نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

راهنما جامع خرید لباس کودک، بچه گانه

1401/12/15 14:57
418 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

در این محتوا قصد داریم، به دغدغه های خرید لباس بچه گانه بپردازیم. این محتوا کامل ترین راهنما خرید لباس بچه گانه و کودک می باشد، پس تا انتهای محتوا همراه ما باشید.

راهنما خرید لباس کودک

در هنگام خرید لباس برای کودکان، مسئله سن بیشتر جلوه می‌کند. امّا موارد مهم دیگری نیز وجود دارد که در اینجا ما با تهیه راهنمای خرید لباس کودک قصد داریم تا شما را با این نکات آشنا کنیم. می‌توانید هنگام خرید، این فهرست را در کنار خود داشته باشید و خریدتان را حرفه‌ای‌تر انجام دهید. برای خرید لباس بچه گانه با بهترین کیفیت و قیمت به لینک مربوطه در سایت نی نی لوس مراجعه نمایید.

راهنما خرید لباس کودک

موارد ضروری چه هستند؟

در ابتدای این راهنمای خرید لباس کودک فهرستی از لباس‌های لازم برای کمد لباس‌های کودکتان را تهیه کرده ایم. به طبع، با توجه به این فهرست می‌توانید آن مواردی را که احتیاج دارید خریداری نمایید.

دغدغه خرید لباس بچه

خرید کردن ممکن است برای اکثر افراد آرامش بخش‌ترین و هیجان انگیزترین فعالیت باشد، امّا برای اغلب والدین یک کار چالش برانگیز خواهد بود. خرید لباس بچه گانه یک سرمایه گذاری است. والدین می‌خواهند لباس‌های کودکشان، زیبا، شیک، راحت و در عین حال بادوام باشد. بنابراین، زمانی که قصد خرید برای فرزندان خود را دارید، بهتر است چند مسئله را در نظر داشته باشید.

این روزها خرید حضوری از قبل سخت‌تر شده است. با وجود همه گیری چند سال اخیر، کودکان بیشتر از هر کسی می‌توانند در معرض این ویروس قرار گرفته و بیمار شوند. در نتیجه، خرید آنلاین ایده آل‌تر به نظر می‌رسد. همچنین، خرید اینترنتی کمک می‌کند تا لباس‌های بیشتری را دیده و مقایسه کنید.

با خرید اینترنتی در هزینه‌های رفت و آمد صرفه جویی خواهید نمود و در لباس مد نظرتان سریع به دستان خواهد رسید. یکی از فروشگاه‌هایی محبوب که می‌توانید خرید خود را به راحتی انجام دهید، «نی نی لوس» است که بهترین کیفیت لباس کودک را در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر سوالی در زمینه خرید دارید، نگران نباشید، گروه پشتیبانی نی نی لوس همیشه پاسخگوی شما خواهند بود و لباس‌های زیبایی که خریداری خواهید کرد را به سرعت ارسال خواهند کرد.

دانستنی‌های پوشاک کودک

انتخاب لباس مناسب برای کودکان ضروری است. گاهی اوقات والدین و کودکان لباس‌هایی را انتخاب می‌کنند که طرح‌هایی فانتزی دارند امّا پارچه به کار رفته مناسب نبوده و منجر به خطرات پوستی می‌شوند. در فهرست دانستنی‌های پوشاک کودک با ما همراه شوید تا از چنین مسائلی جلوگیری نماییم.

انتخاب پارچه

راحتی، مهمترین کلید است. پارچه‌ای را انتخاب نمایید که راحت و سازگار با پوست باشد. به سراغ پارچه‌های ارگانیک بروید. در فروشگاه نی نی لوس می‌توانید جنس هر پیراهن و شلوار را مشاهده نمایید. برای مثال بلوز Name در این فروشگاه جنس داخلی کرک دارد، پس می‌تواند به خوبی کودک شما را در پاییز و زمستان گرم نگه دارد.

برای کودکان پارچه‌های ارگانیک که برای پوست نرم‌تر مناسب هستند، انتخاب نمایید. پارچه‌هایی که عاری از هر گونه مواد شیمیایی مضر باشد. پوست کودکان بسیار حساس بوده و به راحتی با هر گونه مواد شیمیایی خطرناک، واکنش نشان می‌دهد. لباس‌های نخی بهترین نوع هستند که هم سبک خواهند بود و هم منافذ کافی برای تنفس پوست خواهند داشت.

در نی نی لوس انواع لباس‌های ارگانیک بچه گانه راحت و سازگار با پوست را خریداری کنید. با خرید‌ آن‌ها دیگر خیالتان از اگزما و خارش راحت باشد. توجه به قابلیت تنفس و سازگاری با پوست، از نکات کلیدی هنگام خرید است.

