نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

بهترین تالار عروسی را چگونه انتخاب کنیم؟

1399/6/23 10:44
71,853 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

بهترین تالار عروسی را چگونه انتخاب کنیم؟

روز ازدواج، وقتی که در بین مهمانان در تالار عروسی هستید، یکی از زیباترین و جذابترین روزهایی است که هر جوانی دوست دارد آن را در زندگی خود تجربه نماید. شاید شما تابحال به عروسی دوستان و اقوام بسیاری دعوت شده باشید، اما آنچه که برای روز عروسی خودتان تجربه می‌کنید، بسیار متفاوت است. شما و خانواده‌تان برای آنکه بتوانید این مراسم را به شکلی خوب و زیبا برگزار کنید به طوری که برای خودتان، اقوام و دوستان یک شب خاطره‌انگیز را رقم بزنید، ممکن است کمی دچار نگرانی و استرس شوید. این امر طبیعی است. ما در این مطلب درباره یکی از مهمترین بخش‌های برگزاری عروسی یعنی انتخاب تالار عروسی نکاتی را با شما در میان خواهیم گذاشت و در ادامه شما را با مجموعه بیاتوعروسی آشنا خواهیم کرد که می‌توانید از صفر تا صد مراسم عقد و عروسی مانند انتخاب بهترین تالار عروسی، انتخاب آتلیه، آرایشگاه و خرید لباس و حتی تهیه جهیزیه را از مجموعه‌هایی که در این سایت معرفی شده‌اند انتخاب نمایید.

تالار

این چند نکته را برای انتخاب تالار عروسی به خاطر بسپارید

برای انتخاب تالار عروسی باید چند مورد مهم را متناسب با تاریخ برگزاری عروسی، تعداد مهمان‌ها و ... در نظر داشته باشید. زیرا توجه به راحتی مهمان‌ها و خودتان در مراسم کمک می‌کند تا همگان شب خاطره انگیز ازدواج شما را به خاطر بسپارند.

  • رزرو تالار عروسی چند ماه زودتر

هنگامی که تاریخ ازدواج شما مشخص شد بهتر است حتی چند ماه زودتر اقدام به رزرو تالار عروسی برای زمان مورد نظرتان نمایید. زیرا اگر آن را به روزهای نزدیک به عروسی موکول کنید، ممکن است جایی که مدنظر شماست توسط دیگران رزرو شده باشد و یا جایی مناسب برگزاری مراسم خود پیدا نکنید. بخصوص اگر دوست دارید مراسم شما در اعیاد خاصی برگزار شود؛ پس هرگز این مورد را فراموش نکنید.

  • ظرفیت تالار عروسی را بررسی کنید

از دیگر نکات مهمی که در انتخاب تالار عروسی باید به آن توجه داشته باشید گنجایش پذیرش مهمانان شماست. اگر تعداد مهمان‌های کمی دارید نیاز نیست یک تالار بزرگ انتخاب کنید. به جهت آن که ممکن است مهمان‌ها در تالار پراکنده بنشینند و مراسم شما خلوت به نظر برسد. تالار را به گونه‌ای انتخاب کنید که در عین راحتی مهمان‌ها و برخورداری از فضای مناسب برای پایکوبی، مراسم شما گرم و صمیمی برگزار شود.

تالار عروسی

  • تالاری را انتخاب کنید که دسترسی آسانی برای مهمان‌ها داشته باشد

درست است که آن شب، شب عروسی شماست؛ اما به مسیری که مهمانان شما باید طی کنند تا از راه‌های دور و نزدیک به جشن شما برسند را در نظر بگیرید. سعی کنید تالار را در منطقه‌ای انتخاب کنید که اغلب دوستان و آشنایان‌تان به آن دسترسی آسانی داشته باشند. در غیر این صورت کروکی سالن را در اختیار مهمانان قرار دهید.

  • ظرفیت پارکینگ تالار را در نظر بگیرید

سالنی که برای عروسی خود انتخاب می‌کنید، حتما باید دارای پارکینگ باشد تا مهمان‌ها بتوانند ماشین خود را در آن قرار داده و برای پیدا کردن جای پارک سرگردان خیابان‌ها و کوچه‌های اطراف نشوند.

