نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

آشنایی با روش‌های لاغری بدون جراحی برای رسیدن به اندام ایده‌آل

1400/2/1 16:42
569 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

آشنایی با روش‌های لاغری بدون جراحی برای رسیدن به اندام ایده‌آل

کلینیک لاغری در تهران و سایر شهرهای ایران چند سالی است که مورد توجه خیلی از خانم‌ها و آقایان قرار گرفته است، زیرا این کلینیک‌ها با در اختیار داشتن بهترین متخصصان و پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا به راحتی می‌توانند در کمترین زمان و با آسان‌ترین روش‌ها بدون نیاز به جراحی مشکل چاقی شما را برطرف سازند. البته مراجعه به کلینیک لاغری در تهران نسبت به سایر شهرهای ایران از محبوبیت بیشتری برخوردار است زیرا این مراکز به دلیل واقع بودن در پایتخت مراجعه کنندگان بیشتری داشته و این امر منجر می‌شود تا مدیران این مراکز برای افزایش رضایت مشتری همیشه روش‌ها و دستگاه‌های خود را منطبق با متدهای روز دنیا قرار دهند و از متخصصان حرفه‌ای و کارآمد در این زمینه بهرمند شوند و همگام با پیشرفت تکنولوژی این مراکز نیز پیشرفت می‌نمایند. به همین دلیل علاوه بر شهروندان تهرانی خیلی از هموطنان در شهرهای اطراف تهران نیز به این مراکز جهت درمان چاقی مراجعه می‌کنند و از خدمات این مراکز بهرمند می‌شوند.

لاغری با دستگاه آر اف

دستگاه آراف یکی از جدیدترین دستگاه‌های لاغری موضعی است که با افزایش جنب و جوش ملکولی در موضع مورد نظر موجب افزایش دما در آن ناحیه شده و چربی‌ها را اصطلاحاً به‌صورت مایع در می‌آورد. این دستگاه برای نواحی مختلف بدن مانند شکم، پهلو، بازو و چانه مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند با موفقیت چربی‌های موضعی این نواحی را آب کند. استفاده از این دستگاه می‌تواند در چند جلسه و بدون عارضه، نیاز به رژیم غذایی و یا ورزش با از بین بردن چربی شما را به اندام دلخواهتان برساند.

سونای اوزون (ozone sauna)

یکی دیگر از دستگاه‌هایی که در بهترین کلینیک‌های لاغری در تهران برخی شهرستان‌ها جهت لاغری مورد استفاده قرار می‌گیرد دستگاه سونای اوزون است. سونای اوزون علاوه بر موثر بودن در تناسب اندام، بر روی بیماری‌هایی همچون آسم، دیابت، سرطان نیز موثر بوده و ایمنی سیستم بدن شما را افزایش می‌دهد. همچنین به میزان قابل توجهی انرژی را افزایش داده و منجر به کاهش استرس می‌شود. این دستگاه بر اساس پیشرفته‌ترین فناوری‌های روز دنیا طراحی شده است و تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری آن توسط یک تیم از برجسته‌ترین مهندسان دنیا ساخته شده و روانه بازار گشته است.

کلینیک لاغری در تهران و شهرستان‌ها با کمک این دستگاه می‌توانند باکتری‌ها و سموم بد‌نتان را از بین ببرند. همچنین به کمک این دستگاه جریان خونتان در بافت‌ها و سلول‌های بدنتان افزایش می‌یابد و باعث نرمی و لطافت پوست بدنتان می‌شود. سیستم ایمنی بدنتان را قوی کرده و چربی‌های اضافی بدنتان را نابود می‌سازد و در نتیجه به کمک این دستگاه سوخت و ساز بدن شما افزایش می‌یابد که این خود یکی از بزرگ‌ترین عوامل لاغری محسوب می‌شود.

