نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

مشخصات و قیمت کامپوزیت کاریزما آلمان

1401/11/26 21:57
499 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

امروزه برند های مختلفی به تولید کامپوزیت دندان می پردازند که هر کدام از کیفیت، تنوع رنگ، استحکام، زیبایی و تکنولوژی مخصوص به خود برخوردار است. در این مقاله قصد داریم به بررسی یک برند با کیفیت با نام کامپوزیت کاریزما بپردازیم.

قیمت کامپوزیت کاریزما آلمان

کامپوزیت دندان چیست ؟

کامپوزیت دندان یک درمان در حوزه دندانپزشکی می باشد که برای ترمیم (پر کردن) و زیبایی (ونیر) استفاده می شود و می تواند برای بازسازی و پوشاندن عیوب دندان استفاده شود.

معرفی کامپوزیت کاریزما

کامپوزیت کاریزما  (charisma) ساخت کشور آلمان و محصول شرکت کولرز (kulzer) می باشد. کامپوزیت کاریزما یک برند با کیفیت می باشد که انواع مختلفی کامپوزیت با کاربرد های مختلف تولید می کند. شعار شرکت کاریزما آلمان حمل آسان، اطمینان بالا و زیبایی طبیعی است. از کامپوزیت کاریزما بیش از بیست سال است که روزانه برای میلیون ها پر کردن در جهان استفاده می شود.

معرفی شرکت کولرز

کولزر به عنوان یکی از شرکت های دندانپزشکی پیشرو در جهان و به تولید مواد دندانپزشکی مختلفی می پردازد. بیش از 80 سال است که یک شریک قابل اعتماد برای همه متخصصان دندانپزشکی بوده است. چه دندانپزشکی آنالوگ یا دیجیتال، زیبایی یا حفظ دندان، پروتز یا پریودنتولوژی - به عنوان یک متخصص پلیمر و ارائه دهنده راه حل های دیجیتال، Kulzer مخفف راه حل های دندانپزشکی قابل اعتماد و نوآورانه است.

قیمت کامپوزیت کاریزما آلمانی

اگر قصد انجام کامپوزیت با کیفیت و زیبایی طبیعی را دارید کامپوزیت کاریزما انتخاب مناسبی می باشد. قیمت هر واحد کامپوزیت کاریزما آلمان مبلغ 1.500.000 الی 2.000.000 تومان می باشد.

اگر قصد انجام کامپوزیت دندان با کیفیت را دارید و می خواهید به یک مرکز و به پیش یک متخصص حرفه ای مراجعه کنید، می توانید به لینک زیر مراجعه فرمایید.

قیمت کامپوزیت دندان

انواع کامپوزیت کاریزما آلمانی

به طور هر برند دارای انواع مختلفی از کامپوزیت می باشد که برای شرایط و کاربرد های مختلفی استفاده می شود. کامپوزیت کاریزما از این قاعده مستثنی نمی باشد و انواع کامپوزیت کاریزما آلمانی شامل :

  • Charisma® Diamond
  • Charisma® Flow
  • Charisma® Smart
  • Charisma Classic
  • Charisma topaz

کامپوزیت کاریزما دیاموند

کامپوزیت کاریزما دیاموند (Charisma® Diamond) یک کامپوزیت نانوهیبریدی است که مرزهای زیبایی شناسی، کیفیت در کامپوزیت را گسترش می دهد. فرمول جدید این کامپوزیت خواص استثنایی در زیبایی ارائه می دهد.

رنگ های کامپوزیت دیاموند :a1  تا d4

کاتالوگ : مشخصات کامپوزیت کاریزما دیاموند

کامپوزیت کاریزما دیاموند

مزایای کامپوزیت کاریزما دیاموند

طول عمر و زیبایی

فرمول ساخت این برند بسیار خاص می باشد و به وسیله سیستم نانوهیبرید خود زیبایی، طول عمر و فرم دهی بالایی دارد.

تنوع رنگ

کامپوزیت کاریزما دیاموند تنوع رنگی زیادی و طبیعی دارد و به وسیله همین تنوع حاشیه های ترمیمی تقریبا غیر قابل شناسایی می شود.

