نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

پیش به سوی سادگی و راحتی در ثبت نوشته های جدید

1397/11/2 2:11
1,528 بازدید
اشتراک گذاری

در روزهای اخیر تغییراتی در صفحه ارسال مطلب جدید صورت گرفته که منجر به راحت تر شدن ثبت مطلب شده است؛ در این مقاله سعی می کنیم اشاره ای به این تغییرات داشته باشیم.

ارسال مطلب در موبایل

در بالای صفحه ارسال مطلب جدید، دکمه ای آبی رنگ با عنوان ارسال مطلب موبایلی به چشم می آید. اگر فرصت کافی برای ثبت جزئیات و تنظیمات ندارید یا در حال ثبت نوشته در موبایلی معمولی هستید، با کلیک بر روی این دکمه به صفحه ای هدایت خواهید شد که با ساختاری بسیار ساده و تقریبا شبیه محیط تلگرام، برای شما این امکان فراهم می شود که نوشته خود را ثبت کنید و یا عکس های مورد نظرتان را آپلود نمائید.

از این دکمه که بگذریم میرسیم به ادیتور ارسال مطلب جدید ...

 

محیطی ساده و کامل برای نوشتن مطلب و درج عکس

تغییرات متعددی در این بخش صورت گرفته که منجر به داشتن محیطی با قابلیت تایپ راحت تر در موبایل شده است، از اضافات و شلوغی ها کاسته شده، فونت ها خواناتر هستند، شکلک ها بروز می باشند و مراحل آپلود عکس کمتر و ساده تر شده اند.

 

قرار دادن ویدیو در پست ها

نکته جالب اینکه در ادیتور جدید آیکونی با سر و شکل لوگوی سایت آپارات اضافه شده است که با کلیک بر روی آن می توانید براحتی و تنها با داشتن آدرس ویدیوی مورد نظرتان در سایت آپارات، ویدیوی مربوطه را در وبلاگ خود قرار دهید. این امکان جدید را حتما امتحان کنید.

 

بکاپ لحظه ای از نوشته ها

در ضمن از مطالب شما به صورت لحظه ای بکاپ گرفته می شود، پس نگران رفتن برق و یا قطع شدن اینترنت و از دست رفتن نوشته هایتان نباشید 😉

 

سایر تنظیمات

در ادامه سایر تنظیمات به صورت مرتبی دسته بندی شده که با زدن بر روی هر کدام می توانید آنها رو تکمیل کنید.

انتشار یا عدم انتشار

در انتها هم اگر دکمه ثبت مطلب را بزنید، پست در وبلاگ منتشر خواهد شد و اگر تمایل نداشتید که مطلب را منتشر کنید یا نیاز بود بعدا دوباره آنرا تکمیل تر کنید، می توانید بر روی دکمه ثبت چکنویس بزنید تا پست موقتا به صورت چکنویس درآمده و در وبلاگ منتشر نشود.

 

اگر این تغییرات را در سیستم و یا موبایلتان به صورت کامل نمی بینید احتمالا می بایست کَش مرورگر خود را پاک کنید. صفحه را رفرش کنید و اگر همچنان موفق به دیدن جزئیات بالا نشدید موقتا مرورگرتان رو تغییر دهید.

اگر سوال یا مشکلی داشید با ما در تماس باشید ... 😍

پسندها (3)

نظرات (0)