نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

در خرید جوراب نوزاد به چه نکاتی توجه کنیم؟

1402/1/6 11:07
319 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

همانطور که خرید لباس برای کودک شما زمان زیادی می برد، انتخاب جوراب کودک نیز صبر و شکیبایی لازم دارد. اگر برای خرید چنین محصولی به بازار بروید، با تنوع بسیار زیادی از جوراب های ساخته شده از مواد مختلف مواجه خواهید شد. از آنجایی که آنها برای کودک شما در نظر گرفته شده اند، باید به یاد داشته باشید که وسیله ای را انتخاب کنید که برای کودک شما راحت باشد و همچنین گرمای کافی را فراهم کند. قبل از اینکه به انتخاب جوراب های کودک بپردازید، در اینجا چند نکته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید.

سایت همه جین

جوراب کودک چه سایزهایی دارد؟

درست مانند بزرگسالان، نوزادان به جوراب هایی نیاز دارند که کاملاً مناسب باشند. وقتی برای خرید جوراب برای نوزادتان می روید، حتما اندازه های صحیح پای کودک را بگیرید. در واقع، اگر کودک خود را مجبور نکنید جوراب اندازه مناسب بپوشد، ممکن است احساس راحتی نداشته باشد و همچنین می تواند منجر به انواع مختلف آلرژی شود. اگر خیلی سفت باشند، می توانند گردش خون را محدود کرده و باعث سردی انگشتان پا شوند. توجه به این نکته ضروری است که بر خلاف سایز کفش، سایز جوراب کودک در اندازه های دقیق ذکر نشده است. بلکه یک محدوده اندازه وجود دارد که شامل چندین اندازه است. اگر بخواهید اندازه جوراب نوزاد را تعیین کنید، اطلاعاتی در مقیاس های مختلف پیدا خواهید کرد.

نحوه انتخاب سایز جوراب کودک

یک جفت جوراب عالی باید پا را به شکل صحیح قرار دهد. بررسی کنید که پاشنه جوراب با کودک شما مطابقت داشته باشد. اگر خیلی بلند است، احتمالاً جوراب برای پای کودک شما خیلی بزرگ است. اگر پاشنه زیر پای او ظاهر شود، پس جوراب خیلی کوچک است. این امر به ویژه زمانی که کودکان در حال پوشیدن کفش‌های خود هستند مهم است، زیرا جورابی که بیش از حد گشاد باشد، اگر داخل کفش آویزان شود، به راحتی می‌تواند ناراحت کننده باشد. در نهایت درز پنجه جوراب را بررسی کنید. باید مستقیماً روی نوک انگشتان کودکتان اعمال شود تا ظاهری تمیز و صاف داشته باشد.

خرید جوراب نوزاد

چه نوع جوراب کودک را انتخاب کنیم؟

هنگامی که مناسب ترین اندازه جوراب کودک را تعیین کردید، وقت آن است که چند نوع جوراب را انتخاب کنید که به بهترین وجه با سبک زندگی کودک شما مطابقت دارد. می توانید در مورد مدل کفش نوزاد بیشتر بخوانید. در حین خرید متوجه خواهید شد که انواع مختلفی دارد. هر نوع هدف خاصی را دنبال می کند و برای نیازهای مختلف طراحی شده است.:

جوراب ترمز گیر

برای بچه های کوچکی که شروع به تقویت پاهای خود، توسعه مهارت های حرکتی و یادگیری تعادل و پیاده روی می کنند، به جوراب هایی نیاز دارد که برای سبک زندگی جدید و فعال تر آنها طراحی شده باشداگر کودک شما به تازگی راه رفتن را یاد می گیرد، جوراب هایی با کفی لاستیکی انتخاب کنید تا کشش کافی برای بهبود ثبات و جلوگیری از لیز خوردن داشته باشد. به لطف طراحی خلاقانه آنها، آنها برای پوشیدن در داخل و خارج از خانه ایده آل هستند.

جوراب های بلند تا زانو

جوراب‌های تا بالای زانو دارای یک عنصر الاستیک داخلی در امتداد دهانه هستند، بنابراین پس از بالا کشیدن در جای خود باقی می‌مانند. این ویژگی قابل توجه برای بچه‌های فعالی که دائماً خود را در حال کشیدن جوراب‌هایی می‌بینند که هنگام بازی باز می‌شوند، ضروری است.