  • اتاق پرو و سرویس بهداشتی تالار عروسی را چک کنید

یکی دیگر از نکاتی که شاید به نظر بعضی از عروس و دامادها به چشم نیاید، توجه کردن به اتاق پرو و یا تعویض لباس مهمانان است. مهمانان مجلس شما بخصوص خانم‌ها نیاز دارند در ابتدای ورود به سالن لباس خود را تعویض کرده و یا آرایش خود را مرتب نمایند. بنابراین بهتر است این مورد را حتما در نظر داشته باشید. در ضمن برخورداری از سرویس‌های بهداشتی ایرانی و فرنگی تمیز و مرتب یکی از نکاتی است که توجه به آن ضروری است.

  • منوی شام خود را از قبل با تالار عروسی هماهنگ کنید

یکی از لذت بخش‌ترین قسمت‌های مراسم عروسی زمانی است که شما از مهمانان خود به صرف شام و شیرینی پذیرایی می‌کنید. بنابراین بهتر است با توجه به بودجه خودتان بهترین شام را سفارش دهید. برای این منظور لازم است حتما پیش از عروسی از این غذا کمی تست کنید. از دیگر نکاتی که لازم است در این خصوص به آن توجه کنید آن است که باید تمامی میز و صندلی‌ها و ظروفی که قرار است روی میزها برای پذیرایی چیده شوند را با تالار چک و هماهنگ کنید.

  • اتاق عقد تالار پذیرایی را در نظر بگیرید

اگر قرار است جشن شما همراه با مراسم عقد باشد حتما اتاق عقد سالن عروسی و طراحی آن را بررسی کنید. اتاق عقد تالار بهتر است به صورت جداگانه باشد تا خانواده و اقوام درجه یک به راحتی بتوانند در مراسم پیوند شما حضور داشته باشند.

  • آتلیه عکاسی را نزدیک به تالار عروسی انتخاب کنید

اگر برای عکاسی باغ یا آتلیه‌ ای در نظر دارید بهتر است مسافت بین آتلیه و تالار پذیرایی زیاد نباشد تا لازم نباشد عروس و داماد مسیر طولانی را تا رسیدن به تالار طی نمایند.

بیاتوعروسی

عروسی خاطره‌انگیز با بیاتوعروسی

در ادامه این مطلب شما را با سایت بیاتوعروسی آشنا خواهیم کرد که می‌توانید با کمک این سایت مراسم ازدواج خود را با کیفیت بالایی به انجام رسانده و خود را از نگرانی‌هایی که می‌تواند آماده سازی مراسم عروسی را برایتان سخت نماید برهانید. بیاتوعروسی به عنوان اولین سایت خدمات عروسی در ایران راه‌اندازی شده و به عروس و دامادها کمک می‌کند تا بتوانند بهترین خدمات را در دسته‌های مختلف از جمله خرید جهیزیه، تهیه لباس مراسم مختلف مانند عقد و عروسی و همچنین انتخاب تالار عروسی، تهیه گل و ماشین عروس و هر چه که به مراسم ازدواج مرتبط می‌شود را با بهترین کیفیت پیدا کرده و از آن استفاده نمایند.

شاید شما اطلاع چندانی از اینکه کدام تالار پذیرایی مناسب شماست و چه خدماتی را ارائه می‌کند نداشته باشید و یا در انتخاب آرایشگاه عروس بین دو یا چند مورد مردد باشید و یا بخواهید بدانید کدام آتلیه با چه ویژگی‌ها و قیمتی می‌تواند تهیه فیلم و عکس مراسم شما را بر عهده بگیرد. در این صورت بهتر است حتما سری به بیاتوعروسی بزنید.

شما با ورود به این سایت می‌توانید مجموعه‌های مختلف را در هر دسته با یکدیگر مقایسه کرده و با برآورد قیمت و تنوع خدمات، مجموعه مورد نظر را در شهر محل زندگیتان انتخاب نمایید. بیاتوعروسی سایتی به آدرس www.bia2aroosi.com است که سعی کرده اطلاعات بسیار خوب و کاملی را برای انتخاب تالار عروسی، موسسه خدمات و تشریفات عقد و عروسی، انتخاب بهترین عکاسان و آتلیه‌های حرفه‌ای عروس، مزون لباس عروس و تهیه لباس داماد و اجاره ماشین عروس و ده‌ها خدمات مختلف دیگر را به عروس دامادها معرفی نماید.

بیاتوعروسی هم اکنون در شهرهای مختلفی از جمله تهران، کرج، مشهد، اصفهان، تبریز و شیراز و چند شهر بزرگ دیگر خدمات متنوع را به کاربران معرفی کرده و به آن‌ها در انتخاب بهترین‌ها کمک می‌نماید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)