نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

پشتیبان گیری از مطالب وبلاگ با سه روش

1393/8/1 14:48
9,988 بازدید
اشتراک گذاری

بدون شک مطالب درج شده در وبلاگ های سیستم وبلاگدهی نی نی وبلاگ از اهمیتی خاص و فوق العاده برخوردارند، چرا که حاصل زحمات بی منت پدر و مادری است که وقت قابل توجهی را برای ثبت لحظه لحظه زندگانی دلبند خود صرف نموده اند.

پس از درک این اهمیت توسط تیم مدیریت نی نی وبلاگ و دریافت درخواست های نی نی وبلاگی های عزیز در مورد امکان پشتیبان گیری مطالب، خدمتی جدید به خدمات وبسایت نی نی وبلاگ افزوده شد.

با همت همکاران فعال در بخش فنی وبسایت نی نی وبلاگ، شما نی نی وبلاگی عزیز هم اکنون می توانید به بهترین نحو ممکن و برای همیشه از مطالب درج شده در وبلاگ خود محافظت نمائید.

خدمت جدید نی نی وبلاگ این امکان را به شما می دهد تا بتوانید بسته به انتخاب خود به یکی از سه طریق زیر از مطالب وبلاگتان پشتیبان تهیه فرمائید.

  • ذخیره پشتیبان سفارشی
  • ذخیره پشتیبان سریع
  • ذخیره پشتیبان رایگان

شما میتوانید از طریق بخش نسخه پشتیبان واقع در منوی کاربری، از جزئیات این خدمت آگاه شوید.

شایان ذکر است خدمت جدید نی نی وبلاگ در زمینه پشتیبان گیری، خدمتی است که تاکنون در هیچ سیستم دیگری قابل دسترسی نبوده و با تلاش بخش فنی وبسایت نی نی وبلاگ برای اولین بار و به صورت اختصاصی در اختیار شما نی نی بلاگی های عزیز قرار می گیرد.

نظرات (16)

مریم مامان آیدین
1 آبان 93 16:52
خیلی عالیه...خسته نباشید و ممنون برای این همه توجه
مامانِ بهار
1 آبان 93 17:15
عالیه ..دستتون درد نکنه من یه سوال دارم میشه همین جا جواب بدید ؟ من 66 تا تقریبا پست دارم و همه ش رو میخوام در ذخیره ی سفارشی بگیرم . فقط نمیدونم چه قیمتی باید بدم ؟ اولی یا دومی؟ اصلا میشه ؟
مدیریت نی نی وبلاگ
پاسخ
با سلام شما باید از تعرفه 100 پست آخر در ذخیره سفارشی (سی دی بلاگ) استفاده فرمائید. البته استفاده از ذخیره سریع به شما پیشنهاد می شود. در ذخیره سریع هزینه شما به ازای 66 پست تنها 3300 تومان خواهد بود. حتما ذخیره سریع را نیز امتحان بفرمائید و نتیجه کار را ببینید. با احترام
نانا
2 آبان 93 2:32
سلام ایده های جالبی دادید ممنون بابت زحماتتون من قبلا برای ۲۰۰ تا از پستهام سی دی بلاگ تهیه کرده بودم ، الانم میخواستم برای بقیه پستهام درخواست بدم ، ولی قیمتهاتون خیلی بالا رفته ... بیشتر از خیلی !!!
مدیریت نی نی وبلاگ
پاسخ
با سلام شما مي توانيد از ذخيره پشتيبان سريع استفاده بفرماييد. در اين نوع ذخيره سازي نيز فايل Word ،Pdf و پوشه تمامي تصوير وبلاگ، مانند سي دي بلاگ در اختيار شما قرار خواهد گرفت.
مامان گل پسر
2 آبان 93 12:28
دست گلتون درد نکنه.. از لطف و محبتتون خیلی ممنونم.. انشاالله همیشه موفق باشید..
مامان گل پسر
2 آبان 93 12:52
عاشقتم نی نی وبلاگ..
•♥مامان متین♥•
2 آبان 93 18:12
یه دونه ای نی نی وبلاگ
سحر
3 آبان 93 9:28
ممنون از خدماتتون.
مامانی
3 آبان 93 9:42
سلام ممنون از زحماتی که متحمل میشید ولی من دقیقاً نمیدونم این سه مورد رو که گفتید چه جوری باید انتخاب کنم و ازشون استفاده کنم ؟ میشه لطفاً راهنمایی کنید؟ چون من برای همه پستتهایی که تاالان نوشتم میخوام انجام بدم؟ بعد این کار جدید کامنتها و عکسها رو هم شامل میشه؟!مرسی از توجهتون
مدیریت نی نی وبلاگ
پاسخ
با سلام با کلیک بر روی هر مورد توضیح مورد نیاز و نحوه تهیه ذکر شده است. در ذخیره های سفارشی و سریع، تمامی تصاویر وجود دارد ولی کامنت ها خیر.
مادر
3 آبان 93 11:07
سلام ممنون از زحماتتون.یک سوال؟مطالب رمزدار به همان شکل و با رمزی که براشون تعریف شده دخیره میشود یا اصلا نمیشود به متن مطالب رمزدار در پشتیبان دسترسی داشت.آیا این فقط برای مطالب باز است؟ممنون
مدیریت نی نی وبلاگ
پاسخ
با سلام تمامی مطالب رمزدار بصورت باز و بدون رمز در نسخه پشتیبان ذخیره می شوند.
مامان زهرا
5 آبان 93 0:29
چه جالب ! سپاسگزارم. خدا قوت
مامان عاطفه ی عاشق
5 آبان 93 23:30
دستتون درد نکنه. بهتون خسته نباشید میگم
فایضه مامانه عسل
6 آبان 93 0:45
سلام ... ممنونم از زحمات و توجتون ... خسته نباشید ... انشالله همیشه سالم و موفق باشید ...
مامان علی مرتضی
9 آبان 93 6:42
سلام فوق العادس واقعا ممنونم وبهترینها رو از خدای متعال بزای شما عزیزان خواستارم. شایان ذکر است خدمت جدید نی نی وبلاگ در زمینه پشتیبان گیری، خدمتی است که تاکنون در هیچ سیستم دیگری قابل دسترسی نبوده......... خوب معلومه که هیچ سیستمی وجود نداره واسه اینکه شما تنها مدیرت سایتی هستین که به خواست وراحتی کاربراتون اهمیت میدین ی دنیا ممنون از شما
مامان مائده
15 آبان 93 10:38
ممنون از شما
مامان پریسا
17 آبان 93 15:06
سلام خسته نباشید. بهترین هدیه رو در روز تولد دخترم بهم دادید. ممنونم
الهام
21 آبان 93 8:02
ممنون بابت امکاناتی که برای کاربران فراهم می کنید