نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

پالایش نام های کاربری غیرفعال و وبلاگ های خالی از محتوا

1397/7/24 16:05
1,662 بازدید
اشتراک گذاری

با گذشت حدود 8 سال از شروع فعالیت وبسایت نی نی وبلاگ، هزاران کاربر، اقدام به ثبت وبلاگ در این سامانه نموده اند. بدیهی است که تعدادی از این کاربران، تا کنون مطلبی در وبلاگ خود ثبت نکرده اند. رزرو شدن این نام های کاربری (که آدرس وبلاگ ها را نیز تشکیل می دهند) سبب شده است که گروهی از کاربران جدید که قصد ثبت وبلاگ دارند برای انتخاب آدرس وبلاگ مورد پسند خود، دچار محدودیت انتخاب شوند.

از همین رو، وبلاگ هایی که بعد از گذشت سال ها همچنان بدون پست و مطلب بوده و شروع به وبلاگ نویسی نکرده اند (حتی با وجود ارسال ایمیل های یادآوری از جانب سایت)، حذف شده و آدرس های مربوطه برای کاربران جدید آزاد خواهد شد. لازم به ذکر است در پالایش اولیه، بیش از 200 نام کاربری آزاد شد که در بین آنها آدرس های جالبی نیز یافت می شود.

در انتها فقط چند نکته ...

1) اگر نام کاربری خاصی مد نظر شماست که رزرو شده است ولی وبلاگ مربوطه بدون پست بوده و غیر فعال به نظر می آید، آدرس را برای ما ارسال کنید تا تیم نی نی وبلاگ بررسی های لازم را انجام دهد.

2) همچنین اگر اکنون در نی نی وبلاگ وبلاگی دارید، برای تغییر آدرس وبلاگ و نام کاربری تان دیر نشده است. اگر در آزادسازی های اخیر، وبلاگی آزاد شده که تمایل دارید نام کاربری خود را به آن تغییر دهید از طریق مسیر زیر در منوی کاربری خود می توانید این کار را براحتی انجام دهید : منوی کاربری > تنظیمات > تغییر آدرس وبلاگ

3) لازم به ذکر است هیچگاه وبلاگ های فعال و یا وبلاگ هایی که در آنها پستی نوشته شده است حذف نخواهند شد و جای نگرانی نیست.

 

با ما باشید محبت

پسندها (10)

نظرات (3)

مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
24 مهر 97 18:35
سلام این پالایش لازم بود . دستتون درد نکنه ...گلگل
مدیریت نی نی وبلاگ
پاسخ
سلام، ممنون گل
مامان صدرامامان صدرا
24 مهر 97 21:44
ممنون نی نی وبلاگ از این همه توجه و بررسی🙏❤🙏
مدیریت نی نی وبلاگ
پاسخ
سلام، اختیار دارید، وظیفه است گل
مامانیمامانی
26 مهر 97 21:32
سلام
ممنون نی نی وبلاگ عزیز که همیشه پشتیبان و همراه کاربرانت و به فکر دغدغه های اونها هستیمحبت
مدیریت نی نی وبلاگ
پاسخ
سلام، ممنون، روی پشتیبانی نی نی وبلاگ حساب کنید چشمک