نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

دختران نوجوان جویای زیبایی بخوانند!!

1401/10/27 11:05
557 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

دوره دختران نوجوان نگرانی زیادی درباره ظاهر و چهره خود دارند زیرا دوران نوجوانی یکی از بهترین دوران زندگی است که البته می‌تواند با استرس زیادی هم همراه باشد. بعضی از نوجوانان به علت نداشتن اعتماد به نفس به آرایش زیاد و غیرحرفه‌ای روی می‌آورند. آرایش ملایم و در حد نیاز برای دختران نوجوان ناپسند نیست به شرطی که روش درست این کار را بدانند و بتوانند حرفه‌ای عمل کنند تا هم ظاهر خود را طبیعی و زیبا جلوه دهند و اعتماد به نفس خود را افزایش دهند و هم به پوست خود آسیب نرسانند. بهتر است از همان ابتدا یک  سالن زیبایی را برای خود انتخاب کنید که معیارهای آرایش دختران نوجوان را بشناسد. با یک کارشناس آرایشی مشورت کنید : وقتی کاملا بی‌تجربه هستید قطعا انتخاب روش آرایش مناسب برای صورت، چشم، موها و … می‌تواند شما را سردرگم کند.

دختران نوجوان جویای زیبایی بخوانند!

آرایش هرچه کمتر باشد بهتر است!!

همیشه پس از این که صورت خود را شستید با یک مرطوب کننده سبک آن را مرطوب کنید. این کار به پوست آبرسانی کرده و آن را نرم و آماده آرایش می‌کند. همچنین استفاده از مرطوب کننده در پیشگیری از بروز نشانه‌های پیری موثر است.اگر روی صورت شما جوش و لک زیاد است و ظاهر چهره را خراب کرده است قطعا آرایشگر شما، برایتان از کانسیلر استفاده می کند و رنگ کانسیلر را دقیقا همرنگ پوست شما انتخاب می کند. با کانسیلر تیرگی زیر چشم را هم پوشش می دهد.

آرایش هرچه کمتر باشد بهتر است!

شما در سنین نوجوانی پوست صاف و زیبایی دارید که تنها مشکل آن ممکن است آکنه باشد که با کانسیلر برطرف می‌شود. کارشناسان آرایشی معتقدند در این دوره آرایش هرچه کمتر باشد بهتر است و شما تنها باید روی زیبایی‌های طبیعی خود تاکید کنید. فونداسیون برای یک نوجوان انتخاب اشتباهی است که تنها چهره او را کثیف و سن او را بیشتر نشان می‌دهد.

پسندها (2)

نظرات (0)