سایت نی نی وبلاگ چه خدماتی ارائه می دهد؟

نی نی وبلاگ بستری برای ثبت عکس ها و خاطرات کودکان، گفتگو در موضوعات مربوط به کودک و خانواده، و به اشتراک‌گذاری نکته ها، ایده‌ها و تجربه های دوران بارداری و بچه داری ارائه می کند.

وبلاگ چیست؟

وبلاگ متشکل از یک یا چندین صفحه اینترنتی شبیه به سایت اختصاصی است. شما می توانید بسادگی در وبلاگ خود به نوشتن مطالب متوالی (روزانه یا چند روز در میان) مرتبط با موضوع کودک بپردازید و به کمک آن حتی با مخاطبانتان در ارتباط باشید. اینجا کلیک کنید و چند نمونه از وبلاگ ها را ببینید.

می توانم از تجربیات سایر مادران هم استفاده کنم؟

بله البته؛ می توانید در صورت تمایل از سایر کاربران سوال بپرسید، به سوالات آنان پاسخ دهید، به دوستانتان پیام دهید، نظرتان را در مورد مطالبشان بیان کنید، نظرات مخاطبان را در ارتباط با نوشته های خود بخوانید و پاسخ دهید و حتی در ارتباط با انتخاب اسم کودک، از آنها مشاوره بگیرید.

چرا خاطرات کودک خود را به جای دفتر خاطرات در وبلاگ بنویسم؟

خاطره نویسی در این سرویس محدودیت های ثبت تصویر، ویدیو و صوت که در نسخه سنتی و کاغذی وجود دارد را برطرف ساخته است. همچنین با توجه به سرعت پیشرفت و نفوذ اینترنت، احتمال جذابتر بودن وبلاگ نسبت به دفترهای خاطرات برای خود کودک در آینده بسیار بیشتر است. از طرفی ارتباط با سایر والدین و استفاده از تجربیات آنان در کنار خاطره نویسی را نیز در نظر بگیرید.

چرا خاطرات کودک خود را به جای اینستاگرام در وبلاگ بنویسم؟

مخاطبان هر شبکه اجتماعی، قشری خاص از جامعه با فرهنگ و نگاه مخصوص همان قشر است. با اشتراک گذاری محتوا در صفحه اینستاگرام، چون این شبکه ی اجتماعی از هیچ دسته بندی اجتماعی، جنسی و سنی تبعیت نمی کند، ناخواسته خاطرات، عکس ها و ویدیو های خود را با تمام افرادی که با آنها در ارتباط هستیم (یا نیستیم)، با هر سن، فرهنگ، شخصیت و روحیاتی، شریک می شویم؛ و بدتر اینکه محتوای زیبا و ارزشمند صفحه ما در میان سیلی از محتوای خشن، تبلیغاتی، سیاسی، و گاهی توهین آمیز و غیراخلاقی سایر کاربران، برای دوستان مان نمایش داده خواهد شد. همچنین معمولا کاربران شبکه های اجتماعی که حالت عمومی و همگانی (با هر موضوعی) دارند، از دریافت پیام ها و کامنت های بی ربط، تبلیغاتی، ناخوشایند، و بعضا توهین آمیز ابراز ناراحتی و نگرانی می کنند.

نمی خواهم کسی خاطرات کودک من را بخواند، امکان خصوصی کردن مطالب هست؟

بله، شما در نی نی وبلاگ می توانید برای تمام یا بخشی از مطالب خود رمز بگذارید.

چگونه به نی نی وبلاگ اعتماد کنم؟

پیشنهاد می کنیم به صفحه افتخارات نی نی وبلاگ رجوع کنید و نظر کارشناسان و متخصصان این حوزه را در ارتباط با نی نی وبلاگ مشاهده نمائید.

وبلاگ کودکم تا چه زمانی پابرجاست؟

مادامیکه قوانین سایت نقض نشود وبلاگتان برای فعالیت هیچ محدودیتی نخواهد داشت.

ساخت وبلاگ هزینه دارد؟

خیر، اگر وبلاگ با اهداف تجاری ساخته نشود هیچ زمانی نیاز به پرداخت هزینه نیست.

برای وبلاگ نویسی باید دانش خاصی داشته باشم؟

خیر، اگر کار با اینترنت را بلد باشید براحتی از پس کار با نی نی وبلاگ برخواهید آمد. هر زمان هم که نیاز به کمک داشتید با ما در تماس باشید.

قالب وبلاگ خود را چگونه تغییر بدهم؟

پس از عضویت و ورود به منوی کاربری خود، براحتی چند کلیک می توانید طرح های کودکانه، متنوع و زیبایی برای وبلاگ خود انتخاب کنید.

می توانم با تلگرام هم وبلاگ خود را بروز کنم؟

بله، برای اولین بار در نی نی وبلاگ امکانی فراهم شده است که براحتی با کمک پیامرسان تلگرام خود بتوانید وبلاگتان را بروز کرده و خاطرات کودکتان را ثبت نمائید. برای کسب اطلاعات بیشتر این مقاله را مطالعه بفرمائید.

چگونه از امکانات نی نی وبلاگ استفاده کنم و وبلاگ بسازم؟

برای استفاده از امکانات نی نی وبلاگ ابتدا باید یک حساب کاربری بسازید، ثبت نام در نی نی وبلاگ خیلی ساده است و کمتر از یک دقیقه می توانید اطلاعات خودتان را وارد کنید و عضو نی نی وبلاگ شوید. شما را گام به گام راهنمایی خواهیم کرد. برای شروع ثبت نام اینجا کلیک کنید.