نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

بهترین آتلیه کودک و بارداری

1398/2/28 15:06
1,595 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندکی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه با خودتان خواهید دید. به همین علت عکاسی و ثبت لحظات رشد کودک به ویژه عکاسی از کودکان از اهمیت خاصی برخوردار است. هنگام مرور خاطرات کنار هم گذاشتن این عکس‌ها بعد از گذشت سال‌ها برای همه‌ی اهالی خانواده خالی از لطف نیست و بدون شک ورق زدن آلبوم عکس های کودکی یکی از شیرین ترین و در عین حال خاطره انگیز ترین لحظات در زندگی هر شخص است.

شاید شما هم با افراد زیادی برخورد داشته اید که با تاسف فراوان از نبود حتی یک عکس از دوران کودکی خود صحبت کرده و از خانواده خود گلایه میکنند، ولی امروزه به لطف فناوری ثبت لحظات به آسانی قابل انجام است و خانواده های عزیز میتوانند با موبایل یا یک دوربین کوچک خانگی در منزل به عکاسی از کودکانشان بپردازند، ولی به دلایل تکنیکی عکس های ثبت شده از کیفیت و جذابیت کافی برخودار نیست.

در عکاسی بارداری به علت محدودیت مادر در ایستادن و نشستن و همچنین عوارض ظاهری ایجاد شده ناشی از بارداری داشتن خلاقیت و دید هنری برای ثبت بهترین عکس ها که محدودیت های ایجاد شده ناشی از بارداری را به حداقل برساند، بسیار مهم است. همچنین در آتلیه بارداری استفاده عامدانه و بجا از نور و  متریال مناسب که تشدیدکننده لطافت و خلوص دوران بارداری و آغاز تجربه مادر شدن است ضروری است.

آتلیه کودک و بارداری لیماژ

عکاسی نوزاد مبحثی بسیار تخصصی است و به علت لطافت موضوع کمی با دیگر شاخه های آن متفاوت است و بهتر است حتما توسط افراد متخصص و با تجربه در این زمینه انجام گیرد. علاوه بر این اکسسوریهای مناسب برای عکاسی نوزاد، مخصوص به این کار بوده و برای القا ظرافت و لطافت نوزادان، بهتر است که از اکسسوار مخصوص همین کار استفاده شود.

آتلیه کودک و بارداری لیماژ

در عکاسی کودک علاوه بر دانش، خلاقیت و نگاه هنری، تجربه و سرعت عمل هم نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. بهره گیری از دکورهای متنوع هم تنها تا آنجایی کمک خواهد کرد که لطافت و ناب بودن سوژه را تحت تاثیر قرار ندهد. به همین منظور در آتلیه نوزاد و کودک، بیشتر چیدمان های ساده و ناب مدنظر هستند تا با اجتناب از آشفتگی بصری، کودک در مراتب پائین تری از توجه قرار نگیرد.

آتلیه کودک و بارداری لیماژ

تهیه عکسهای زیبا در زمان بارداری  و پس از به دنیا آمدن نوزاد و روند رشد کودک و حتی عکاسی کودک در فضای باز نیاز به تخصص و صبر و حوصله فراوان دارد لذا پیشنهاد ما به خانواده ها یافتن یک آتلیه کودک مناسب است و بهتر است پس از بررسی دکورها و سبک کاری و بازدید از نمونه کارهای آتلیه در سایت و شبکه های اجتماعی با توجه به سلیقه خود اقدام به رزرو وقت نمایند. آتلیه کودک لیماژ با چندین سال سابقه در زمینه عکاسی کودک عکاسی نوزاد و عکاسی بارداری، مفتخر است تا با به روز ترین تجهیزات و دکورها و تیمی صبور و باتجربه، به ثبت بهترین خاطرات شما بپردازد. خاطراتی که تنها ثبت آنها، کلید ماندگاریشان است.

عزیزان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی برای دیدن بیش از 100 مدل نمونه کار بارداری با شماره 88695744 تماس حاصل فرمایند.

پسندها (13)

نظرات (6)

✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
28 اردیبهشت 98 17:12
👏👏👏👏

28 اردیبهشت 98 22:37
مامانیمامانی
29 اردیبهشت 98 5:19
ممنون از لطفتون
مامان صدرامامان صدرا
29 اردیبهشت 98 11:53
👌😍
دخــــــتــرخــــالــــہدخــــــتــرخــــالــــہ
5 خرداد 98 18:15
لطفا به ما هم سربزنی
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
8 خرداد 98 0:53
😍😘😘