سایت همه جین

جوراب کفشی نوزاد

این جوراب‌ها دقیقاً شبیه یک کفش هستند، بنابراین لازم نیست نگران باشید که کودکتان دفعه بعد که به گردش می‌روید چه خواهد پوشید. جوراب‌های کفشی که در طیف وسیعی از طرح‌های شایان ستایش شبیه دمپایی‌های باله، کفش‌های مجلسی، لباس‌های ورزشی و موارد دیگر موجود است، یکی دیگر از جوراب‌های مورد علاقه والدین است که از ترکیبی از پنبه، نایلون و اسپندکس ساخته شده است. اما این خاصیت ارتجاعی اضافی در قسمت بالایی است که باعث می شود این لوازم جانبی بیشتر در جای خود باقی بمانند. پنجه های بدون لغزش کف پا به خزیدن و برداشتن اولین قدم ها کمک می کند.

از چه جنسی برای خرید جوراب استفاده کنیم؟

این یکی از مهم ترین نکاتی است که هنگام خرید جوراب برای کودک باید در نظر بگیرید. پوست نوزاد بسیار حساس است و برای محافظت کافی به مواد با کیفیت بالا نیاز دارد. با در نظر گرفتن این موضوع، همیشه به دنبال محصولاتی باشید که از بهترین کیفیت ممکن ساخته شده و همچنین راحتی لازم را برای کودکتان فراهم کنند. با این حال، به خاطر داشته باشید که مواد مورد استفاده در ساخت جوراب کودک و بزرگسال کاملاً متفاوت است.

جوراب های ساخته شده از مواد نازک ممکن است برای کودک شما راحت باشد، اما از پاهای او محافظت نمی کند. گرم نگه داشتن پاهای کودک باید در اولویت قرار گیرد. هر متخصص اطفال به شما می گوید که اگر پای کودک برای مدت طولانی برهنه بماند، به راحتی ممکن است سرما بخورد. به همین دلیل است که همیشه باید جوراب هایی را انتخاب کنید که از پاهای کودک شما محافظت کند و آنها را گرم و نرم نگه دارد.

جوراب های کودک باید سبک و قابل تنفس باشند، به راحتی تمیز شوند و طوری طراحی شوند که در جای خود باقی بمانند و به طور مداوم تغییر شکل ندهند. برخی پارچه ها از این نظر بهتر از بقیه هستند و در مجموع وقتی در جوراب کودک استفاده می شوند بهتر عمل می کنند.

سایت همه جین

واضح‌ترین انتخاب، ترکیب پنبه‌ای است که در برابر پوست‌های ظریف راحت است و به طور کلی کاملاً قابل تنفس و مقرون به صرفه است.

شما همچنین می توانید جوراب های پشمی را انتخاب کنید که این مزیت را دارند که بسیار عایق هستند و انگشتان کوچک پا را گرم نگه می دارند. با این حال، توجه داشته باشید که بسیاری از نخ‌ها می‌توانند بافت خشن داشته باشند، بنابراین پشم مرینوس ظریف و غیر تحریک‌کننده‌ای را انتخاب کنید که هزینه کمی بیشتر برای شما دارد.

الیاف ترکیبی مصنوعی نیز یک انتخاب متداول هستند زیرا کشش بیشتری را ایجاد می‌کنند، اگر جورابی می‌خواهید که به راحتی با ماشین تمیز شود، یک گزینه عالی است.

نتیجه

هنگام خرید جوراب کودک باید نکات زیادی را در نظر گرفت.مهمترین عامل در انتخاب جوراب نوزاد کیفیت و جنس پارچه و کیفیت دوخت است و در مراحل بعدی به نوع طرح و رنگ توجه کنید.

سایت همه جین فروشگاه اینترنتی جوراب و لباس کودک و زنانه و مردانه است که تمام محصولات به صورت عمده در این سایت به فروش می رسند. تمام محصولات در سایت همه جین به صورت جینی فروخته می شود.

پسندها (3)

نظرات (1)

مامان صدرامامان صدرا
12 فروردین 02 1:48
پست بسیار مفید 🙏🌸
نی نی وبلاگ عزیز سال نو رو تبریک میگم و آرزوی شادکامی میکنم 🌸🙏🌿
مدیریت نی نی وبلاگ
پاسخ
سال نو شما هم مبارک ❤️