نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

بهترین مرکز درمان ناباروری در ایران کجاست؟

1399/3/22 17:35
1,460 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

ناباروری یکی از معضلاتی است که برخی از خانواده ها با آن درگیر هستند و ناچاراً برای تشخیص نوع ناباروری و درمان می بایستی که به مراکز درمان ناباروری مراجعه نمایند. ایران یکی از کشورهایی است که توانسته با مراکز معتبر درمان ناباروری، در زمینه درمان این مشکل گام های مؤثری بردارد و به یکی از مقاصد توریسم درمانی تبدیل شود. از آن جا که مرکز درمان ناباروری نقش مؤثری در پروسه درمان دارد و انتخاب بهترین مرکز، کاری دشوار و در عین حال حائز اهمیت است؛ از این رو ما به معرفی بهترین مراکز درمان ناباروری در ایران که از نظر ارائه خدمات و امکانات در بالاترین سطح قرار دارند، می پردازیم :

بهترین مراکز درمان ناباروری در ایران

مرکز ناباروری رویان در تهران

رویان، یک مرکز تحقیقات علمی برای درمان ناباروری و سلول های بنیادی است که در سال 1370 توسط دکتر سعید آشتیانی و گروهی از محققان تأسیس شد. پژوهشگاه رویان تهران، قطب تحقیقاتی در سطح بین‌المللی است که تاکنون به دستاورد های مهمی در زمینه ناباروری دست یافته که برخی از آن ها عبارتند از :

_ داشتن اولین فرزند ICSI در ایران

_ تولد فرزند اول حاصل از IVF در تهران

_ تولد فرزند اول ناشی از تکنیک PGD در ایران

_ تأسیس بانک تخمدان

_ تأسیس بانک عمومی و خصوصی خون بند ناف

_ تأسیس نخستین بانک سلول‌های بنیادی جنینی و غیرجنینی کشور

_ و ...

مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری ابن سینا در تهران

مرکز درمان نازایی ابن سینا در تهران، دارای 6 کلینیک مجهز درمان ناباروری، درمان‌های جایگزین (اهدا)، درمان سقط مکرر، سلامت جنسی، کلینیک اندومتریوز و همچنین کلینیک سلامت مادر، جنین و نوزاد می باشد که به عنوان یک مرکز منحصر به فرد و معتبر به ارائه خدمات به متقاضیان درمان ناباروری می‌پردازد.

مرکز باروری و ناباروری اصفهان

مرکز باروری و ناباروری اصفهان در سال 1372 با هدف ارائه امکانات نوین و برتر در زمینه درمان ناباروری و جراحی زنان راه اندازی شد و توانست به عنوان یکی از اولین مراکز درمان ناباروری در ایران به جایگاه خوبی دست یابد. لازم به ذکر است که طبق آمار موجود، میزان نتایج موفقیت آمیز حاملگی در این مرکز با آمار موجود در کشورهای پیشرفته مطابقت دارد.

این مرکز درمانی در زمینه های مختلفی همچون : اهدای تخمک، میکرواینجکشن، آمنیوسنتز، هیستروسکوپی، سندروم هایپراستیمولیشن، رحم اجاره ای، IVF، لاپاراسکوپی، انتقال جنین، سرکلاژ، فریز جنین و ... به فعالیت می پردازد و از این رو به یکی از بهترین مراکز درمان ناباروری در ایران تبدیل شده است.

مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری نوین مشهد

مرکز درمانی نوین مشهد، یک مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری است که در سال 1386 تأسیس شده است. این مرکز با ارائه خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی به زوجین نابارور، در زمینه های مختلفی همچون : درمان ناباروری، سلامت جنین پیش از لانه گزینی، سقط مکرر و ... به موفقیت های چشمگیری دست یافته است.

یزد، قطب درمان ناباروری کشور

استان یزد در زمینه هایی همچون دندانپزشکی، قلب و عروق، زیبایی و به خصوص درمان ناباروری پیشرفت چشمگیری داشته، به گونه ای که در زمینه درمان ناباروری نه تنها در ایران بلکه در منطقه خاورمیانه و جهان نیز مطرح گردیده است. این استان دارای مراکز تحقیقاتی و درمانی ناباروری در سطح استانداردهای بین المللی و نیز برخوردار از اساتید برجسته ای همچون «دکتر عباس افلاطونیان؛ بنیانگذار روش IVF در درمان ناباروری در ایران» و سایر اساتید نام آشنا می باشد که مراجعه فراوان بیماران از شهرهای مختلف کشور و حتی کشورهای خاورمیانه مانند عراق، عمان، امارات، قطر، افغانستان و … به منظور درمان ناباروری، گواه این مدعاست.

پژوهشکده علوم تولید مثل یزد

پژوهشکده علوم تولید مثل یزد، در سال ۱۳۶۸ راه اندازی گردید و سال ۱۳۷۹ از سوی معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، به عنوان قطب اصلی و علمی کشور در زمینه تولید مثل و درمان ناباروری معرفی شد.

این پژوهشکده، مرکز تحقیقات علمی ناباروری در ایران است که با متخصصین حاذق غدد، جراحی زنان و زایمان، اورولوژی، روانپزشکی و همچنین تجهیزات پیشرفته و روش های به روز، به عنوان یکی از مراکز مهم درمان ناباروری در ایران به شمار می آید. در این مرکز از روش هایی نظیر : IVF ،IUI ،IVM ،ICSI، فریز تخمک و امبریو، میکرواینجکشن، کشیدن تخمک، بررسی رحم و تخمدان از طریق لاپاراسکوپی و هیسترسکوپی استفاده می شود و از این رو همه ساله جمع کثیری از زوج های نابارور از سراسر ایران، کشورهای همسایه و حتی اروپا برای به این مرکز مراجعه می کنند.

بیمارستان مادر یزد

بیمارستان مادر یکی از مراکز تخصصی زنان و زایمان در استان یزد است که در سال 1374 تأسیس شده است؛ همچنین اولین مرکز تخصصی و فوق تخصصی درمان ناباروری وابسته به بخش خصوصی می باشد که همواره بهترین خدمات درمانی را به مردم ارائه نموده است.

بیمارستان مادر یزد با در نظر گرفتن بخش های متعدد نظیر : بخش نازایی، اتاق عمل، جراحی زنان، اتاق زایمان، رادیولوژی، داروخانه، IVF و ... همواره پذیرای زوجین نابارور است.

درمان ناباروری در یزد با رادینا سلامت

سایت رادینا سلامت که در زمینه توریسم درمانی در یزد فعالیت دارد، از صفر تا صد درمان ناباروری در یزد، در کنار شما خواهد بود. شما می توانید با مراجعه به raadinahealth.com برای رزرو نوبت و همچنین بهره مندی از پکیج کامل گردشگری سلامت (خدمات همیار بیمار، ترانسفر، اقامت، تورگردشگری، و سایر خدمات رفاهی)  اقدام کنید. علاوه بر خدمات ذکر شده، سرویس چت آنلاین رادینا سلامت پاسخگوی سوالات شما در زمینه درمان ناباروری در یزد خواهد بود.

رادینا سلامت

منبع : https://www.isna.ir/news/99032113696/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%B1%D8%A7%DA%A9%D8%B2-%D8%AF%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86-%D9%86%D8%A7%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)