نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

نی نی مد : فروشگاه اینترنتی سیسمونی باکیفیت خارجی

1398/9/28 0:18
1,298 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

وقتی حرف سیسمونی با کیفیت خارجی میشه، سوال پیش میاد که باید از کجا خرید که هم تنوع داشته باشه هم قیمت مناسب. یکی از بهترین جاهایی که معرفی میشه سیسمونی نی نی مد هست به آدرس ninimod.com.

اما چرا نی نی مد، خب نی نی مد سال‌هاست کارش فروش سیسمونی بوده. یعنی زمانی که هنوز این سایتای اینترنتی جا نیفتاده بودن، نی نی مد سیسمونی خارجی وارد می‌کرده. تو همه این سال‌ها انقدر حرف مشتریای مختلف راجع به محصولات مرتبط رو شنیده. هر چی تو نی نی مد می‌بینید حاصل سال‌ها تجربه و سر و کار داشتن پدر و مادرها و مشکلاتشون راجع به خرید سیسمونی بوده.

به غیر از سابقه چندین و چند ساله، نی نی مد تنوع خوبی از محصولات سیسمونی داره و این تنوع مدام داره بیشتر و بیشتر میشه.

بیاید یه نگاه به جنسای نی نی مد بندازیم :

انواع سرویس کالسکه و لوازم جانبی مرتبط

شاید مهم‌ترین بخش نی نی مد همین بخش کالسکه‌هاش باشه. کالسکه‌هایی از انواع برندهای خارجی. برندهایی که با اینکه بعضیاشون تو ایران خیلی معروف نیستن، اما تو کشور خودشون محبوبیت بالایی دارن.

تو این بخش می‌تونید انواع سرویس و ست کالسکه نی نی مد رو ببینید. کالسکه هایی مثل کالسکه‌های کولار، بائوبائوهائو، چیکو، کینلی، کوئینی، کول بیبی، جئو  بای geoby و ... (شاید براتون جالب باشه بدونید که جئو بای محصول شرکت گود بیبی هستش؛ که خود گود بیبی هم در اصل یه برند هنگ کنگیه)

یه بخشی که شاید به درد بخوره، قسمت صندلی ماشینه. صندلی ماشین بچه یکی از اون چیزاییه که هر کسی که ماشین داره باید به هر حال بخره. به خصوص اگه خودتون و بچتون هستید و کس دیگه مثل همسرتون نیست که تو ماشین بچه رو نگه داره. شاید بهترین مارک صندلی ماشین هم صندلی ماشین‌های چیکو باشه.

انواع سرویس کالسکه

یه کم درباره خود برند چیکو :

چیکو یک شرکت تولید کننده با سابقه ایتالیاییه که انواع محصولات مرتبط با نوزاد و کودک رو تولید می‌کنه. محصولات چیکو در بین دیگر کالاهای ایرانی و خارجی به خاطر کیفیتشون زبانزد هستن. از بین محصولات چیکو، لباس نوزادی چیکو، تخت پارک چیکو، کالسکه چیکو (مانند مدل چیکو براوو)، به خصوص صندلی ماشین چیکو و … از محبوبیت بیشتری برخوردارن.

مختصری از تاریخچه چیکو

بنیانگذاری آرتسانا
کمپانی آرتسانا در سال 1946 توسط پیترو کاتیلی بنیانگذاری شد. این شرکت که در زمینه فروش محصولات پزشکی فعالیت می‌کرد به زودی تبدیل به یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه تخصصی خود شد.

تولد برند چیکو
در سال 1958 فرزند پسر کاتیلی، انریکو متولد شد. چیکو نامی بود که آن‌ها در خانه پسرشون رو با اون صدا می‌زدند. در این زمان بود که کاتیلی مهمترین تصمیم زندگی کاریش رو گرفت : خلق برندی در زمینه محصولات مراقبت کودک. برندی که قرار بود از تمام نیازهای یک نوزاد 0 تا 36 ماهه رو برآورده کنه. این شروع یک برند جهانی بود. برندی که حالا تبدیل شده به مرجع والدین سراسر دنیا.

برند چیکو

گسترش شعبات چیکو
بین سال‌های 1967 تا 1998 کمپانی مادر چیکو یعنی آرتسانا شعبات زیادی رو در سراسر دنیا از شرق دور گرفته تا آمریکا و ترکیه و برزیل و آرژانتین دایر کرد.
از سال 2009 به این طرف شرکت آرتسانا، شعبه‌هایی در کشورهای هند، روسیه، مکزیک و لهستان  هم دایر کرده.

از زندگی کاتیلی، کتابی هم نوشته شده.

ارزش‌های برند چیکو

شرکت چیکو محصولات خودش رو بر اساس ارزش‌های معینی تولید می‌کنه.

هوش عاطفی
چیکو به احساسات و عواطف مادران و نوزادان گوش کرده، اون‌ها رو می‌فهمه و با این عواطف به گونه‌ای برخورد می‌کنه که انگار عواطف خود شرکت چیکو هستن. در آخر بهترین راه حل رو برای پاسخ به این احساسات پیدا می‌کنه.

تخصص و حرفه‌ای بودن
چیکو به شدت درباره اونچه انجام می‌ده جدیه. چیکو مطمئن می‌شه که محصولاتش ایمن، قابل اتکا و مطابق با استانداردهای بالا تولید می‌شن. خلاقیت و ابتکار چیکو یک تجربه 50 ساله را به همراه داره و همواره به دنبال تحقیق در مورد راه‌های پیشرفته تکنولوژیک برای محصولات خودشه. این محصولات باید نیازهای کودک و مادر رو همزمان تامین کنه.

شفافیت
چیکو می‌دونه که مراقبت از نوزاد یک کار جدیه. با این حال باور داره که نوزاد برای رشد به مثبت اندیشی و ملاطفت هم نیاز داره. محصولات چیکو طوریه که به راحتی برای همه قابل تشخیص هستن : این محصولات طوری هستن که همه بدون مشکل می‌تونن ازش استفاده کنن.

محصولات چیکو رو هم می‌تونید با خیال راحت از نی نی مد خرید کنید.

صندلی غذای کودک
یکی دیگه از محصولات خارجی با کیفیتی که می تونید تو نی نی مد پیدا کنید، صندلی غذا هست. صندلی غذا به خصوص واسه بچه‌هایی خوبه که خیلی خودشون و دور و بر رو کثیف می‌کنن (کدوم بچه این کار رو نمی کنه؟!) به درد می‌خوره. مارک های صندلی غذایی که می تونید تو نی نی مد پیدا کنید : جیکل، کولار، فور بیبی و مامالاو. برای ورود به بخش صندلی غذا روی لینک زیر کلیک کنید :
خرید صندلی غذای کودک از نی نی مد

به هر حال نی نی مد پره از محصولات سیسمونی خارجی. اگه خواستید واسه نی نی خودتون سیسمونی خرید کنید، یکی از جاهایی که می‌تونید سر بزنید ninimod.com هست.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)