نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

فعالیت‌های ورزشی و تفریحی در دبی: از اسکی در بیابان تا پرواز با جت‌پک

1402/6/30 9:11
308 بازدید
اشتراک گذاری

فعالیت‌های ورزشی و تفریحی در دبی: از اسکی در بیابان تا پرواز با جت‌پک

دبی یکی از برترین مقاصد جهان است که لیست طولانی از فعالیت‌های ورزشی و تفریحی دارد و هیچ کس را با هر سن و شرایطی از داشتن لحظات جذاب ناامید نمی‌کند. دبی در بازار بین‌المللی گردشگری و املاک در جهان سرآمد است. این روزها مردم از سرتاسر جهان، اقدام به رزرو تور دبی می‌کنند تا از  مقاصد جذاب، تفریحی و لذت در هر گوشه‌ای از دبی بازدید نمایند.

در ادامه قصد داریم فعالیت‌های ورزشی و تفریحی در دبی را به شما معرفی کنیم.

با شهر دبی بیشتر آشنا شوید

دبی به‌خاطر فروشگاه‌های لوکس، معماری مدرن، و زندگی شبانه پرجنب‌وجوش خود معروف است. برج خلیفه، بلندترین ساختمان جهان، بر خط افق پر از آسمان خراش‌ها مسلط است. املاک و گردشگری دو صنعتی هستند که اقتصاد دبی را هدایت می‌کنند و به نظر می‌رسد توسعه بی پایانی از پروژه‌های نوآورانه و فوق العاده خواهند داشت.

دبی مکانی نسبتاً عاری از جرم و جنایت است که در آن کارآمد بودن قوانین اداری و باز بودن اقتصاد برای تجارت باعث رشد خیره کننده آن شده است. با این حال، انتقاد از دولت مستبد دبی و نخبگان حاکم قابل تحمل نیست و فضای فساد اگر محتاطانه و مخفی باشد وجود دارد.

آب‌وهوای دبی

آب و هوای بیابانی دبی به این معنی است که هر زمان که تور دبی بخرید و از آن بازدید کنید، مطمئن باشید که دمای هوا گرم است. اگر در تابستان به آنجا سفر می‌کنید، باید برای گرمای سوزان این منطقه آماده باشید.

اکثر گردشگران سراسر جهان در بازه زمانی دسامبر و مارس که دمای هوا قابل تحمل‌تر است، به این شهر سفر می‌کنند تا راحت‌تر از جاذبه‌های گردشگری آن بازدید نمایند. بهترین زمان برای سفر به دبی در ماه‌های زمستان، از نوامبر تا آوریل است. و در نهایت ژانویه و فوریه به دلیل فستیوال خرید دبی، ترافیک توریستی زیادی را شاهد می‌باشند.

فعالیت‌های تفریحی در تور دبی

انواع فعالیت‌های تفریحی برای گذراندن اوقات فراغت در دبی وجود دارد، مثلاً می‌توانید موج سواری، دوچرخه سواری، ااسب سواری، تنیس، گلف، اسکی در بیابان، شنا، پیاده‌روی و جت پک را تجربه کنید. فعالیت‌های اوقات فراغت به اقداماتی اطلاق می‌شود که افراد در طول زمان مرخصی خود انجام می‌دهند. این فعالیت‌ها عبارتند از:

فعالیت‌های تفریحی در تور دبی

از برج خلیفه دیدن کنید

برج خلیفه برترین جاذبه گردشگری دبی و بلندترین ساختمان جهان است. این برج که دارای معماری عربی و اسلامی است، 163 طبقه دارد و طبیعتاً دارای آسانسورهایی است که بازدیدکنندگان را به عرشه مشاهده در طبقه 124 می‌برد. رستوران‌هایی نیز در این طبقه وجود دارد تا در غروب از اوقات فراغت بی نظیری لذت ببرید.

اسکی در بیابان

بسیاری از مردم هنگام فکر کردن به فعالیت‌های اوقات فراغت، تور دبی و اسکی را با هم در یک جمله قرار نمی‌دهند. با این حال، اسکی در بیابان بسیاری از گردشگران و افراد محلی را که می‌خواهند این ورزش را امتحان کنند، جذب می‌نماید. بهترین چیز این است که اسکی دبی در مرکز خرید امارات قرار دارد، بنابراین راه زیادی برای رفتن ندارید.

مرکز خرید امارات

البته، خرید هم به عنوان فعالیت‌های تفریحی و مکان‌های ایده آل برای لذت بردن از پول نقد است. اجازه دهید به عنوان مثال به مرکز خرید امارات نگاه کنیم. این مرکز برای اولین بار در سال 2005 افتتاح شد و این روزها دارای 100 رستوران و کافه، 80 فروشگاه لوکس، 250 فروشگاه شاخص و 630 خرده فروشی است. البته سالن تئاتر و مرکز هنر دبی نیز با تمرکز بر اوقات فراغت خانوادگی در این مرکز خرید وجود دارد.