فرم دهی و چسبندگی

الماس کاریزما حداقل چسبندگی و کارایی را در حین فرم ارائه می دهد. همچنین حتی اگر با نور سفت کننده کامپوزیت روشن شود، زمان کار طولانی‌تری را فراهم می‌کند. ذرات پرکننده بسیار ریز، جلا دهنده ای ایجاد می کنند که قابل مقایسه با مینای دندان طبیعی است.

کامپوزیت فلو کاریزما

کامپوزیت فلو (Charisma Flow) نیز یکی دیگر انواع کامپوزیت کاریزما می باشد که با ویسکوزیته و تیکسوتروپی خوب آن می تواند کاربرد های زیادی در شرایط مختلفی داشته باشد و به کمک این کامپوزیت می توان کار را با حداقل تهاجم انجام داد. این کامپوزیت برای ترمیم های خلفی نیز مناسب می باشد.

کامپوزیت کاریزما دیاموند

مزایای کامپوزیت کاریزما فلو

  • ترمیم های طبیعی
  • ایمنی و استاندارهای بالا
  • ویسکوزیته کم و خواص تیکسوتروپیک خوب

کامپوزیت اسمارت کاریزما

کامپوزیت کاریزما اسمارت (Charisma Smart) راه هوشمندانه ای را برای ترمیم های طبیعی روزمره فراهم می کند. این یک کامپوزیت جهانی بدون عارضه برای ترمیم های روزمره با ارزش زیادی است.

کار با کامپوزیت جدید واقعاً آسان است و از طریق سایه های حیاتی آن، تکنیک های لایه بندی ساده تک سایه را برای ترمیم های طبیعی روزمره امکان پذیر می کند. البته با کیفیت و قابلیت اطمینان حاصل از تجربه طولانی مدت ما در فناوری کامپوزیت همراه است.

مزایای کامپوزیت اسمارت

  • مقاومت در برابر تغییر رنگ و صیقل پذیری بالا
  • خواص عالی هندلینگ و مدل سازی عالی

کامپوزیت کاریزما کلاسیک

کامپوزیت کاریزما Classic اولین کامپوزیت است که نسل دوم فناوری پرکننده میکروگلاس را ارائه می دهد. کاریزما این فناوری جدید و پیشرفته را با همکاری نزدیک با پزشکان در سراسر جهان توسعه داده است تا نیازهای شما را برای کارایی کامپوزیت و درخشندگی طبیعی برآورده کند. تکنیک های لایه بندی تک سایه هرگز به آسانی این کامپوزیت نبوده اند.

مزایای کامپوزیت کاریزما کلاسیک

  • تکنیک های ساده لایه بندی تک سایه و ترمیم طبیعی تر
  • انتخاب و تطبیق سایه راحت
  • مدل سازی آسان و سریع
  • درخشندگی سطح بالا

کامپوزیت کاریزما توپاز

کامپوزیت کاریزما Charisma topaz برند  به دلیل حمل آسان، کیفیت بالا و قابلیت اطمینان در ترمیم ها در سراسر جهان مورد اعتماد است. به همین دلیل است که ترکیب موفق ترین ویژگی های کامپوزیت های کاریزما در یک محصول برای ما منطقی به نظر می رسید. کامپوزیت توپاز یک کامپوزیت نانو هیبرید است.

مزایای کامپوزیت topaz

  • از بی زحمتی حمل آسان لذت ببرید.
  • نرم، در عین حال پایدار و غیر چسبنده کاریزما توپاز که کارایی را در طول مدل سازی بهبود می بخشد.
  • سیستم پرکننده با ذرات نانو، صیقل دادن به براقیت بالا و طولانی مدت را تسهیل می کند.
  • حاشیه های ترمیمی به دلیل تطابق سایه عالی عملاً غیرقابل تشخیص هستند.
  • کاریزما توپاز با تمام مواد و تکنیک های پیوند معمولی سازگار است.

 منبع : kulzer، هزینه کامپوزیت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)