به ابعاد لباس بچه گانه دقت کنید

به ابعاد لباس بچه گانه دقت کنید

بچه‌ها برای همیشه کودک نمی‌مانند! بنابراین اندازه گیری و انتخاب صحیح سایز لباس ضروری است. سرعت رشد کودکان سریع‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید، در نتیجه بهتر است از یک سایز مشابه بیش از حد لباس تهیه نکنید. حتی بهتر است لباس بچه گانه را کمی بزرگتر و در ابعادی آزاد‌تر خریداری کنید. به این ترتیب، در زمان و هزینه صرفه جویی کرده و راحتی بیشتری را برای‌ آن‌ها فراهم می‌کنید.

کیفیت و دوام

ازجمله دغدغه خرید لباس بچه، میزان دوام محصولی است که خریداری می‌شود. بچه‌ها عاشق بازی و حرکت هستند و البته در نهایت ممکن است پیراهن و شلوار خود را با رنگ و خاک کثیف کنند. از این جهت، کیفیت و ماندگاری مسئله مهمی خواهد بود. مطمئن شوید که لباس زمان بازی با لباسی که مخصوص مهمانی است، یکی نباشد!

برای هر موقعیت لباسی صحیح انتخاب نمایید. لباسی که برای زمان بازی و تفریح انتخاب می‌کنید باید ضخامت و دوام قابل قبولی داشته باشد تا به راحتی از بین نرود. لباس‌هایی که تزئینات زیاد نداشته باشد و شستشوی آن راحت‌تر صورت گیرد. پیشنهاد می‌کنیم حداقل دو یا سه دست لباس خانگی و راحتی برای هنگام تفریح کودک خود تهیه نمایید.

نظر کودکان را بپرسید

بچه‌ها این روزها عاشق گشت زدن در اینترنت و فضای مجازی هستند. چه بهتر که این حالت را به جستجویی مفید و افزایش صمیمیت بین اعضای خانواده تبدیل کنید. در هنگام خرید لباس‌های بچه گانه، انتخاب و نظر‌ آن‌ها را بپرسید، چرا که‌ آن‌ها کسانی هستند که لباس را خواهند پوشید و نسبت به آن باید احساس شادی و خوشحالی کنند.

در روانشناسی لباس کودک، مسئله تصمیم گیری در مورد لباس کمک می‌کند تا‌ آن‌ها اعتماد به نفس کسب کرده و رشد ذهنی داشته باشند. اجازه دهید‌ آن‌ها انتخاب کنند و با مشاهده هر یک چیز تازه‌ای یاد بگیرد. اگر لباسی را مناسب نمی‌دانید، برایشان توضیح دهید که چرا آن لباس مناسب نخواهد بود و صرفا با یک جواب منفی، بر احساسات‌ آن‌ها سرپوش نگذارید.

در انتخاب لباس کودک، آب و هوا را در نظر داشته باشید

آب و هوا را در نظر داشته باشید

هنگام خرید لباس برای فرزندانتان به دنبال لباس‌های مخصوص فصل باشید. مثلا برای زمستان، لباس‌های آستین بلند، ژاکت و کاپشن مناسب خواهند بود. در حالی که در تابستان لباس‌هایی مانند شلوارک، تاپ و کلاه مناسب‌تر هستند. همچنین، در تابستان رنگ‌های روشن را انتخاب نمایید. انواع لباس‌های فصلی را در نی نی لوس مشاهده کنید.

ایمنی حرف اول را می‌زند!

وقتی صحبت از لباس بچه گانه می‌شود، ایمنی بسیار مهم است. از چیزهای تزئینی زیاد از حد مانند قلاب، دکمه‌های تیز، سنگ، گل‌های برجسته و غیره دوری کنید. این موارد برای خردسالان خطرناک بوده و ممکن است باعث خفگی بچه‌ها شود. در انتخاب خود حتما مسئله ایمنی را در نظر داشته باشید.

فشن و سبک لباس کودک

فشن و سبک لباس

صنعت فشن و مد، مداوم در حال تغییر است. در چند سال اخیر، صنعت لباس کودک نیز وارد این مسئله شده و محبوبیت زیادی را به‌دست آورده است. برندهای مختلف با هم رقابت می‌کنند تا نظر والدین و کودکان را بیشتر به خود جلب کنند. طیف وسیعی از لباس‌ها مانند دامن، کت، تاپ، رامپر و غیره برای دختران و تی شرت، شلوارک، جلیقه و غیره برای پسران هر ساله وارد بازار می‌شود. انتخاب‌ها بسیار زیاد است؛ مراقب باشید وسوسه نشوید!

ارزش پول و توان خرید

بودجه‌ای برای خود مشخص کنید. به دنبال لباس‌هایی بروید که ارزش آن مبلغی را که می‌خواهید خرج کنید، داشته باشد. همان طور که گفتیم نمی‌توان سرعت رشد بچه‌ها را نادیده گرفت و فایده‌ای برای هزینه‌های غیر منطقی بر روی تعداد زیادی لباس یک اندازه وجود ندارد. سایت‌های معتبر و مقرون به صرفه زیادی برای خرید آنلاین لباس بچه گانه وجود دارد. بهترین سایتی که ما به شما پیشنهاد می‌کنیم، نی نی لوس است که به رفاه تمامی قشرهای جامعه توجه دارد.

