نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

برتری ارسال پیامک تبلیغاتی نسبت به سایر روش های تبلیغات

1402/12/15 9:09
289 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

امروزه در عصری زندگی می کنیم که عصر ارتباطات نام گرفته است؛ بیشتر امور مردم از دنیای واقعی جدا شده و به دنیای مجازی پیوسته است. پیشرفت فناوری در این زمینه سبب شده که تقریبا سبک همه کار ها تغییر کرده و به اشکال دیگر انجام شوند. تبلیغات نیز از این روند مستثنی نیست. تبلیغات از مهم ترین اقداماتی است که برای شناخته تر شدن و گسترش کسب و کار صورت می گیرد؛ به عبارت دیگر در صورت عدم وجود تبلیغات، هیچ نوع پیشرفتی در میان رقبای متعددی که در یک زمینه فعال هستند، رخ نمی دهد.

در گذشته های نه چندان دور از روش های متنوع و سنتی برای انجام تبلیغات استفاده می شد اما امروزه شاهد شیوه های تبلیغاتی نوین هستیم که بسیار سریع و کاربردی تر از گذشته هستند. از آن جایی که طبق آمار، به طور متوسط هر فرد در طول روز 150 بار تلفن همراه خود را چک می کند، پس بیشتر وقت همه ما در دنیای تکنولوژی صرف می شود. بدیهی است که تبلیغاتی که در تلفن های همراه باشد بیشتر به چشم ما خواهد آمد.

از میان انبوهی از روش هایی که در تبلیغات الکترونیکی موجود است، موضوع این مقاله معرفی تبلیغات پیامکی و دلیلی برتری آن نسبت به دیگر شیوه های تبلیغات است. پس اگر به این موضوع علاقه مند هستید تا پایان مقاله همراه ما باشید.

سامانه پیامکی چیست؟

سامانه پیامکی

سامانه پیامکی، نرم افزار های تحت وب و آنلایی هستند که شرکت و وبسایت های مختلف پیامک تبلیغاتی آن ها را ارائه می کنند.

پنل اس ام اس محیطی را در دسترس شما قرار می دهد که هر تعداد پیامک متنی و پیام صوتی انبوه که می خواهید به هر تعداد از افراد ارسال کنید و تعدادی پیامک هم دریافت کنید. این نرم افزار ها علاوه بر ارسال اس ام اس، امکانات دیگری نیز دارند که در ادامه با آن ها آشنا خواهید شد.

امکان ارسال متن به تعداد انبوهی از افراد در مدت زمان کوتاه

در روش های دیگر با صرف وقت و هزینه زیاد، نتیجه مطلوب حاصل می شود اما در این روش، با کلیک بر روی یک دکمه پیامک برای تعداد زیادی افراد فرستاده می شود و می توانید اطمینان حاصل کنید که ارسال اس ام اس انبوه به دست شمار بسیاری از آن ها خواهد رسید. در نتیجه در مدت زمان بسیار کوتاه افراد متن شما را خواهند خواند.

امکان انتخاب مخاطبان خاص

پنل اس ام اس به شما این قدرت را می دهد که تنها مخاطبان هدف خود را انتخاب کنید. ابتدا شما باید مخاطبانی را که به محصولات یا خدمات شما علاقه مند هستند را شناسایی کنید. سپس در لیست شماره های پنل خود که باید به روز و جامع باشد، آن ها را یافته و ارسال کنید. افراد برای تبلیغات به دسته هایی نظیر سن، جنسیت، شغل و یا محل زندگی، تقسیم بندی می شوند.

برای مثال اگر فروشنده کتاب های کمک درسی هستید، باید اس ام اس تبلیغاتی خود را به افراد در رده سنی 7 تا 18 سال ارسال کنید. یا اگر خدماتی را در یک شهر ارائه می دهید، ارسال اس ام اس به مردم همان شهر معقول تر می باشد.

هزینه کمتر

همان طور که می دانید، خرید اس ام اس انبوه نیاز به هزینه های آنچنانی ندارید. تبلیغات تلویزیونی یا تبلیغات در روزنامه ها و اعلامیه ها، هزینه هایی مانند ساخت فیلم تبلیغاتی یا خرید کاغذ دارند که مبلغی سنگین و بالا می شود. اما خرید پنل اس ام اس بسیار مناسب تر از روش های دیگر خواهد بود.

دسترسی آسان

ارسال پیامک تبلیغاتی

شما با مراجعه به سایت های اینترنتی به راحتی می توانید یک پنل پیامک رایگان دریافت کنید و دردسرهای دیگر روش ها را نداشته باشید. فقط دقت داشته باشید که باید یک پنل مورد اطمینان خریداری کنید که در ازای قیمت مناسب، امکانات خوب و مورد نیاز را در اختیار شما بگذارد. ارسال پیامک حاوی لینک، لیست شماره جامع، ارسال پیامک انبوه، اعتبار مادام العمر پنل و … از جمله امکاناتی است که باید یک پنل مناسب داشته باشد. البته برخی از امکانات با انتخاب خریدار، به پنل اضافه یا کم می شود.

بازدهی بالا

همان طور که مشخص است بازاریابی با روش ارسال اس ام اس تبلیغاتی، نسبت به هزینه و وقتی که برای آن صرف می شود، بسیار مناسب و عالی است. در این روش شما از نتیجه تبلیغات خود آگاه می شوید. از نقاط قوت و ضعف خود مطلع شده و می توانید در جهت بهبود کیفیت تبلیغات، خدمات و محصولات خود اقدام کنید. شما پس از یک دوره ارسال پیامک و دریافت بازخورد ها، به راحتی از درستی یا نادرستی متن تبلیغات خود مطلع می شوید که در صورت نیاز آن را تغییر می دهید یا این که به همان رویه ادامه خواهید داد.

امکان ایجاد ارتباط و تعامل با مخاطب

یکی از روش های جذب مشتری، ایجاد ارتباط با آن ها می باشد. با ایجاد ارتباط این حس به مخاطب القاء می شود که نظرش اهمیت دارد و در محصولات و خدمات تاثیر گزار است. ارسال نظر سنجی و مسابقه سبب برقراری ارتباط بین مشتری و شما خواهد شد.

از طرف دیگر وقتی مخاطبان با شما تعامل داشته باشند، مشتری های وفادار و دائمی مشخص می شوند. بدین سان، شما با تمرکز و ارسال تخفیفات خود به این دسته از مخاطبان، سود آوری فراوانی خواهید داشت. مشتری های وفادار همواره کسب شما را به آشنایان خود معرفی می کنند و باعث پیشرفت خواهند بود.

مفید برای محیط زیست

تولید و مصرف بی رویه از کاغذ، آسیب های جبران ناپذیری به محیط زیست ما و حیوانات می زند؛ به طوری که آمار ها سالانه نشان دهنده اعداد عظیم و انبوه است که واقعا تاسف بار هستند. استفاده از پنل اس ام اس به استفاده کمتر از انرژی و کاغذ کمک شایانی می کند، در نتیجه می توان از آن به عنوان حافظ محیط زیست نام برد.

سخن آخر

پنل اس ام اس

طبق مطالب فوق، کاملا واضح است که کدام روش تبلیغاتی می تواند بازدهی بالا را در عین دیگر مزایا در اختیار شما بگذارد. اگر خواستار توسعه کسب خود با صرف کردن کم ترین زمان و هزینه هستید و می خواهید رضایتمندی بیشتر مخاطبان خود را به همراه داشته باشید، استفاده از پیامک تبلیغاتی بهترین روش است.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)