاده جذاب و پرنشاط ایجاد کنید. در حقیقت ماهیت تم تولد رنگین کمان، دارای این خاصیت است که فضای جشن تولد را به شدت شاد و هیجان انگیز ساخته و انرژی زیادی به فضا وارد نماید. با اضافه کردن بادکنک های رنگی به تزیینات جشن تولد، این غلظت شادی آفرینی و نشاط آوری فضا افزایش می یابد. شما می توانید بادکنک ها را با رعایت ترتیب رنگ و با نظمی خاص به سقف و دیوار متصل سازید یا این که از آن ها به صورت متمرکز در بخشی از طراحی تزیینات فضای برگزاری مراسم جشن تولد استفاده کنید.

در صورتی که از بادکنک های نیتروژن دار استفاده می کنید، طراحی تزیینات شما به شکلی جذاب تر صورت گرفته و اثری از چسب و نخ متصل کردن بادکنک ها نیز دیده نخواهد شد. به این صورت گویی سقف سالن برگزاری جشن، بادکنک باران شده است.

بادکنک آرایی با تم تولد رنگین کمان

سفارش کیک

اما وقتی نوبت به بخش جذاب سفارش کیک می رسد، نگاهی به تم تولد انتخابی خود داشته باشید. تم تولد رنگین کمان با رنگ های رنگین کمانی خود فضا را انباشته کرده است. شما می توانید به سراغ سفارش یک کیک سفید و ساده رفته و به این صورت در آن همه رنگ و نقش، تضادی جذاب به وجود بیاورید. این گزینه برای برگزاری تولد نوجوانان عالی به نظر می رسد. اما از طرفی دیگر همچنان گزینه انتخاب یک کیک تولد رنگی، متناسب با تم تولد رنگین کمان نیز برقرار است. این کیک رنگی می تواند درست مطابق با رنگ های به کار رفته در تم تولد و همان طور لایه لایه باشد. این مدل کیک با رنگ های جذاب و متنوع خود، برای برگزاری جشن تولد کودکان با رده سنی کمتر عالی است و آن ها را به هیجان می آورد.

تزیین میز شام همراه با تم تولد رنگین کمان

در تزیین میز شام نیز باید کمی انعطاف از خود نشان دهید. اگر قرار است که این یک مراسم تولد کودک باشد، نباید از به کار بردن رنگ های مختلف هراسی به خود راه دهید. کودکان عاشق رنگ و دنیای رنگی هستند. از یک روزمیزی قرمز رنگ استفاده کرده و ظرف های پاپ کورن ها را رنگی انتخاب کنید. اگر از چراغ های ریسه ای برای تزیین میز شام تولد استفاده می کنید، رنگ های مختلفی را کنار هم به کار گرفته و از شلوغ کردن رنگ ها در فضا واهمه نداشته باشید.

انتخاب لباس

در انتخاب لباس، درست با شرایطی مانند انتخاب و سفارش کیک تولد روبرو هستیم. شما می توانید در این شلوغی رنگ ها، یک رنگ کاملا خنثی و جامد برای لباس جشن تولد فرزند خود انتخاب کنید. این انتخاب باعث می شود که او در میان رنگ های شاد و متنوع به کار رفته در تزیین فضا، متمایز و واضح به چشم بیاید. اما به احتمال زیاد کودک شما مایل به پوشیدن لباسی رنگی خواهد بود و این او را به مراتب بیشتر شاد خواهد ساخت. بنابراین در نهایت می توانید لباسی با همان تم و سبک و سیاق رنگین کمانی انتخاب کنید که کودک شما نیز جزیی از تم تولد شده و خود را بخشی از آن به حساب بیاورد.

انتخاب لباس تولد

گیفت های رنگین کمانی

در پایان نیز برای هر یک از میهمانان حاضر در میهمانی، گیفت های رنگین کمانی در نظر بگیرید. این گیفت ها می توانند بسیار ساده انتخاب شده، اما با ترکیب رنگ های رنگین کمانی جلوه پیدا کنند. شما می توانید این گیفت ها را با حوصله و سلیقه خود آماده ساخته یا همراه با خرید تم تولد، از بازار تهیه نمایید.

اگر قصد تبریک گفتن تولد پسر خود را دارید، متن تولد پسرم می تواند بهترین همراه شما در برگزاری جشن تولد باشد. این متن ها همیشه در خاطره فرزند شما مانده و ماندگار خواهد شد :

 1. پسر عزیزم تولدت مبارک و همیشه شاخه زندگی ات سرسبز و پرمیوه باشد.
2. پسر عزیزم که اکنون به مردی رشید تبدیل شده ای؛ تو نهال شکوفا شده زندگی من هستی و با تمام وجود تولدت را تبریک می گویم.
۳. در حالی که شمع های کیک تولد را فوت می کنی، پسرم … بدان که دست های من همیشه سایه امن تو خواهند بود. تولدت مبارک!
۴. گل زندگی من، پسرم، تولدت مبارک و همیشه شاد و سرفراز باشی.
۵. پسرم، زندگی پیش از تو چیزی مبهم و بی معنا بود و با به دنیا آمدن تو، رنگ و لعاب بهشتی به خود گرفت. تولدت مبارک!
۶. پسر عزیزم بهشت اینجا کنار تو و جهنم خیال یک لحظه دور شدن از توست! تولدت مبارک و صد سال زنده و کنار من باشی!
۷. پسرم تولدت را صدبار تبریک می گویم و امیدوارم که خورشید بر دنیای من و تو بارها گرم تر از گذشته بتابد و گرمابخش دل های ما باشد.

بهترین و جذاب ترین متن تولد پسرم را در لینک زیر بخوانید : 

>>>> متن تولد پسرم <<<<

کلام پایانی

تم های تولد بخشی از تزیینات جشن تولدهای امروزی را به خود اختصاص داده اند. با توجه به هزینه پایین و امکان فوق العاده ای که برای جذاب کردن فضا از این ابزار به دست می آوریم، به نظر می رسد که حذف تم تولد دیگر امکان پذیر نباشد. به واقع تم های تولد بخشی از هویت جشن های امروزی را به خود اختصاص داده اند و روز به روز نیز بر تنوع آن ها افزوده می شود. در سورپلاس بهترین ایده های برگزاری مراسم و جشن ها را دنبال کنید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)