نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

صفر تا صد عمل بینیت رو بدون!

1402/3/6 16:11
596 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

ممکن است تصور کنید که دانستن صفر تا صد جراحی بینی اهمیتی برای شما زیبا جویان ندارد، زیرا تمامی فرآیند های لازم توسط جراح بینی انجام می شود. اما باید بدانید که برخی اقدامات از جانب جراح رینوپلاستی انجام نخواهد شد و تنها به بیماران در جلسات مشاوره توصیه می شود و افراد باید آن ها را در نظر داشته و به خوبی رعایت کنند، که خود یک نکته طلایی و بسیار مهم در پروسه عمل است است. جراحی زیبایی بینی یک پروسه مرحله به مرحله می باشد، آشنایی با تمامی مراحل می تواند روند درمانی را برای شما بسیار عالی پیش ببرد، بنابراین قبل از مراجعه به پزشک، سعی کنید اطلاعات لازم را از این پروسه زیبایی و درمانی کسب کنید، تا با آگاهی کامل نزد پزشک حضور پیدا کنید و سوالات خود رو از او بپرسید.

شما زیباجوی عزیز برای کسب اطلاعات جامع در خصوص این عمل می توانید به سایت دکتر قاسمی یکی از بهترین جراحان بینی در تهران مراجعه کنید.

دکتر پریسا قاسمی

رینوپلاستی را با انتخاب جراح بینی ماهر باید آغاز کرد !

یکی از مهم ترین مراحل در پروسه جراحی، انتخاب جراح ماهر و با تجربه می باشد. در واقع دست یابی به نتیجه نهایی از همان ابتدا به دستان توانمند جراح رینوپلاستی خوب گره خورده است. شما زیبا جویان در ابتدا زمان کافی برای جست و جو پزشک در نظر بگیرید و فاکتور های اساسی را تا انتهای جراحی در نظر داشته باشید. برای مثال از ویژگی های بارز یک جراح بینی خوب در تهران می توان به مهارت بالای ایشان اشاره کنیم، که بهترین فرم از بینی را با توجه به ساختار گوشتی و استخوانی بینی و همچنین مشکلات تنفسی زیبا جویان تشخیص می دهد و تمرکز کافی بر تنفس زیبا جویان دارد تا در ابتدا آن را درمان کند.

پس از آن که جراح مورد نظر خود را انتخاب کردید، حال نوبت به جلسات مشاوره میرسد. طی این جلسه جراح، ساختار بینی شما زیبا جویان را به طور کلی بررسی می کند، بهترین فرم بینی را پیشنهاد کرده و از شما می خواهد تا انتظارات خود را از عمل زیبایی بینی بیان کنید، تا به نسبت انتظارات شما تغییراتی را که طی جراحی اعمال خواهد کرد در نظر داشته باشد. در جلسات مشاوره پزشک مواردی را به منظور رعایت مراقبت های قبل از جراحی به زیبا جو متذکر می شود، که این موارد بسیار مهم بوده و می تواند روند جراحی شما را تحت تاثیر قرار دهد، بنابراین چشم پوشی و کم توجهی می تواند قبل از آغاز عمل عواقب خوبی را به دنبال نداشته باشد. قطعا نوع برش های ایجاد شده بر ساختار بینی شما از جانب جراح در جلسات مشاوره مشخص خواهد شد، در نتیجه طی رینوپلاستی برش ها با وجود مشکلات داخلی بینی و تغییر شکل ظاهری به صورت باز یا بسته انجام می شود. پس از آن که پزشک تغییرات را بر ساختار بینی شما زیبا جویان اعمال کرد، برش ها با استفاده از بخیه بسته شده و شما نیز به بخش ریکاوری منتقل می شوید. دوره مراقبت های بعد از جراحی بعد از بهوش آمدن تان آغاز خواهد شد. آماده اید؟ دیگر تمامی تغییرات و اصلاحات از جانب جراح انجام شده و زیبا جویان باید تا بهبودی کامل اقدامات مراقبتی را مو به مو رعایت کنند. این پروسه مراقبتی خود یک مرحله مهم بوده که شما را به یک باره از مرحله ابتدایی به انتهایی می رساند. در واقع زیبا جویان باید در رابطه با استراحت خود توجه کافی و لازم را داشته باشند، دقت کافی بر مواد غذایی مصرفی و خودداری از مصرف برخی محصولات همچون نمک و ادویه و مواد غذایی سفت و تند بسیار مهم است. مصرف به موقع دارو و عدم مصرف برخی دارو ها، خود بسیار حائز اهمیت است. توصیه می شود در این دوره انجام فعالیت های روزانه و حتی ورزشی برای افراد بعد از عمل بینی محدود شود، تمامی این موارد چکیده ای از مراقبت های بعد از رینوپلاستی است، که عمده آن را پزشک در جلسات مشاوره به زیبا جو متذکر خواهد شد.

در نتیجه

هر آنچه که تا کنون مطالعه کردید چکیده ای از صفر تا صد جراحی بینی بوده است، موارد بسیار مهم دیگری وجود داشته که طی رینوپلاستی با آن ها مواجه خواهید شد. شاید شما نیز ممکن است به موارد مهم و اساسی تری بر خورده باشید، که می توان آن را در صفر تا صد جراحی گنجاند، اما مهم ترین فاکتور انتخاب جراح بینی است، که مهارت بالای ایشان قطعا شما را به نتیجه ای بی نظیر از عمل زیبایی بینی می رساند، چرا که تجربه ایشان تعیین کننده هر چیزی در این پروسه زیبایی و درمانی خواهد بود. همچنین جالب است بدانید که مهارت بالای یک جراح می تواند نیاز شما را به عمل ترمیمی کاهش دهد، تا شما به یک باره و بدون نیاز به جراحی مجدد به خواسته خود از رینوپلاستی دست یابید.

پسندها (1)

نظرات (0)