سافاری در صحرا

این فعالیت اوقات فراغت شما را تکمیل می‌کند. سافاری صحرای دبی شامل تپه‌بازی، دوچرخه‌سواری چهارچرخ، سوار شدن روی شن، شتر سواری، طراحی حنا روی بدن، نمایش‌های زنده و بوفه باربیکیو است. این فعالیت تفریحی که فرهنگ عربی را به نمایش می‌گذارد، همیشه در فهرست کارهای برتر دبی به چشم می‌خورد.

تفریح در ساحل

طبیعتاً در جایی که آفتاب باشد مردم دریا و شن را دوست دارند. بنابراین، فعالیت‌های تفریحی ساحلی بدون توجه به جایی که هستید به طور مداوم در رتبه بالایی قرار می‌گیرد و تور دبی برای خانواده‌ها و سایر افراد در این زمینه برتری دارد. عاشقان ساحل با 12 کیلومتر خط ساحلی می‌توانند بسته به حال و هوای خود در روز، از مکان‌های آرام و منزوی گرفته تا مکان‌های تفریحی شلوغ را انتخاب کنند. برخی از بهترین سواحل دبی عبارتند از: پارک ساحلی الممزار، ساحل سفید، ساحل جمیرا، ساحل سانست، ساحل جی بی آر، ساحل کایت، ساحل قصر سیاه الصفوح و ساحل مرکاتو.

غروب در کشتی کروز

بسیاری از مردم برای لذت بردن از خط ساحلی شهر، به ویژه برای تماشای غروب آفتاب در دریا، سوار قایق‌های کروز می‌شوند.

ماساژ تفریحی

در این مرحله در مورد تفریحی صحبت می‌کنیم که برای تجدید قوا و انرژی دادن به شما با نوازش مشهور است. مراکز اسپا و ماساژ در دبی بهترین درمان‌های زیبایی و آرامش را ارائه می‌دهند و برخی از معروف‌ترین آنها عبارتند از: Talise Ottoman Spa و ShuiQi در آتلانتیس. انتظار درمان‌های استاندارد معمول و بیشتر را داشته باشید، زیرا هر دو در صنعت برتر هستند.

اوقات فراغت و سرگرمی در جزایر نخل

جزایر نخل، یکی از شناخته شده‌ترین مکان‌های دیدنی دبی، نخل دیره، جبل علی و جمریا را به نمایش می‌گذارد. این سازه‌های ساخته شده فقط به این دلیل که مکان‌های خیره کننده و عالی برای گذراندن روز هستند، جلب توجه می‌کنند. اگر آن‌ها را خیلی دوست دارید، گزینه‌های اقامتی، از جمله هتل‌های لوکس را رزرو کنید. در غیر این صورت، روز خود را به وقت گذرانی در سواحل، کاوش در خط ساحلی، گشت و گذار در مغازه‌ها و سپس صرف غذا در رستوران‌هایی بگذرانید که افراد مشهور ثروتمند از سراسر جهان را به خود جذب می‌کنند.

فعالیت ورزشی در دبی

دبی همیشه یادآور تفریح و پول نقد نیست، بلکه این شهر در ورزش‌های سرگرم کننده برای کسانی که دوست دارند مرزها را کنار بگذارند نیز برتری دارد. به عنوان مثال چتربازی را در نظر بگیرید. سایر ورزش‌هایی که باید در آن شرکت کنید عبارتند از: سندبرد سواری در صحرا و پرواز در دریا. با این حال، اگر می‌خواهید آهسته‌تر پیش بروید، باشگاه گلف امارات شهرت خوبی به دست آورده است.

تجربه پرواز با جت‌پک در ساحل جمیرا

با تجربه نیم ساعت پرواز با واتر جت پک، عنصری از هیجان را به تور دبی خود اضافه کنید.

نکات مهمی که قبل از سفر به دبی باید بدانید

قوانین و آداب ‌و رسوم امارات متحده عربی قوانینی است که از عرف دین اسلام نشأت می‌گیرد و اگرچه این کشور توریستی است، اما شرایط خاصی دارد که بهتر است در تور دبی خود از آنها پیروی نمایید تا از بروز هر مشکلی جلوگیری نمایید:

  • داروهای پزشکی خود را برای بردن به دبی بیشتر بررسی کنید.
  • از دست دادن و بوسیدن محلی‌ها پرهیز نمایید.
  • در مکان‌های عمومی لباس پوشیده داشته باشید.
  • از فحش دادن در ملاء عام خودداری کنید.
  • نمی‌توانید در فضاهای عمومی نوشیدنی الکلی بنوشید.
  • بدون اجازه از افراد عکس نگیرید.
  • قوانین ماه مبارک رمضان را رعایت نمایید.
پسندها (1)

نظرات (0)