نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

پادفک زبان روسی

1399/7/19 15:55
836 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

پادفک زبان روسی

دیگر تحصیل در روسیه و بخصوص تحصیل پزشکی در روسیه به صورت یک رویای دست نیافتنی به شمار نمی‌رود! در این راستا باید بدانید که در کشور ما در کلیه دوره های تدریس زبان روسی برگزار شده، فقط روی قواعد زبان تاکید می‌کنند و برخی مدرسین به علت عدم آشنایی با دانش آکادمیک قادر به تدریس دروس تخصصی مثل شیمی، زیست و آناتومی آن نیستند. روس دانش به عنوان یک مجموعه آموزشی متخصص برای اعزام دانشجو به روسیه، اقدام به ارائه دوره کلاس پادفک روسی کرده و زبان آموزان خود را به گونه ای آماده می کند که نسبت به رقبا در آزمون پادفک بسیار قدرتمند ظاهر شودند. هدف از برگزاری دوره های آموزشی پادفک روسی یادگیری زبان روسی در کوتاهترین مدت ممکن بوده به طوری که افراد بتوانند در مدت زمان کوتاهی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و نیازهای اولیه محیطی خود را برطرف سازد.

تحصیل در روسیه

افراد زیادی در داخل کشور ممکن است به دلایل گوناگون نتوانند در رشته و دانشگاه مورد علاقه خود به ادامه تحصیل بپردازند و از سوی دیگر مهاجرت تحصیلی یکی از انواع رایج مهاجرت به کشورهای دیگر می باشد. کشور روسیه از جمله کشورهای می‌باشد که شرایط تحصیل در آن چندان دشوار نیست. از طریق گذراندن دوره آموزشی که آزمون پادفک روسیه نام دارد تا پیش از شروع ترم اول دانشگاه برای آشنایی با زبان روسی و افزایش سطح علمی به این زبان برگزار می گردد که با استفاده از آن می‌توان در دانشگاه مورد نظر خود اقدام به ادامه تحصیل کرد. تقریبا نیمی از مردم کشور روسیه از تحصیلات عالی برخوردار می باشند. این کشور به علت داشتن دانشگاه‌های مختلف در زمینه های پزشکی، مهندسی، علوم انسانی و غیره دارای جایگاه ویژه در جهان است و به یک مقصد پرطرفدار برای تحصیل بسیاری از افراد در سراسر دنیا تبدیل شده است. همچنین تحصیل در این کشور به علت هزینه مقرون به صرفه ای که دارد، نسبت به کشورهای اروپایی مانند انگلیس یا آمریکا و برخی دیگر از کشورها بسیار به صرفه تر است.

ادامه تحصیل در روسیه با روس دانش

افرادی که متقاضی ورود به کورس اصلی رشته های پزشکی و دندانپزشکی در کشور روسیه هستند، یکی از مشکلات اساسی که دارند عدم تسلط به زبان روسی می باشد. به طوری که این افراد در امتحانات پادفک زبان روسی شرکت می کنند و با وجود تلاش زیادی که انجام داده اند، در امتحان مردود می‌شوند!!!

بنابراین همه تلاش ها و هزینه های یکساله ای که برای این کار را انجام داده اند، به هدر خواهد رفت. همچنین لازم به ذکر است که برخی از موسسات راهنمایی کافی را به متقاضیان در این زمینه ارائه نمی‌دهند و اطلاعات نمایش داده شده آنها به گونه ای است که متقاضیان تصور می کنند که با ورود به دوره پادفک زبان روسی قطعاً وارد دوره اصلی پزشکی می شوند. اما باید گفت که این تصور اشتباه است و برای اینکار آزمون ورودی پادفک تعیین کننده می باشد. طبق اعلام وزارت بهداشت تحصیل پزشکی در روسیه فقط به زبان روسی تایید شده می باشد و متقاضیانی که قصد تحصیل در کشور روسیه و ورود به رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی را دارند، باید برای یادگیری زبان روسی اقدام کنند. موسسه روس دانش با ارائه اطلاعات مفید و کاربردی به متقاضیان کمک بسیار زیادی می کند. پادفک روس دانش، تحصیل در روسیه روس دانش و شرایط تحصیل پزشکی در روسیه و چگونگی اعزام دانشجو به روسیه روس دانش را در این مقاله بررسی می کنیم.

