نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

لباس های بچه گانه ای که سلبریتی ها برای فرزندانشان انتخاب می کنند

1403/3/21 11:51
1,285 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

سعی کرده ام در این نوشته به معرفی لباس های خریداری شده توسط سلبریتی برای فرزندشان بپردازم. این بانک اطلاعاتی گران بها می تواند چراغ راهی برای تولید کنندگان و وارد کنندگان پوشاک بچه گانه برای هدف قرار دادن این قشر پردرآمد در تبلیغات خود باشد.

در طول سالیان دراز حضورم در صنعت مد و پوشاک کودکان و به عنوان رکورد دار فروش لباس بچه گانه در ایران، یکی از نکاتی که همیشه مورد توجهم قرار گرفته سلیقه اقشار مختلف جامعه در انتخاب و خرید لباس بچه گانه برای فرزندانشان است. این سلیقه معمولا در اقشاری مانند سلبریتی ها، بازیگران، فوتبالیست ها، پزشکان و ... که محدودیت بودجه خاصی برای خرید لباس بچه گانه شیک ندارند، بیشتر مورد اهمیت است.

محدودیت بودجه عمولا انتخاب والدین را به مدل های خاصی محدود می کند اما زمانی که خریدار دارای محدودیت بودجه نباشد، دقیقا زمانی است که می توان از سلیقه او و نوع نگرش وی به لباس بچه گانه و پوشش فرزند خود باخبر شد.

از همین رو سعی کرده ام در این نوشته به معرفی لباس های خریداری شده توسط سلبریتی برای فرزندشان بپردازم. به دلیل خریداری شدن مستقیم این لباس های کودک از خودم، این اطلاعات با ارزش در اختیار شخص دیگری قرار ندارد و با اطمینان می گویم که این بانک اطلاعاتی گران بها می تواند چراغ راهی برای تولید کنندگان و وارد کنندگان پوشاک بچه گانه برای هدف قرار دادن این قشر پردرآمد در تبلیغات خود باشد.

خرید لباس بچه گانه توسط "خانم الناز ش" بازیگر توانمند ایرانی

روزی که خانم الناز ش برای خرید لباس بچه گانه به من مراجعه کردند، یک محصول تابستانی شیک و مجلسی مد نظرشان بود. عکسی از یک جلیقه و شلوارک خارجی به من نشان دادند و گفتند چنین لباسی می خواهند. من هم چند دقیقه بعد با مدلی بسیار زیبا و با کیفیت از همان لباس خدمت ایشان رسیدم. در نگاه اول بسیار مورد پسند ایشان قرار گرفت. برای آشنایی شما با این لباس زیبا، عکس آن را برای شما قرار داده ام.

"خانم پریناز ا" بازیگر نامدار سالیان اخیر، چه سلیقه ای در انتخاب لباس بچه گانه دارد؟

"خانم پریناز ا" یک بازیگر هنرمند و بسیار توانمند هستن که توسط یکی از دوستانشان به کالکشن لباس های بچه گانه شیک ما دست پیدا کردند. ایشان اولویت اول خود را راحتی کودک در لباس و اولویت بعدی را طراحی شاد و به روز لباس عنوان کردند. چون بر روی گوشی موبایل ایشان در یک لحظه کوتاه استیکری از یک فیل دیدم، فکر کردم که امتحان کردن شانسم برای معرفی یک لباس بچه گانه شیک و راحت با طرح فیل ارزشش را دارد. بنابراین یک مدل لباس بچه گانه با تیشرتی با طرح فیل و شلوارکی جین به ایشان معرفی نمودم.

در ابتدای دیدن این لباس، خانم پریناز ا با کمی شک و شبهه با این لباس برخورد می کردند. اما با پوشیده شدن لباس توسط فرزندشان، نظرشان کاملا از این رو به آن رو شد. عکس این لباس زیبا را هم برای شما قرار می دهم.

