نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

امکانات اینستاگرام

1401/8/16 10:15
1,159 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی بزرگ است که پس از انتشار آن، کاربران زیادی را مجذوب خود کرد؛ که در این زمان بالای 1 میلیارد کاربر دارد و همچنان کاربران خود را بالا میبرد.

در اینستاگرام شما می توانید یک پیج برای خود بسازید و در آن محتوایتان را قرار دهید. اگر پیج شخصی داشته باشید، عکس و فیلم های شخصی و اگر یک پیج فروشگاهی داشته باشید می توانید راجع به خدمات یا محصولات خود عکس و فیلم بزارید و آن را تبلیغات کنید.

در این روزها اینستاگرام فیلتر است اما همچنان کاربرهای خود را دارد.

تبلیغات پولی اینستاگرام

در اینستاگرام تبلیغات پولی زیادی موجود می باشد اما به دلیل تحریم بودن ایران، نمی توانیم از تبلیغات اینستاگرام استفاده کنیم و مجبوریم از راه های دیگری مانند خرید فالوور اینستاگرام (از سایت هایی مانند ممبر پارس) استفاده کنیم.

تبلیغات زیادی در اینستاگرام موجود است مانند فالوور پاپ آپ که می توانید برای پیج فروشگاهی و خدماتی یا حتی شخصی خود آن را انجام دهید.

ممبرپارس

امکانات اینستاگرام شامل چه چیزهایی است؟

در شروع، اینستاگرام از یک صفحه ساده شروع کرد اما کم کم آن را ارتقا داد.

  • گذاشتن فیلم بالای 1 دقیقه

شما در اینستاگرام می توانید بالای 1 دقیقه فیلم بگذارید و تا 1 ساعت می توانید یک فیلم را قرار دهید؛ اما تا قبل این آپدیت شما نهایت می توانستید تا 1 دقیقه فیلم بگذارید.

  • گذاشتن استوری

پس از گذشت چند سال، ویژگی استوری در اینستاگرام راه اندازی شد. شما می توانید لحظه های خود را برای 1 روز به اشتراک بگذارید و پس از 1 روز آن استوری پاک می شود؛ اما در گذشته شما می توانستید تا 15 ثانیه استوری قرار بدهید اما پس از گذشت چند ماه استوری ها به 1 دقیقه ارتقا پیدا کرد. اگر در زمان قدیم شما یک استوری 4 دقیقه ای می گذاشتید 16 استوری می شد اما الان به 4 استوری 1 دقیقه ای تبدیل می شود و دیگر کاربران را آزار نمی دهد.

  • هایلایت

پس از استوری گذاشتن برخی کاربران دوست دارند که استوری های خود را در پیج سیو کنند تا برای همیشه کاربران دیگر بتوانند آن استوری ها را مشاهده  نمایند. بدین ترتیب گزینه هایلایت اینستاگرام به وجود آمد و به شما این امکان را داد تا استوری های خود را در یک موضوع گذاشته و دسته بندی کنید.

  • اکسپلور

یکی دیگر از آپدیت های اینستاگرام، اکسپلور بود که کمک زیادی به کسب و کارها کرد. اگر پست جذابی داشته باشید پست شما به اکسپلور می رود و اگر کمی حرفه ای باشید می توانید کاربران جدیدی را از این طریق جذب کنید.

اکسپلور یکی از بهترین امکانات اینستاگرام بود که در آن زمان رونمایی شد.

یک نقص اینستاگرام لینک دهی آن است، شما نمی توانید بیشتر از 1 لینک در بیوگرافی خود قرار دهید و در زیر پست های خود نمی توانید لینک درج کنید که امیدواریم در آپدیت های بعدی این مشکل برطرف شود.

آیا فالوورگیرها را خود اینستاگرام منتشر کرد؟

خیر در اپ استورها مانند گوگل پلی، بازار و ممبر پارس از فالوورگیرهایی در حال استفاده هستند اما این فالوورگیرها غیر رسمی هستند و شما در آنها یک اصطلاحی به نام سکه را جمع می کنید و با استفاده از آن می توانید فالوورهای خود را افزایش دهید اما این اپلیکیشن ها را اینستاگرام تایید نمی کند و استفاده از آنها توصیه نمی شود.

اگر می خواهید یک پیج موفق داشته باشید سعی کنید از راه های اکتیو و واقعی آن را بالا ببرید و از آنها استفاده کنید.

منبع :

ممبر پارس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سیما
17 آبان 01 15:58
مطلب عالیییی بود .