نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

با لیپوماتیک و پروتز سینه، اندام دلخواه و مناسبی داشته باشید!

1399/12/9 18:24
1,421 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

امروزه بسیاری از افراد بیشتر انرژی و وقت خود را صرف ورزش های سنگین و رژیم های سخت می کنند تا بتوانند در مدت زمان مشخص به وزن ایده آل خود برسند. گاهی اوقات مصرف این مقدار انرژی و زمان برای کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام بی فایده است چراکه پزشک جراح با بررسی وضعیت و شرایط جسمی و روحی افراد می تواند به آن ها روش های کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام از جمله لیپوماتیک و پروتز سینه را پیشنهاد دهد. افراد می توانند با انجام عمل های جراحی زیبایی به اندام ایده آل و دلخواه خود دست پیدا کنند به شرطی که ابتدا در این زمینه اطلاعات لازم را کسب کرده باشند و با پزشک جراح متخصص مشورت داشته باشند. در این صورت عمل زیبایی با موفقیت انجام می شود و افراد رضایت کامل از انجام عمل زیبایی خواهند داشت.

در ادامه می خواهیم بیشتر در مورد چگونگی انجام عمل های زیبایی بدن صحبت کنیم، با ما همراه باشید.

لیپوماتیک و پروتز سینه


تغییرات مهم در زندگی بعد از انجام عمل لیپوماتیک

لیپوماتیک در واقع نوعی لیپوساکشن است که چربی های اضافی از بخش های مختلف بدن را برداشته یا آن ها را به بخش های دیگر منتقل می کند. این عمل جراحی موجب تغییر شکل ظاهری و لاغری در افراد می گردد. برای دستیابی به نتیجه طبیعی تر، بهتر است این روش را همراه با سایر روش های زیبایی از جمله لیف، پروتز سینه یا جراحی های زیبایی مشابه انجام دهید. دکتر شاپور عزیزی با برخورداری از تخصص و تجربه کافی می تواند شما را در این زمینه کمک و راهنمایی کند. نکته مهمی که در زمینه جراحی های لاغری وجود دارد این است که بسیاری از افرادی که با اضافه وزن رو به رو هستند بر این باورند که پس از انجام جراحی های کاهش وزن از جمله لیپوماتیک، پیکر تراشی و غیره می توانند بدون رعایت رژیم غذایی و انجام فعالیت های ورزشی، وزن و تناسب اندام خود را برای همیشه حفظ کنند.

اما در صورتی که این باور اشتباه است و نباید در ذهن افراد وجود داشته باشد. پزشک متخصص باید با برگزاری جلسات مشاوره قبل و بعد از عمل جراحی این موضوع را برای افراد مشخص کند تا مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد. همچنین نباید این موضوع فراموش شود که به افراد قبل از جراحی زیبایی گفته شود که زندگی خود را پس از انجام جراحی لاغری تغییر دهند. آن ها باید علاوه بر رعایت رژیم غذایی، فعالیت های ورزشی مناسب نیز انجام دهند تا کاهش وزن در آن ها ثابت بماند نه اینکه پس از مدتی وزن آن ها برگشت داشته باشد.

اندام خود را با پروتز سینه خوش فرم تر کنید

فرم و اندازه سینه در بانوان بیشتر به ژنتیک آن ها بستگی دارد اما گاهی مواردی از جمله افزایش یا کاهش وزن، زایمان و شیردهی تاثیر مستقیم بر روی فرم سینه ها و تناسب اندام آن ها می گذارد. اکثر بانوان نسبت به فرم سینه و تناسب اندام خود حساسیت بالایی دارند و این حساسیت گاهی باعث کاهش اعتماد به نفس آن ها نیز می گردد. عدم رضایت از فرم سینه را می توان از طریق جراحی های زیبایی از جمله فرم دهی سینه برطرف کرد. در جراحی فرم دهی سینه با ایجاد شکاف در زیر بغل یا هاله سینه می توان پروتز را در اندازه مختلف جاگذاری کرد. پزشک جراح با توجه به فرم بدن و نظر فرد می تواند اندازه سینه را پیشنهاد دهد و پس از تصمیم نهایی جراحی پروتز سینه را در زمان مناسب برای تناسب اندام انجام دهد. از این رو توصیه می شود برای جلوگیری از بروز هر گونه مشکل قبل از انجام جراحی حتما با متخصص پروتز سینه در این زمینه مشورت داشته باشید.

مزایای انجام پروتز سینه در بانوان

مزایای انجام پروتز سینه در بانوان

چنانچه به هر دلیلی تصمیم به انجام عمل جراحی زیبایی فرم دهی سینه را دارید ما به شما خواهیم گفت که چرا این نوع جراحی برای شما بهترین انتخاب است. جراحی فرم دهی سینه در بانوان مزایای فراوانی دارد که از مهمترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • عمل جراحی زیبایی ساده و بدون خطر
  • نتیجه جراحی دقیقا مشابه آنچه می خواهید است.
  • نوع جراحی زیبایی و اندازه پروتز سینه براساس سلیقه و آناتومی بدون شما انتخاب می شود.
  • این نوع جراحی عمر طولانی دارد و عمر پروتز تاثیرپذیر از نوع پروتز انتخابی و رفتار شما است.  

با انتخاب جراح زیبایی و لاغری می توانید با خیال راحت هر نوع عمل جراحی را انجام دهید. فقط به این موضوع دقت داشته باشید که پزشک متخصص در این زمینه تخصص و تجربه کافی را داشته باشد تا با مشکل رو به رو نشوید.

دکتر شاپور عزیزی

جمع بندی

جراحی های زیبایی از جمله لیپوماتیک و پروتز سینه می تواند روشی موثر در رسیدن به تناسب اندام افراد باشد به شرطی که زیر نظر پزشک متخصص و باتجربه انجام شود. در این غیر این صورت احتمال نارضایتی از انجام جراحی زیبایی در افراد وجود خواهد داشت. در این زمینه متخصصان مختلفی فعالیت می کنند که از حرفه ای ترین و با تجربه ترین آن ها می توان به دکتر شاپور عزیزی اشاره کرد. دکتر شاپور عزیزی با برخورداری از تخصص لازم در زمینه جراحی های لاغری می تواند شما را در این زمینه کمک و راهنمایی کند. چنانچه تصمیم به انجام عمل جراحی لاغری و فرم دهی سینه را دارید می توانید برای دریافت مشاوره قبل و بعد از جراحی به آدرس drshapourazizi.com مراجعه فرمایید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)