سونای اوزون (ozone sauna)

دستگاه سونای اوزون عروق خونی، سیستم لنفاوی و قلبی عروقی شما را تمیز می‌کند و به پوست شما این امکان را می‌دهد که به عنوان کلیه سوم یا یک ریه عمل نماید. بدن شما را نسبت به بیماری‌ها و عفونت‌ها مقاوم ساخته و اسید لاکتیکی که در عضلات شما جمع می‌شود را اکسید می‌نماید و در نتیجه دردهای مفصلی و بیماری‌های عضلانی را درمان می‌سازد. این دستگاه در تولید آنزیم و هورمون ایجاد تعادل می‌کند و در تقویت حافظه بسیار موثر است. لاغری با دستگاه سونای اوزون در کلینیک لاغری در تهران و شهرستان‌ها منجر شده است که اکثر مراجعه کنندگان در کمترین زمان علاوه برلاغری، از دیگر مزایای این دستگاه نیز بهرمند شوند و با کمترین هزینه هم به هدف خود که لاغر شدن است می‌رسند و هم سلامتی بدنشان را افزایش می‌دهند.

لاغری با ورزش EMS

لاغری با دستگاه ورزش EMS همانند دستگاه سونای اوزون از پیشرفته‌ترین خدماتی است که در کلینیک لاغری در تهران جهت تناسب اندام مراجعه کنندگان مورد استفاده قرار می‌گیرد. EMS مخفف کلمات Electrical Muscle Stimulation می‌باشد که معنای آن تحریک کننده الکتریکی عضلات است. این دستگاه حرکات عضلات شما را شبیه سازی می‌کند. به این صورت که الکترودهای موجود در دستگاه به نقاطی از عضلات شما وصل شده و منجر به سرعت بخشیدن و قوی‌تر شدن حرکت‌های عضلاتتان می‌گردد.

این دستگاه در انواع مختلف طراحی و ساخته می‌شود. در برخی از این نوع دستگاه‌ها الکترودها تنها با کمک سیم به قسمت‌های مختلف بدن وصل می‌شوند، نوع پیشرفته‌تر این دستگاه به صورت لباس طراحی شده و شما باید آن را همانند یک لباس بپوشید. دستگاه لاغری EMS با شبیه سازی ارسال پالس‌های الکتریکی مغزتان منجر به انقباض عضلات شما شده و در حرکت دادن عضلات به شما کمک می‌کند تا قوی‌تر و سریع‌تر حرکات ورزشی خود را انجام دهید. البته انجام دادن این حرکات دست خودتان است و کار این دستگاه فقط تسریع بخشیدن و قوی‌تر کردن حرکات شما می‌باشد.

در واقع این دستگاه کیفیت ورزش شما را بالا برده و در کنار چربی سوزی منجر به لاغری سریع شما می‌گردد. لاغری با ورزش EMS همانند لاغری با دستگاه سونای اوزون یکی از موثرترین روش‌ها در کلینیک لاغری در تهران و دیگر شهرها محسوب می‌شود که بسیار مورد توجه خانم‌ها و آقایان مراجعه کننده قرار گرفته است. البته استفاده از این دستگاه برای زنان باردار، کسانی که مشکلات عصبی دارند، دیابتی‌ها، کسانی که دارای بیماری تحریک پوستی و اختلال احساس هستند، کسانی که دارای زخم باز یا لخته خون هستند پیشنهاد نمی‌شود. بهتر است قبل از استفاده از این دستگاه با مربیان و متخصصان مراکز لاغری مشورت نمایید.

دستگاه لاغری EMS

مرکز لاغری وندا یکی از بهترین و مجهزترین کلینیک‌های لاغری در تهران است که تمامی تجهیزات خود را مطابق با آخرین متد علمی روز دنیا تهیه کرده و در اختیار مراجعه کنندگان عزیز قرار می‌دهد. علاوه بر آن، مرکز وندا مجهز به سالن‌های ورزشی برای انواع ورزش‌های عضلانی بوده و پیشرفته‌ترین برنامه‌های لاغری را با کمک متخصصین حرفه‌ای در اختیارتان قرار خواهند داد. شما با وارد شدن به این مرکز می‌توانید لاغری خود را تضمین شده بدانید و با کمترین هزینه و بدون نیاز به هیچ گونه جراحی و رژیم غذایی به اندام ایده آل خود برسید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و جامع‌تر می‌توانید به سایت وندا به آدرس vandafitness.com که بزرگ‌ترین و مجهزترین کلینیک لاغری در تهران است مراجعه کرده و ضمن بازدید از خدمات ارائه شده از مشاورین این مرکز نیز راهنمایی‌های مورد نیاز خود را دریافت نمایید. همچنین می‌توانید جهت رزرو وقت مشاوره حضوری با شماره تلفن ۲۲۱۴۲۷۸۲ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

پسندها (2)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)


16 اردیبهشت 00 15:33
عالی👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻😍