نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

ماه مبارک رمضان در نی نی وبلاگ چه خبر است؟

1397/2/24 12:08
1,673 بازدید
اشتراک گذاری

قبل از همه باید حلول ماه مبارک رمضان را پیشاپیش به همه مامان باباها و نی نی های خوب تبریک بگوییم. رمضانی بسیار زیبا همراه با یک دنیا تجربه های خوب معنوی و سلامتی برایتان آرزومندیم.
در ماه مبارک رمضان، روزها و شب های پرترافیکی داریم، مامان باباها در نی نی وبلاگ حضور پرشوری دارند، کلی نوشتنی از اکتشافات هیجان انگیز و تجربه های معنوی جدید خودشان و نی نی ها به اشتراک می گذارند. امروز نگاهی می اندازیم به اینکه ماه مبارک رمضان این جاها چه خبرهاست.

1) شب های پرترافیک
معمولا در ماه مبارک رمضان، روزها و البته شب های پر ترافیکی را در نی نی وبلاگ شاهد هستیم. این باعث افتخار ما بوده که در این ماه، بابا مامان های زیادی هستند که شب ها هم فرصت حضور در نی نی وبلاگ را دارند. از خاطرات و لحظات جالب و زیبای این روزها، احساسات و تجربه های معنوی نی نی ها و خودشان به اشتراک می گذارند و البته از خواندن نوشته ها و خاطره های زیبای دوستان شان لذت می برند.

 

2) خاطرات دورهمی های ماه مبارک رمضان
در این ماه مبارک، خانواده ها در ایران زمین با سنت زیبای افطاری دادن، معمولا دور هم جمع می شوند و لحظات زیبای افطار و ساعات پایانی روز را با هم سپری می کنند. از همین دریچه است که در این ماه معمولا میهمان خاطرات شیرین این دورهمی ها، و عکس های زیبای این لحظات می شویم.

 

3) اکتشاف های معنوی نی نی ها
در این ایام زیبا معمولا نی نی ها هم بیشتر با آموزه های مذهبی و سنت های زیبای آن آشنا می شوند. سوالات زیادی می پرسند و هیجان زده هستند از اکتشافات جدیدشان! در ماه رمضان نوشته های زیادی درباره این سوال ها، پاسخ مامان باباها به این سوال ها، کشف های تازه، و تجربه های معنوی بچه ها در نی نی وبلاگ می خوانیم.

 

4) خوشمزه های ماه مبارک رمضان
غیر از زولبیا و بامیه، یک دنیا خوردنی های خوشمزه ماه رمضانی هست که همه مامان ها و مامان بزرگ ها و شاید بعضی باباها و بابابزرگ ها بلد هستند بپزند. کلی از این خوشمزه ها با عکس و دستور پخت و گاهی فوت های کوزه گری را نی نی وبلاگی ها با دوستانشان به اشتراک می گذارند.

 

5) طرح های جدید گرافیکی
ما هم امسال، تعدادی طرح گرافیکی زیبا و دیدنی، مخصوص این ماه برایتان پخته ایم! که به زودی داخل پنل کاربری در دسترس تان خواهد بود. با استفاده از این طرح ها می توانید فضای صفحات وبلاگ تان را بیشتر رمضانی کنید. به بخش مدیریت قالب وبلاگ در پنل کاربری نگاه کنید.

 

6) امسال مسابقه هم داریم
امسال تصمیم بر این داریم، مسابقه ای هم در ماه رمضان برگزار کنیم که جزئیات آن در روزهای آینده اعلام می گردد. پس توصیه می کنیم خبرها را چک کنید.

نظرات (4)

مامان سيد امير علي و سيد امير حسينمامان سيد امير علي و سيد امير حسين
25 اردیبهشت 97 9:48
آخ جون دوباره مسابقهگیججشن
خاله ی مهربونخاله ی مهربون
25 اردیبهشت 97 11:11
چشم اخبار رو چک می کنیمچشمک
مامان و بابامامان و بابا
3 خرداد 97 16:19
عالیه😃

14 خرداد 97 17:49
وای خیلی ذوق کردم ولی مسابقه چی شد پس
مدیریت نی نی وبلاگ
پاسخ
سلام، جزئیات مسابقه رو در آدرس http://niniweblog.com/news/post/178 مطالعه نمائید.