نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

خلق اتاقی متفاوت برای کودک و محیطی خاص برای خانواده در قرن جدید!

1399/12/16 10:57
1,001 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

چمن مصنوعی

سبک زندگی امروزی سبب شده است که کودکان دیگر نتوانند مانند گذشته در محیطی مناسب در خارج از خانه بازی کنند و مجبور هستند بیشتر اوقات خود را در خانه سپری کنند. همین امر سبب شده است که کودکان از نظر روحی آسیب های زیادی ببینند. یکی از روشهای مناسب برای جلوگیری از آسیب به کودک استفاده از متریال های مناسب برای تزیین اتاق کودک و ایجاد فضایی مناسب برای رشد اوست. مطالعات امروزی نشان می دهند یکی از مواردی که نقش مهمی در رشد شناختی کودک دارد ایجاد فضایی سبز در محیط خانه است.

اما همانطور که می دانید استفاده از گیاهان در محیط اطراف کودک مشکلات خاص خود را دارد. به طور مثال شما برای رشد گیاهان نیازمند استفاده از کود شیمیایی هستید. اگر کودک به این گلدان ها دسترسی داشته باشد و این کودک را در دهان خود بگذارد مشکلات زیادی برای سلامتی او به وجود می آیند. به همین دلیل کارشناسان استفاده از چمن مصنوعی را پیشنهاد می دهند!

مزایای استفاده از چمن مصنوعی برای پوشش اتاق کودک

یکی از مهمترین دلایلی که سبب شده است امروزه بسیاری از خانواده های مدرن از چمن مصنوعی در اتاق کودک خود استفاده می کنند، تداعی فضایی سبز برای کودک است. این امر نقش مهمی در کاهش فشار خون و اضطراب کودک دارد و همین موضوع به رشد مناسب کودک کمک می کند. از مزایای دیگر استفاده از این پوشش در اتاق کودک می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • چمن مصنوعی از مواد آنتی باکتریال درست شده است و هیچ گونه آلودگی در میان الیاف آن رشد نمی کند.
  • این الیاف بسیار نرم و لطیف هستند و اگر کودک بر روی آنها زمین بخورد قابلیت ضربه گیری بالایی دارند.

استفاده از چمن مصنوعی برای خلق محیطی دلپذیر در تراس

شما می توانید از چمن مصنوعی تزیینی در اماکن دیگری نظیر تراس خانه خود استفاده کنید و روزهای خوش بهاری را در شروع قرن جدید در این تراس بگذرانید. این چمن ها می توانند الیاف بلند و یا کوتاهی داشته باشند و شما با توجه به سلیقه خود می توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. اگر دوست دارید که در هنگام نوشیدن قهوه صبحگاهی پاهای شما در میان الیاف چمن باشد، استفاده از چمن مصنوعی با الیاف بلند بهترین گزینه است و اگر تمایل دارید تنها حس خوش بهار را در تراس تداعی کنید، استفاده از چمن مصنوعی با الیاف کوتاه گزینه مناسبی است. شما می توانید تراس را با استفاده از باکس های گل تزیین کنید و حس دلپذیری را در این محل به وجود بیاورید.

چمن مصنوعی برای بالکن

روف گاردن اختصاصی خود را خلق کنید!

پشت بام فضایی منحصر به فرد است که شما می توانید با استفاده از چمن مصنوعی محیطی مناسب را برای دورهمی های خانوادگی در قرن جدید خلق کنید. بهتر است بدانید که این چمن قابلیت نصب بر روی ایزوگام را دارد. همچنین، می توانید چمن مصنوعی را با کفپوش ترکیب کنید و در پشت بام خانه خود به کار ببرید. خلق فضای جدید در قرن جدید در کنار شماست! تنها باید برای ساخت آن اقدام کنید.

چمن مصنوعی روف گاردن

بر روی چمن مصنوعی درخت های خود را بکارید!

یکی از سوالات پرتکرار در مورد استفاده از چمن مصنوعی این است که آیا درخت را می توان بر روی چمن مصنوعی کاشت یا خیر؟! پاسخ به این سوال مثبت است! شما می توانید با استفاده از چمن مصنوعی سطح حیاط را بپوشانید و سپس حفره هایی را در آن ایجاد کنید و درخت های مورد نظر خود را پرورش دهید (البته باید بدانید که نصب چمن مصنوعی و ایجاد حفره باید توسط تیم تخصصی صورت گیرد).

ایده های دیگر استفاده از چمن مصنوعی

استفاده از چمن مصنوعی تنها محدود به استفاده در حیاط، تراس، اتاق کودک و یا روف گاردن نیست. شما می توانید از این محصول برای پوشش فضای خالی میان سنگ ها، زمین کنار استخر و یا پوشش پله های ورودی به ساختمان استفاده کنید. همچنین این محصول را می توان برای تزیین پلاک خانه ها نیز به کار برد. از این محصول می توان به عنوان رانر بر روی میز و یا پوشش صندلی ها استفاده کرد و صندلی سبز و اختصاصی را به وجود آورد.

چمن مصنوعی تزئینی

جمع بندی

تا بدینجا تلاش کردیم تا شما را با قابلیت های چمن مصنوعی برای خلق محیطی خاص و زیبا در قرن جدید آشنا کنیم. همانطور که متوجه شده اید این محصول قابلیت استفاده در تمامی فضاها را دارد و با توجه به این موضوع که نگهداری از آن بسیار ساده است امروزه طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. شرکت چمنزار شرکتی حرفه ای و متخصص در زمینه نصب چمن مصنوعی ورزشی و تزیینی است. برای اطلاع از قیمت چمن مصنوعی و خرید آن می توانید با این گروه در ارتباط باشید و از مشاوره های رایگان متخصصان این شرکت بهره مند شوید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)