سلیقه عجیب "خانم هدیه ت" بازیگر و کارگردان ایرانی در انتخاب لباس بچه گانه

خانم "هدیه ت" خیلی خیلی مشهور هستند. با این وجود ایشان دارای سلیقه عجیب و منحصر بفردی هستند. ایشان دنبال یک مدل لباس بچه گانه دخترانه با طراحی کلاسیک و قدیمی بودند. می توانم اعتراف کنم که راضی کردن سلیقه ایشان یکی از سخت ترین کارهای تمام عمرم بود. اما با حدود 50 مرتبه عوض کردن مدل ها و معرفی آن ها با ایشان، توانستم خنده رضایت را در چهره ایشان نظاره گر باشم.

لباس های بچه گانه برای فرزندان سلبریتی ها

انتخاب "آقای علی د" فوتبالیست مشهور ایرانی برای خواهرزاده اش

"آقای علی د" را می توان نامدارترین فوتبالیست ایرانی دانست و روزی که ایشان به من برای خرید لباس بچه گانه برای خواهرزاده شان مراجعه کردند، واقعا به خودم افتخار می کردم. خواهرزاده 2 ساله ایشان یک دختر زیبای آذری بود که با هم نظری ما و آقای "علی د" یک لباس بچه گانه شامل یک تیشرت و یک بیلر دامنی برای او انتخاب شد. این لباس زیبا حاصل کار بهترین طراحان لباس است و از کیفیت بالایی برخوردار است.

انتخاب سریع و عجله ای "خانم مهناز ا" برای فرزندش

"خانم مهناز ا" یک سفر عجله ای را در پیش داشتند و برای دخترشان نیازمند یک لباس خنک و آزاد بودند. پیشنهاد ما یک ست تاپ و شلوارک دخترانه زیبا بود که به سرعت هم توسط خانم مهناز ا مورد پذیرش قرار گرفت. هر چه انتخاب لباس برای فرزند "خانم هدیه ت" سخت بود، خانم "مهناز ا" دارای سخت گیری های کمی در مورد لباس فرزندشان بودند.

تولد پسر "خانم لیلا ح" بازیگر نام آشنا و معرفی یک کار همه پسند

"خانم لیلا ح" برای فرزندش نیاز به یک دست لباس مناسب تولد داشت. با وجود اینکه ما کالکشن متنوعی از لباس های مجلسی پسرانه داریم، من انتخاب های مقابل خانم لیلا ح را محدود کردم و همین امر منجر به یک خرید راحت و بدون استرس برای ایشان شد.

انتخاب سلبریتی ها برای انتخاب لباس بچه گانه

آیا لباس بچه گانه خریداری شده توسط سلبریتی ها، برای دیگران هم در دسترس است؟

قطعا در دسترس است. اینکه ما به انتخاب اول سلبریتی ها برای خری لباس بچه گانه برای فرزندشان تبدیل شده ایم، اصلا بخاطر قیمت بالا نیست. اتفاقا لباس های عرضه شده در فروشگاه ما دارای قیمت هایی بسیار منصفانه و رقابتی هستند. خود شما می توانید با سر زدن به وبسایت ما به آدرس www.fingilii.com قیمت محصولات را به صورت کامل بررسی نمایید.

بنابراین اگر شما هم می خواهید مانند بسیاری از سلبریتی ها ما را به عنوان مقصد اول خرید خود برای فرزندتان در نظر بگیرید، کالکشنی بی نظیر از لباس های با کیفیت ایرانی و وارداتی را در پیش روی شما قرار خواهیم داد.

در خرید لباس بچه گانه چه نکاتی را در نظر بگیریم؟

خرید لباس بچه گانه دارای ظرافت هایی انکار نشدنی است. توجه به کیفیت متریال در عین توجه به زیبایی یکی از اصول خرید لباس کودک است. همچنین نکات دیگری هم در این زمینه وجود دارند. از جمله:

راحتی لباس بچه گانه اولویت شما باشد

مهم‌ترین چیز اینه که لباس بچه راحت باشه. بچه‌ها باید بتونن آزادانه حرکت کنن، بازی کنن و بدون هیچ‌گونه ناراحتی‌ای دنیا رو کشف کنن. به دنبال لباس‌هایی از جنس نرم و تنفس‌پذیر مانند پنبه یا مخلوط‌های پنبه‌ای باشین. از لباس‌هایی با جنس‌های پلاستیکی یا سفت که می‌تونن باعث تحریک پوست بچه بشن خودداری کنین.

