نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

عمل بینی در مشهد با دکتر زرین قلم

1402/2/24 14:47
1,137 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

از جمله اقدامات مهم قبل از انجام جراحی زیبایی انتخاب یک پزشک و جراح با تجربه، متخصص و با مهارت بالا در زمینه عمل های زیبایی می باشد. راه های مختلفی برای تشخیص و پیدا کردن یک جراح بینی خوب وجود دارد که سنجش میزان رضایت مراجعه کنندگان را می توان از مهم ترین فاکتورها دانست. میزان رضایت مراجعه کنندگانی که از جراحی بینی در مشهد با دکتر محمد علی زرین قلم، داشته اند می تواند خود مهر تاییدی بر مهارت و تخصص ایشان در زمینه عمل زیبایی بینی باشد. دکتر زرین قلم، متخصص گوش و حلق و بینی دارای فلوشیپ فوق تخصصی جراحی زیبایی بینی و صورت هستند که تا کنون بیش از 1700 جراحی بینی موفق داشته اند که این موضوع موجب شده است تا ایشان از جمله پزشکان مطرح و شناخته شده در مشهد از نظر مردم قرار بگیرند.

عمل بینی در مشهد با دکتر زرین قلم

فاکتورهای مهم و تاثیرگذار در نتیجه جراحی بینی

خوب است بدانید که مواردی مثل میزان ضخامت پوست و نوع ساختار بینی در کنار تخصص و مهارت جراح بینی از جمله فاکتورهای مهم و تاثیرگذار در نتیجه عمل زیبایی بینی هستند. به صورت کلی افراد با ضخامت پوستی نازک می توانند نتیجه رضایت بخش و مطلوب تری را نسبت به افرادی که ضخامت پوست آن ها زیاد است، به دست آورند؛ حال در این پروسه مهارت جراح نیز نقش مهمی را ایفا می کند تا در جلسه مشاوره بعد از بررسی و ارزیابی ساختار نوع بینی و میزان ضخامت پوست، نتیجه این جراحی را تخمین بزند. همچنین لازم است در جلسه مشاوره با بیماران از انتظارات و اهداف زیباجویان آگاه شد، شناخت اهداف زیباجو از انجام این پروسه زیبایی، پزشک را تا حد زیادی می تواند در رسیدن به نتیجه رضایت بخش راهنمایی نماید. البته باید به این موضوع توجه داشت که ممکن است برخی از بیماران انتظارات واقع بینانه و منطقی نداشته باشند، که در چنین شرایطی یک جراح بینی خوب در مشهد با صبر و حوصله برای بیمار توضیح خواهد داد که به چه دلایلی نمی توان بینی را شبیه به یک بازیگر یا فرد مورد انتظار جراحی نمود.

اگر قصد انجام عمل بینی در مشهد را دارید، با توجه به نظرسنجی های انجام شده می توان گفت دکتر زرین قلم، بهترین انتخاب برای انجام این جراحی است. در صورتی که شناختی نسبت به ایشان ندارید، می توانید به مطب ایشان مراجعه نموده تا سایر بیماران و افرادی که تحت جراحی بینی قرار گرفته اند را مشاهده نموده و در رابطه با تجربه آن ها از عمل بینی با دکتر زرین قلم صحبت نمایید. همچنین دیدن نمونه کارها و تصاویر قبل و بعد از جراحی می تواند شما را تا حد زیادی با سبک کاری و توانایی های ایشان آشنا نماید. لازم به ذکر است که تمامی جراحی هایی زیبایی با دکتر محمد علی زرین قلم، بر اساس تلفیقی از علم زیبایی شناسی و علم پزشکی متناسب با آناتومی و اجزای صورت هر شخص انجام می شود و بدین ترتیب در نهایت بهترین نتیجه برای فرد متقاضی عمل رینوپلاستی رقم می خورد.

نکته مهمی که در ارتباط با جراحی بینی باید بدانید !

هرچند که شور و اشتیاق بیماران برای دیدن نتیجه نهایی از عمل بینی قابل درک است؛ با این حال توصیه مهم بهترین جراح بینی مشهد به شما این است که در قضاوت از نتیجه عمل بینی خود، عجول نباشید. لازم است این نکته را بدانید که بینی به دلیل پروسه جراحی و تغییراتی که در بافت های آن اعمال می شود، برای مدت زمان طولانی متورم است که این تورم در دیدن شکل ظاهری بینی نواقصی را می تواند ایجاد نماید. برای مثال ممکن است تورم در بافت های بینی موجب بزرگ تر دیده شدن بینی و یا عدم تقارن در دو طرف بینی شود که این موضوع می تواند برای بسیاری از زیباجویان عزیز نگران کننده باشد! در حالی که این امر کاملا طبیعی بوده و قابل پیش بینی است؛ بنابراین لازم است حداقل تا شش ماه برای دیدن فرم نهایی خود بعد از جراحی بینی صبر نمایید. در طی این مدت برای کمک به کاهش سریع تورم پیشنهاد می شود مایعات بیشتری بنوشید، از چسب بینی به صورت مداوم برای حداقل دو ماه استفاده نمایید و از مصرف نمک و ادویه ها در غذاهای خود خودداری نمایید. لازم به ذکر است که در ماه های اولیه بعد از جراحی هر نوع فعالیت شدید بدنی و مصرف نمک می تواند در افزایش ورم بینی تاثیرگذار باشد. با گذشت زمان به مرور از تورم بینی کاسته شده تا جایی که در 6 ماه اول بعد از جراحی درصد زیادی از تورم از بین می رود، ممکن است حدود 10 درصد از تورم بینی تا یک سال ادامه داشته باشد. توصیه می شود در طی این مدت نه تنها خود؛ بلکه به دیگران نیز اجازه قضاوت در مورد فرم بینی خود را ندهید. ما به شما این اطمینان را می دهیم که با گذشت زمان می توانید از فرم نهایی بینی و چهره جدید خود نهایت لذت را ببرید.

آشنایی با بهترین تکنیک برای جراحی بینی

جراحی بینی به دو صورت باز و بسته قابل انجام است. نمی توان هیچ یک از این دو تکنیک را بر دیگری برتر دانست؛ چرا که هریک از این روش ها با مزیت ها و معایب خاص خود همراه هستند و با توجه به شرایط و تشخیص جراح بینی مورد استفاده قرار می گیرند. برای مثال عدم ایجاد برش خارجی در تکنیک بسته و ایجاد تغییرات وسیع در ساختار بینی در روش باز را می توان از مهم ترین مزیت های هریک از تکنیک های مذکور دانست. دکتر زرین قلم، در انجام جراحی زیبایی بینی با توجه به ساختار بینی مراجعه کنندگان و شرایط آن ها از بهترین تکنیک برای ایجاد تغییرات لازم در ساختار بینی کمک می گیرد و به این ترتیب بهترین نتیجه که مورد رضایت بیمار و جراح است، حاصل می شود. زمانی که یک پروسه جراحی، رضایت طرفین را در پی داشته باشد و نتیجه خوبی را رقم بزند، می توان آن را موفقیت آمیز خواند.

پسندها (1)

نظرات (0)