نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

چرا دوستان خود را به نی نی وبلاگ دعوت کنیم؟

1397/2/5 10:32
7,167 بازدید
اشتراک گذاری

بسیاری از باباها، مامان ها و نی نی ها در فضایی صمیمی در نی نی وبلاگ حضور دارند، خاطرات و لحظات زیبایشان را ثبت می کنند، از دیدن زیبایی های نوشته های بقیه لذت می برند. اما هنوز بعضی از مامان باباها از این شبکه اجتماعی که اختصاصی کودک و خانواده هاست بی خبر ماندن! و ما می توانیم آنها را هم به این جمع زیبا دعوت کنیم. در این نوشته ی کوتاه نگاهی می اندازیم به دلایلی که بهتر است دوستان خود را از وجود نی نی وبلاگ آگاه و از آنها برای حضور در این شبکه اجتماعی دعوت کنیم.

1) مخاطبِ زیبایی های زندگی می شوند
خاطرات بچه ها زیباست، عکس های بچه ها دیدنی است، کودکان آتشفشانی از حسِ زندگی و نشاط هستند. بهتر است عزیزترین دوستان خود را به نی نی وبلاگ دعوت کنیم تا زیبایی های خاطرات ما و بقیه اعضای این شبکه اجتماعی را ببینند. با دعوت از دوستان خوب مان به این جمع، هیجان، لبخند و عشق بی پایانی را به آنها می بخشیم. آنها لیاقت دارند تا شریک این زیبایی ها باشند.

 

2) ناشر زیبایی های زندگی می شوند
مامان باباها را به این شبکه اجتماعی دعوت می کنیم تا از خاطرات کودک و خانواده خود بنویسند و هیجانِ کشفِ زیبایی های زندگی شان را با ما به اشتراک بگذارند. همان طور که ما آنان را به ضیافت عشق دعوت کردیم، در دنیای قشنگ کودکانه شان شریک می شویم و این هم پاداش ماست که دوستان خوبی هستیم.

 

3) ارتباط در یک محیط سالم
نی نی وبلاگ از ابتدای فعالیت خود، در تمام سال های گذشته (از سال 89) همواره دغدغه این را داشته است که فضای این شبکه اجتماعی که مخصوص کودک و خانواده است، متناسب با روحیه، شأن و شخصیت مخاطبانش باشد. در این شبکه اجتماعی، همه مراقبیم تا کودک درون مان زنده باشد. اینجا از هیاهوی شبکه های آدم بزرگ هایی که کودک درونشان را خفه کرده اند خبری نیست. با این مقدمه، می توانیم دوستان مان را با نی نی هایشان به این شبکه خوبِ خانوادگی بیاوریم، تا در این محیط سالم، با همدیگر در ارتباط باشیم.

 

4) نی نی وبلاگ می تواند زندگی شان را عوض کند
قبلا در مقاله * نوشتن خاطرات بچه ها و خانواده زندگی مان را تغییر می دهد *، به طور مفصل توضیح داده ایم که چطور خاطره نوشتن در نی نی وبلاگ می تواند زندگی ها را تغییر دهد، اگر آن را نخوانده اید، لطفا فقط چند دقیقه با نگاه زیبایتان همراهش باشید. با دعوت دوستان مان به نی نی وبلاگ می توانیم امیدوار باشیم به اینکه کمک کنیم تا تغییری مثبت در زندگی شان رخ دهد. دوستِ خوبی برای دوستان خوب مان باشیم.

 

5) می توانند سوال بپرسند، می توانند جواب بدهند
کودکی یعنی دنیای هیجان انگیز کشف همه چیز، یعنی بینهایت سوال، و گشتن دنبال جواب ها! ما نی نی وبلاگی ها از کودکان یاد می گیریم؛ با همین هیجان کودکانه، سوال می پرسیم و دنبال پاسخ سوالات مان هستیم، و اگر بتوانیم برای سوالات بقیه هم جواب می دهیم. بخش پرسش و پاسخ یکی از مفیدترین و اساسی ترین ابزارهای نی نی وبلاگ است. با آوردن دوستانِ خوب مان به نی نی وبلاگ، به آنان هم فرصت می دهیم در این جمعِ بزرگ، فرصت پرسیدن سوالات شان را داشته باشند؛ و البته حسِ خوبی پیدا می کنند اگر ببینند می توانند پاسخِ سوالی را بدهند. ضمن اینکه از دانش ارزشمند همدیگر بهره مند خواهیم شد.

 

6) بخاطر حسِ خوبِ نی نی های آینده
ما امروز در نی نی وبلاگ نوشتنی ها را می نویسیم و خاطرات شیرین مان را ثبت می کنیم برای روزی که کودکان دلبندمان بزرگ شوند، روزی که با دیدن این عشق بی انتها، حس خوب بگیرند. برای هدیه دادن چنین حس خوبی به نی نی های بیشتر، بابا مامان های بیشتری را به نی نی وبلاگ دعوت می کنیم. بخشی از حسِ خوبِ آینده آنان را امروز دور هم میسازیم.

 

7) وارد شبکه ای مخصوص کودک و خانواده می شوند
قبلا در مقاله * نی نی وبلاگ، تلگرام یا اینستاگرام؛ کدام بهتر است * اشاره کرده ایم که چرا نی نی وبلاگ نسبت به سایر شبکه های اجتماعی، برای نی نی ها و مامان باباها بهترین انتخاب است. لطفا اگر آن را نخوانده اید، نگاه زیبایتان را چند دقیقه میهمان این مطلب کنید. با این توضیح، وقتی دوستان خود را به این شبکه دعوت می کنیم، آنها را به محیطی خاص، با اعضایی خاص دعوت کرده ایم. آنهایی که فکر می کنیم باید نی نی وبلاگی باشند، با خبر می کنیم تا در اینجا همراه مان شوند.

 

8) با هم تلاش می کنیم برای دنیایی بهتر
آرمان شبکه اجتماعی نی نی وبلاگ، انتشار عشق، لبخند، محبت، هیجان مثبت، حس خوب و زیبایی های زندگیست؛ و همه نی نی وبلاگی ها، هر یک حتی با انتشار فقط یک لبخند، در این آرمان شریک هستند. ما معتقدیم با انتشار زیبایی ها و لبخندها، نه فقط حسِ خوب برای آیندگان، بلکه دنیایی بهتر برای امروزِ خود و کودکان مان می توانیم بسازیم. با دعوت دوستان مان، در دستیابی به این آرمانِ زیبا محکم تر قدم برمیداریم.

 

اگر نی نی وبلاگی هستید، به شما تبریک می گوییم؛ و به همه دلایل فوق، از شما می خواهیم تا دوستانِ خوبِ خود را به این شبکه اجتماعی دعوت کنید. با حضور هر نی نی و هر مامان و بابا، حس خوب این جمع بیشتر، و دنیای مان زیباتر خواهد شد.

نظرات (2)

مامان سيد امير علي و سيد امير حسينمامان سيد امير علي و سيد امير حسين
6 اردیبهشت 97 8:54
من به شخصه به خيليا پيشنهاد دادم كه ني ني وبلاگي بشنآرام
مدیریت نی نی وبلاگ
پاسخ
ممنونیم از شما ❤
کیوانکیوان
16 خرداد 97 13:25
خوبهخنده