نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

عیدی دادن به بچه ها؛ ایده‌هایی برای عیدی ماندگار و جذاب برای بچه‌ها

1402/12/5 12:19
867 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

عیدی دادن به بچه ها؛ ایده‌هایی برای عیدی ماندگار و جذاب برای بچه‌ها

در ماه‌های آخر سال، افراد بزرگ‌تر همواره به دنبال تهیه هدیه‌هایی جذاب به‌عنوان عیدی هستند. معمولا عیدی در قالب و شکل پول نقد خودنمایی می کند. البته که پول نقد هدیه‌ای کاربردی برای سال نو است و کودکان از دریافت این عیدی بسیار خوشحال می‌شوند، اما ایده‌های جذاب دیگری نیز وجود دارد. برای مثال شما می‌توانید در کنار پول نقد از لوازم التحریر و اسباب بازی‌ها استفاده کنید. این هدیه‌ها ماندگار هستند و فرد تا سال‌ها با دیدن آن‌ها،‌ به یاد شما خواهد افتاد.

برای آشنایی با ایده‌هایی جذاب مخصوص هدیه سال نو، فقط کافی است 5 دقیقه از وقت خود را به خواندن این مقاله اختصاص دهید.

لوازم التحریر؛ هدیه‌ای کاربردی و به‌یاد ماندنی برای سال نو

لوازم التحریر، با طرح‌ها و رنگ‌های متنوع و جذاب، گزینه‌ای ایده‌ال برای این مناسبت است. اهدای یک ست لوازم التحریر زیبا و با کیفیت، نه تنها کودکان و نوجوانان را برای بازگشت به مدرسه هیجان‌زده می‌کند، بلکه برای بزرگسالان نیز در محیط کار یا خانه بسیار کاربردی است.

این هدیه، بیانگر توجه و دقت شما به نیازها و علایق عزیزانتان است، و با انتخابی هوشمندانه، می‌تواند نشان‌دهنده حسن ذوق و اهمیتی باشد که برای پیشرفت و سرگرمی آن‌ها قائل هستید. لوازم التحریر، هدیه‌ای است که هر بار استفاده، خاطره‌ای شیرین از توجه و محبت شما را زنده می‌کند و به یادگار می‌ماند. علاوه‌بر لوازم التحریر، شما می‌‌توانید لوازم مورد نیاز برای مدرسه از جمله قمقمه دخترانه شیک یا پسرانه اسپرت را به عنوان‌ عیدی هدیه دهید.

اسباب بازی؛ یکی از بهترین عیدی‌ها برای کودکان خردسال

شاید یکی از بهترین ایده‌ها برای کودکان اسباب بازی باشد. بیشتر ما در سنین کودکی عاشق اسباب بازی بوده‌ایم و یکی از بهترین هدیه‌ها برای عیدی دادن به کودکان اسباب بازی است. نکته بسیار مهم در نظر گرفتن جنسیت کودکانی است که قصد عیدی دادن به آن ها را دارید. برای مثال برای اسباب بازی دخترانه می‌توانید از عروسک‌ها استفاده کنید. برای اسباب بازی پسرانه نیز توپ مناسب خواهد بود.

در کنار اسباب بازی، شما می‌توانید از لوازم التحریر جذاب مانند مداد نوکی فانتزی استفاده کنید و هدیه‌ای به‌یاد ماندنی به کودکان بدهید.

لوازم تحریر و اسباب بازی

سر رسید های سفارشی؛ هدیه‌ای مناسب برای عیدی جوان‌ها

اگر قصد عیدی دادن به افراد جوان‌تر با سنین بالاتر را نیز دارید از سررسید‌های تزئیناتی و سفارشی بهره ببرید. این هدیه در طول سال استفاده می‌شود و یادبودی برای آن شخص خواهد بود. اگر قصد دارید از سررسید‌های سفارشی برای عیدی دادن استفاده کنید می توانید سلیقه به خرج دهید و ایده های خودتان را روی آن اجرا کنید. از نوشتن متون مخصوص ایام عید، تبریک‌های تا هر چیزی که دوست دارید در این سررسید چاپ شود.

هدیه‌های نقدی؛ جذاب‌ترین عیدی برای تمام سنین

اگر قصد دارید عیدی پول نقد بدهید و دوست دارید در کنار آن یک کادوی نمادین نیز به عنوان عیدی به اطرافیان خود هدیه دهید، می توانید از عروسک نماد حیوان سال استفاده کنید. هدیه نقدی را می‌توان در قالب پول نو داخل پاکت قرارداد یا کارت هدیه تهیه کرد.

عیدی دادن کارت تبریک با متن دست‌نویس؛ عیدی به‌یاد ماندنی

کارت تبریک همیشه یکی از بهترین گزینه ها برای شگفت زده کردن افرادی بوده و هست که دوستشان داریم. پیشنهاد می کنیم برای عیدی دادن کارت تبریک از رنگ های شاد استفاده کنید. می توانید داخل این کارت های تبریک عیدی نقدی قرار دهید و یا از متون تبریک زیبا و جملات محبت آمیز استفاده کنید. اگر کسی از شما دلخور است نیز می توانید در این نوشته های کارت تبریک از او طلب بخشش کنید تا کدورت ها برطرف شوند.

برای عیدی دادن از کتاب داستان‌های آموزشی غافل نشوید!

اگر می دانید که فرد مورد نظر که قصد عیدی دادن به او را دارید اهل کتاب و کتابخوانی است، حتما یک کتاب به او عیدی دهید. البته عیدی دادن کتاب به افرادی که کتاب نمی خوانند نیز به هیچ وجه خالی از لطف نیست و پیشنهاد فوق العاده ای است. نکته ای که این عیدی را به برگ برنده تبدیل می کند این است که سبک مورد علاقه طرف مقابل را در کتاب و کتابخوانی بشناسید. ضمنا بهتر است اطمینان حاصل کنید که طرف مقابلتان آن کتاب را نخوانده باشد تا برای او تازگی داشته باشد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)