سایز لباس بچه گانه: مهم و حیاتی

بچه‌ها به سرعت رشد می‌کنن، پس بهتره لباس‌هایی رو انتخاب کنین که کمی بزرگ‌تر از سایز فعلیشون باشن. به این ترتیب می‌تونن برای مدت طولانی‌تری از اونها استفاده کنن. همچنین، به خاطر داشته باشین که سایزها می‌تونن بین برندهای مختلف متفاوت باشن، پس همیشه قبل از خرید، لباس رو تن بچه‌تون بکنین و یا از جدول سایزبندی کودکان استاندارد استفاده کنید.

کارایی لباس بچه گانه را در نظر بگیرید

لباس‌هایی رو انتخاب کنین که پوشیدن و درآوردنشون راحت باشه. این موضوع به خصوص برای نوزادان و نوپایان که تعویض پوشک‌شون به دفعات انجام می‌شه، مهمه. به دنبال لباس‌هایی با دکمه‌های جلویی، زیپ یا کش‌هایی باشین که به راحتی باز و بسته می‌شن.

ایمنی لباس بچه گانه برای جلوگیری از خطرات

از خرید لباس‌هایی که دارای بند، نخ یا تزیینات شل هستن خودداری کنین، چون می‌تونن خطر خفگی ایجاد کنن. همچنین، به دنبال لباس‌هایی باشین که برچسب‌ها یا تگ‌های بیرونی نداشته باشن که می‌تونن باعث خراشیده شدن پوست ظریف بچه بشن.

آب و هوای فصل و اقلیم زندگی را مد نظر قرار دهید

فصل و شرایط آب و هوایی رو در نظر بگیرین. در زمستان، به لباس‌های گرم و لایه لایه نیاز دارین، در حالی که در تابستان، لباس‌های خنک و نازک مناسب‌تر هستن. همچنین، به خاطر داشته باشین که بچه‌ها به سرعت گرماشون رو از دست می‌دن، پس همیشه یه لایه لباس اضافی با خودتون داشته باشین.

شستشوی راحت، کلید زندگی راحت

به دنبال لباس‌هایی باشین که به راحتی قابل شستشو باشن. بچه‌ها کثیف‌کاری می‌کنن، پس لباس‌هاشون باید به راحتی قابل شستشو در ماشین لباسشویی باشن و بدون آب رفتن یا رنگ دادن، فرم خودشون رو حفظ کنن.

نظر و سلیقه فرزندتان مهم است

بچه‌های بزرگ‌تر ممکنه نظرات خودشون رو در مورد لباس‌ها داشته باشن. در صورت امکان، اونها رو در انتخاب لباس‌هاشون مشارکت بدین. این کار بهشون کمک می‌کنه تا اعتماد به نفس خودشون رو افزایش بدن و در مورد انتخاب‌های خود احساس مسئولیت بیشتری داشته باشن.

بهترین برندهای تولید کننده لباس بچه گانه را شناسایی کنید

برندهای زیادی وجود دارن که لباس بچه تولید می‌کنن. قبل از خرید، تحقیق کنین و برندهایی رو پیدا کنین که به خاطر کیفیت و ایمنی محصولاتشون شناخته شده باشن.

خرید اینترنتی لباس بچه گانه

خرید اینترنتی لباس بچه گانه از فروشگاه آنلاین پوشاک کودک فینگیلی

امروزه می‌تونین به راحتی لباس بچه رو به صورت آنلاین خریداری کنین. این کار می‌تونه یه روش راحت برای صرفه جویی در وقت و انرژی باشه، فقط کافیه که از فروشگاه‌های معتبر خرید کنین و نظرات سایر مشتریان رو مطالعه کنین. اگر قصد خرید از فروشگاه آنلاین فینگیلی را داشتد، حتما از کد تخفیف sdf657 استفاده کنید تا در سفارشات بالای 700 هزار تومان، 100 هزار تومان تخفیف بگیرید. فروشگاه فینگیلی علاوه بر لباس بچه گانه، انواع اکسسوری کودک مانند ساعت بچه گانه و عینک بچه گانه و ... را هم به شما ارائه خواهد داد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)