نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

رزین هنری محبوب و پول ساز

1399/10/3 12:52
1,822 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

اگر به انجام کار هنری درآمدزا علاقه‌مند هستید و در آن استعداد دارید، از طرفی نیز به دنبال راهی برای کسب درآمد خانگی هستید، این مطلب برای شما نوشته شده است. کافی است یکی از ایده های هنری درآمدزا را انتخاب کنید و از همین امروز کسب و کار خود را راه بیندازید.

واقعیت این است که در دنیای کسب و کار امروز، بسیاری تمایلات رنگ و بوی دیگری گرفته است که افراد را بر آن می‌دارد به جای کار کردن برای کارفرمایی دیگر، کسب و کار خانگی یا شغل دوم خانگی خود را راه اندازی کنند و برای خود کار کنند. به این ترتیب بدون استرس و بدون نیاز به رفت و آمد در خیابان های پرترافیک و اتلاف وقت، می‌توانند از هنر و سرگرمی خود به عنوان یک منبع درآمد استفاده کنند و همچنین ظرفیت‌های دنیای مجازی برای مدیریت کسب و کار خود به کار ببندند.

دلیل محبوبیت هنر رزین

افرادی هستند که به علت آزاد بودن خلاقیت و طرح های خاص هنر رزین برای ساخت محصولات مورد علاقه خود دست به کار شده اند. خلاقیت در این هنر محدودیت ندارد، از دلایل محبوبیت این هنر می توان به همین مورد اشاره کرد خلاقیت در این هنر محدودیتی ندارد.

برای شروع چه چیزی نیاز دارم؟

قالب سیلیکونی

در بازار دونوع قالب وجود دارد، قالب های ایرانی و قالب های وارداتی. اگر بخواهیم تقریبی برای شما بگوییم، قالب های ایرانی بین 20 تا 30 بار و قالب های خارجی بین 30 تا 40 بار قابل استفاده هستند. البته بهتر است فراموش نکنید که نحوه ی استفاده و مراقبت شما نیز تاثیر زیادی بر طول عمر قالب سیلیکونی دارد.

رزین هنری محبوب و پول ساز

رزین اپوکسی

رزین انواع مختلفی دارد اما رزینی که مد نظر ماست یک ماده دو جزئی است که از ترکیب دو جز آن به نسبت های مناسب، ماده ی یک دست و شفافی به دست میاید که با گذر زمان خشک می شود. دقت کنید که دو جز رزین یعنی رزین و هاردنر به تنهایی هرگز خشک نمی شوند و در صورتی که نسبت مناسب برای ترکیب آنها رعایت نشود نیز ترکیب به دست آمده هیچگاه خشک نخواهد شد، پس باید حتما در اندازه گیری و ترکیب نسبت ها دقت کنید.

علاوه بر این، رزین اپوکسی مناسب این کار دو نوع غلیظ و رقیق دارد که هر دو برای اینکار مناسب اند، رزین غلیظ باعث می شود که رزین در گوشه های کار تحدب خوبی پیدا کند و تمیز نگه داشتن کناره ها و زیر کار ساده تر است، و رزین رقیق برای کارهایی که نیاز است رزین و رنگ روی کار بلغزند مانند افکت پورینگ مناسب تر است، البته ما برای این آموزش ها از رزین غلیظ استفاده خواهیم کرد.

رنگ رزینی

توجه داشته باشید که هر رنگی را نمی توان در رزین استفاده کرد! هنر رزین رنگ های مخصوص و سازگار با خودش را دارد. در بخش های بعدی راجب رنگ های رزینی بیشتر با شما صحبت خواهیم کرد.

ابزار کار با رزین

ابزار کار با رزین

برای انجام هنر رزین اپوکسی به یک سری محصولات و ابزارآلات دیگری نیاز است تا بتوانید این هنر زیبا را به تصویر بکشید. در هنگام کار با رزین اپوکسی شما به محصولاتی همچون : دستکش یک بار مصرف، فندک، ترازو ... نیاز دارید. و زمانی که کار رزین اپوکسی شما به اتمام رسید به محصولاتی همچون شیرپلیش و سنباده و دلر جهت سوراخ کاری نیاز دارید. که ما در اینجا همه این محصولات را گردآوری کرده ایم چه افرادی که در ابعاد کوچک کار می کنند چه دوستانی که تولیدات صنعتی رزین اپوکسی رو می خواهند انجام بدهند.

فروشگاه هنری لوکس آرا

فروشگاه هنری لوکس‌آرا به عنوان یک فروشگاه تخصصی در زمینه ی فروش ابزار هنری و دست‌سازه‌ها، بستری را فراهم ‌آورده است که هنرمندان علاوه بر امکان فروش آثار خود، بتوانند آموزش‌های مدنظر خود را نیز تهیه کنند. همچنین فروشندگان و تامین‌کننده‌های مواد اولیه نیز می‌توانند در این سامانه محصولات خود را برای هنرمندان ارائه کنند. ارائه ی آموزش های رایگان رزین و ابزارهای ساخت این هنر پرطرفدار از فعالیت های اختصاصی این مجموعه است که شما می توانید با خیال راحت در این بستر ضمن دیدن آموزش های رایگان، ابزار خود را با قیمت مناسب خریداری کنید.

پسندها (2)

نظرات (0)