ادامه تحصیل در روسیه با روس دانش

دوره پادفک روس دانش

در رابطه با دوره پادفک روسیه باید گفت که این دوره، دوره ای یک ساله برای آمادگی پیش از ورود به رشته تحصیلی پزشکی و دندانپزشکی، مهندسی و ... روسیه است که در دانشگاه‌های مختلف با کمی تغییرات برگزار می‌شود. ولی به صورت عمومی می‌توان گفت که این دوره شامل آموزش های دروس شیمی و زیست شناسی بوده و در برخی دانشگاه ها علاوه بر آن، ریاضی و فیزیک نیز به زبان روسی آموزش داده می شوند. برای دانشگاه های روس زبان در کشور روسیه گذراندن آزمون پادفک روسیه از الزامات آن می‌باشد. یکی از موارد بسیار مهم در رابطه با دوره پادفک زبان روسی در روس دانش هزینه آن می‌باشد. در بیشتر دانشگاه های روسیه این هزینه به طور میانگین حدود ۰۰۵۳ دلار می‌ باشد.

دوره پادفک روس دانش

تحصیل پزشکی در روسیه

در روسیه رشته های پزشکی و غیرپزشکی به زبان روسی و انگلیسی ارائه می‌شود و چون این دانشگاه های این کشور برای پذیرش دانشجو دارای شرایط سخت و پیچیده ای نیستند و با وجودی که دوره آمادگی پادفک روسی برگزار می‌شود، بنابراین ادامه تحصیل در رشته پزشکی در این دانشگاه ها، برای افرادی که علاقه مند به رشته پزشکی هستند گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. از طرف دیگر با توجه به آخرین بیانیه‌ای که از سوی وزارت بهداشت ایران در زمینه تایید مدارک تحصیلی رشته های گروه پزشکی دانش آموختگان این رشته و دانشگاهی روسیه تنها در صورتی که مدرک آنها مورد تغییر قرار می گیرد که کلیه دروس را در طول دوره آموزشی به زبان روسی گذرانده باشند.

تحصیل پزشکی در روسیه

مدت زمان دوره پادفک روسی

دانشگاه های روسیه دوره آماده سازی و پاسخ را برای دانش آموز جویان بین المللی که قصد ادامه تحصیل به زبان روسی را دارند ارائه می کنند. در کشور روسیه این دوره در مدت زمان یک سال طول می کشد که در کوتاه ترین حالت آن حدود ۶ ماه می باشد. اولین ترم این دوره شامل دوره آموزش زبان روسی بوده و در ترم دوم دروس پایه مثل زیست شناسی و شیمی به زبان روسی ارائه می‌شوند. دوره های آمادگی پادفک زبان روسی که در روس دانش برگزار می ‌شوند به داوطلبانی که قصد ادامه تحصیل به زبان روسی را دارند کمک بسیار زیادی می کند. در رابطه با آزمون پادفک روسیه باید گفت که این آزمون دوره ای است که به طور میانگین بین ۶ تا ۱۰ ماه به طول خواهد می انجامد. مدت زمان این دوره بستگی به رشته تحصیلی مورد نظر دارد. دانشجویان در کلیه مقاطع تحصیلی جهت ورود به دانشگاه جدید به گذراندن دوره تخصصی پادفک روسیه نیاز دارند.

مزایای دوره پادفک روسی

مزایای دوره پادفک روسی

روس دانش با وجود امکاناتی که برای متقاضیان ادامه تحصیل در رشته های گروه پزشکی روسیه در نظر می‌گیرد، دوره های تضمینی آمادگی زبان روسی را برگزار می‌کند که این دوره‌ ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارائه می شوند.

از جمله مزایای که برگزاری دوره پادفک زبان روسی در روس دانش دارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • یادگیری زبان روسی توسط اساتید مجرب موسسه
  • صرفه‌جویی در وقت : به دلیل کوتاه بودن دوره آموزشی نسبت به سایر مراکز ارائه دهنده دوره پافک روسیه
  • صرفه جویی در هزینه ها : به دلیل برگزاری دوره در شهر تهران داوطلبان نیازی به سفر به کشور روسیه و مهیا نمودن شرایط اقامتی ندارند.

راه های ارتباطی با موسسه روس دانش

www.rusdanesh.com

study@rusdanesh.com

0079119831901

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)