لباس‌های مناسب سنین مختلف

اگر کودکان پیش دبستانی در خانه دارید، لباس‌های منعطف و کش دار، بهترین گزینه هستند. بچه‌ها در این سن دوست دارند همه کارها را خودشان انجام بدهند. پس لباسی را انتخاب کنید که بتوانند به تنهایی و بدون هیچ مشکلی بپوشند.

کودک 0 تا 11 ماه

در این سن مهمترین جنبه که باید در نظر گرفته شود، پارچه است. نوزادان پوست بسیار حساس و ظریفی دارند، پس مطمئن شوید کیفیت پارچه بالا باشد. پنبه و کتان نرم بهترین گزینه خواهند بود. پارچه‌های خشن و تحریک کننده را انتخاب نکنید. رنگ‌های ملایم و پاستیلی با نقوش اسباب بازی، حیوانات و پرندگان، چتر و موارد دیگر، بهترین انتخاب خواهند بود.

کودک نوپا 1 تا 3 سال

در روانشناسی لباس کودک، این رنج سنی را می‌توان سن کنجکاوی کودک دانست. می‌خواهد نسبت به همه چیز واکنش نشان دهد و البته غذا را روی لباس خود بریزد! و به طور کلی آشفتگی ایجاد کند! لباسی تهیه کنید که به راحتی قابل شستشو باشد. همچنین، هنگام بازی و راه رفتن، راحت باشد.

مهد کودک و پیش دبستانی (3 تا 5 سال)

به دانستنی‌های پوشاک کودک برای این سن اشاره‌هایی کردیم. دکمه می‌تواند کمی دردسر ساز باشد. شلوارهایی را انتخاب کنید که راحت به تن می‌شوند و کش دار هستند.

کودک (6-8 سال) و پیش نوجوان (9تا 11 سال)

خرید لباس برای این گروه‌های سنی می‌تواند کمی مشکل باشد. اجازه دهید شما را همراهی کنند و در انتخاب لباس نظرات خود را بیان نمایند.‌ آن‌ها در سنی هستند که نمی‌خواهند به سلیقه والدین خود تکیه کنند و حق انتخاب باعث افزایش اعتماد به نفس‌ آن‌ها خواهد شد. این مسئله، کار شما را نیز راحت‌تر می‌کند، امّا در انتخاب سایز و پارچه مناسب دقت کنید! کودکان در این گروه‌های سنی باید بتوانند به راحتی در فضای باز، بازی کنند؛ پس لباس‌هایی مناسب فعالیت روزمره تهیه کنید.

چند نوع لباس را ترکیب کنید

قوانین ترکیب لباس‌ها جذاب به نظر می‌رسد، امّا دقت کنید که قصد خرید لباس بچه گانه را دارید. پس، به بچه‌ها اجازه دهید تا خودشان چند لباس را ترکیب کنند. در خرید اینترنتی، این کار بسیار راحت‌تر خواهد بود. لازم نیست تک تک بلوز و شلوارها را امتحان کنند. با ترکیب عکس‌ها می‌توانند آنچه می‌خواهند را به خوبی نشان دهند. بهترین ایده‌ها اغلب از تخیل درخشان‌ آن‌ها ناشی می‌شود.

اگر زمان کمی برای این کار دارید، نگران نباشد، ست‌های آماده نیز برای خرید در وبسایت نی نی لوس وجود خواهند داشت. ست تی شرت‌های یقه دار با دامن مناسب برای مهمانی‌ها و هودی و شلوار مناسب برای ورزش و تفریح.

راهنما جامع خرید لباس کودک، بچه گانه

لباس زیر مرغوب تهیه کنید

کودکان کم کم از پوشک گرفته می‌شوند و یاد می‌گیرند چگونه از دستشویی استفاده نمایند. مهمترین مسئله انتخاب لباس زیری است که مشکلات حساسیت و بیماری برای کودک ایجاد نکند. لباس‌های زیر بچه گانه نباید تنگ باشند و به باید بتوان به راحتی پوشیده شوند. بیش از حد نیز نباید بزرگ باشند و در حرکت کودک تداخل ایجاد نمایند.

دقت داشته باشید که از جنسی مناسب بوده و سلامت کودک را به خطر نیندازند. لباس‌هایی که از پارچه‌های پلاستیکی ساخته می‌شوند به پوست کودک آسیب خواهند رساند و علاوه بر ایجاد اگزما و حساسیت‌های پوستی، در ایجاد عفونت‌ها نیز نقش دارند. لباس زیر کودک باید رنگی روشن داشته باشد تا بتوان به راحتی هر گونه تغییرات و عفونت را مشاهده نمود. امیدواریم این راهنمای خرید لباس کودک به شما در انتخاب بهترین لباس برای فرزندان کمک کرده باشد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)