نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

بهترین ویتامین ها برای چاقی صورت

1402/10/5 9:50
505 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

در حال حاضر افراد زیادی را می توان یافت که از لاغری صورت خود رنج می برند. ویتامین ها قادرند متابولیسم بدن را تنظیم نموده و به این طریق موجب چاقی صورت شوند. انتخاب بهترین ویتامین برای چاقی صورت اهمیت بسیار زیادی دارد. از ضروری ترین ویتامین های چاق کننده صورت موارد زیر را می توان نام برد.

ویتامین های گروه B

ویتامین های گروه B از بهترین و موثرترین ویتامین ها برای چاقی صورت به شمار می روند. اگر بخواهیم اشاره ای اجمالی به این ویتامین ها داشته باشیم می توان ریبوفلاوین، نیاسین، اسید پانتوتنیک، پیریدوکسین، کوبالامین، ببوتین، تیامین و اسیدفولیک را نام برد.

نکته: شما برای اینکه بتوانید ویتامین کافی را به بدن خود برسانید باید اول از همه یک رژیم غذایی مناسب داشته باشید، اگر نمی دانید چه چیزی میل کنید نگران نباشید. شما می توانید به مقاله برنامه غذایی برای چاق شدن در سایت فیت شو مراجعه کنید تا یک نمونه رژیم غذایی دریافت کنید.

بهترین ویتامین ها برای چاقی صورت

کلسیم

دسته دیگری از املاح مناسب برای چاق شدن صورت کلسیم ها هستند؛بنابراین توصیه داریم حتما موادغذایی حاوی کلسیم و آنتی اکسیدان را در برنامه غذایی خود قرار دهید. کلسیم ها می توانند به شما در راستای چاقی صورت کمک های شایانی نمایند؛به گونه ای که می توان آن ها را با یک دیگر مرتبط دانست. همچنین لازم به ذکر است که کلسیم ها قادرند تا مانع از ضعیف شدن ماهیچه های صورت شده و با ساخت استخوان زمینه های چاق شدن صورت شما عزیزان را فراهم سازند. متخصصین ما در وب سایت فیت شو تاکید فراوانی بر مصرف کلسیم ها دارند تا طی مدت زمان کوتاهی به اهداف خود دست یابید.

ویتامین A

ویتامین A می تواند اثرات مثبت فراوانی بر دو لایه فوقانی و تحتانی پوست انسان داشته باشد. نکته‌ای که لازم است بدانید این است که نور خورشید می‌تواند موجب تجزیه کلاژن‌های سطح پوست شده و به این طریق زمینه های پیری پوست و افتادگی آن را فراهم سازد. ویتامین A  با خواص بی شمار خود می تواند از رخداد این فرایند جلوگیری نماید. چنین شرایطی مانع از خارش و خشکی پوست می شود؛ به همین جهت از ویتامین A  به عنوان بهترین ویتامین برای چاقی صورت یاد می گردد.

ویتامین E

ویتامین E  منبعی عالی از انتی اکسبدان است که می تواند با قدرت بالای ضدالتهاب بودن خود انرژی خورشید را جذب نماید. جذب این انرژی مانع از بروز تاثیرات منفی بر روی پوست خواهد شد و پیامدهای مثبتی مانند کاهش افتادگی های پوستی، کاهش چین و چروک و جلوگیری از سرطان پوست را به همراه دارد.

ویتامین E  به عنوان بهترین ویتامین برای چاقی صورت می تواند به تقویت دیواره های سلولی صورت کمک کرده و در نهایت موجب چاق شدن صورت شما شود. از دیگر مزایای مصرف ویتامین E  می توان به تامین سلامت پوست و مو اشاره نمود. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره چگونگی مصرف این نوع ویتامین می توانید با کارشناسان ما در سایت فیت شو در ارتباط باشید‌‌.

ویتامین C

ویتامین C  نیز بهترین ویتامین برای چاقی صورت است که می تواند به شبکه پوستی شما در راستای حفظ پروتئین کمک های شایانی نماید. این ویتامین سرشار از آنتی اکسیدان های قوی است که موجب محافظت از پوست در برابر رادیکال های آزاد می شود.

روی

لازم به ذکر است که مواد معدنی عمدتا در لایه های بیرونی پوست انسان تجمع می یابند. روی نیز از جمله مواد معدنی مفیدی است که موجب افزایش پایداری دیواره های سلولی پوست انسان شده و احتمال چاقی صورت را افزایش می دهد.

منیزیم

منیزیم قدرت بالایی در کنترل قندخون و فشار خون دارد و می تواند موجب افزایش استحکام استخوان ها شود. علاوه بر این منیزیم قادر است سیستم ایمنی بدن شما را تقویت نماید. منیزیم بهترین ویتامین برای چاقی صورت نیز به شمار می رود که در مواد خوراکی همچون میوه، سبزی، حبوبات و آجیل یافت می شود.

آهن

پایین بودن سطح آهن بدن موجب ایجاد اختلال در رسیدن اکسیژن به عضلات و ماهیچه ها و متابولیسم بدن می شود. با این تفاسیر می توان گفت آهن برای عملکرد صحیح سلول ها و دستیابی به متابولیسم سالم ضروری است. شما با استفاده از یک رژیم غذایی سالم می توانید میزان آهن موردنیاز بدن خود را تامین سازید. اگر با این رژیم ها آشنایی ندارید با دریافت مشاوره از کارشناسان فعال FITSHO.CO  می توانید از یک رژیم غذایی سالم بهره مند شوید.

نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم شما را با انواع ویتامین های مناسب چاقی آشنا کنیم. امیدواریم که استفاده کرده باشید. اگر سوالی در ذهن شما باقی مانده است، در بخش نظرات مطرح کنید.

همچنین شما می توانید به وب سایت فیت شو مراجعه کنید تا مشاوره رایگان درباره افزایش وزن و تناسب اندام دریافت کنید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)