نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

تجهیزات دندان پزشکی از فروشگاه معتبر

1401/10/21 11:30
475 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

قلب هر مطب دندانپزشکی با وجود یونیت آن برقرار است که وجود کوچکترین مشکل در عملکرد آن منجر به مختل شدن کارآیی مطب می شود. ممکن است به نظر خیلی از افراد دانستن نکات فنی و مشخصات تکنیکال یونیت دندانپزشکی برای دندانپزشک اهمیتی نداشته باشد ولی می توان گفت که داشتن این اطلاعات جدا از خوبی های عمومی ایی که دارد، در استفاده بهینه، نگهداری و حتی تشخیص انجام کار درست در هنگام رو به رو شدن با مشکلات مختلف، مفید خواهد بود. قیمت و کیفیت دو عامل اصلی برای انتخاب یونیت صندلی مناسب دندانپزشکان می باشد که در یونیت v1000 این دو عامل به خوبی رعایت شده است. این محصول سال هاست در بازار ایران به عنوان یکی از پر طرفدارترین یونیت صندلی ها در میان دندانپزشکان عزیز معرفی شده است. در این میان افراد زیادی یونیت دسته دوم و یونیت زیگر را با قیمت مناسب از مراکز معتبر تهیه می نمایند.

تجهیزات دندان پزشکی از فروشگاه معتبر

خرید یونیت دسته دوم دندانپزشکی

صندلی‌ دندانپزشکی‌ را به عنوانی یکی از وسایلی بوده که‌ بیمار‌ که‌ در ناحیه‌ دندان‌ و لثه‌ دچار مشکلاتی شده برروی‌ آن‌ مستقر می گردد و یونیت‌ ابزاری‌‌ برای کنترل‌ حرکات‌ صندلی‌ و کلیه‌ اینسترومنت‌هایی‌ که‌ دندانپزشک‌ به‌ وسیله آن‌ ابزار بیمار را مداوا می کند، به شمار می رود. همه ی یونیت‌های‌ دندانپزشکی‌ از پایه‌ ای‌ برخوردار هستند که‌ چراغ‌ دندانپزشکی‌ روی آن جای می گیرد. یونیت ‌ها از ورودی های‌ آب‌ و هوا و خروجی‌ فاضلاب‌ برخوردار هستند چرا که آب‌ و هوا برای راه‌اندازی‌ اینسترونت‌ها، پوآر، کویترون‌، ساکشن‌، کراشوار و دوش‌ آب‌ لیوان‌ کاربردر خواهند بود. یونیت توسط هوای فشرده، آب و الکتریسته ازطریق کلید یا پدال فعال می شود و اتصال اینسترومنت های چرخشی و پوآر آب و هوا به یونیت با شلنگ از بالا و شلنگ آویز صورت می گیرد. خرید یونیت دسته دوم به شما کمک می کند تا در این شرایط اقتصادی هزینه ی کمتر و به صرفه تری پرداخت کنید.

اهمیت اجزای یک یونیت صندلی دندانپزشکی

امکانات یونیت ها با توجه به نوع و برند یونیت دندانپزشکی متفاوت می باشد و ممکن است هر کدام دارای ویژگی‌ های خاصی باشند. از اجزای اصلی یونیت دندانپزشکی می توان به صندلی، چراغ، جعبه باکس، تابلت، کراشوار، پدال اشاره نمود.

چراغ یونیت دندان پزشکی

یکی از ابزار مهم در دستگاه یونیت چراغ روشنایی آن است که از عناصر اساسی در تمام یونیت صندلی‌ های دندان ‌پزشکی به شمار می رود. چراغ‌ ها از شدت نور و نوع لامپ متفاوت برخوردار هستند. لامپ ‌های دستگاه یونیت اغلب سرد و بدون سایه می باشند و در نوع هالوژن، LED و ترکیبی از هالوژن/LED ارائه می گردند.

انواع یونیت های دندانپزشکی

انواع یونیت های دندانپزشکی

از نظر شکل ظاهری و امکانات یونیت های دندانپزشکی در انواع مختلفی در بازار ارائه می شوند ولی دو مدل کلی از آن ها وجود دارد :

1) یونیت های شلنگ از بالا

2) یونیت های شلنگ از پایین

3) مزیت یونیت های شلنگ از پایین در استفاده راحت دندانپزشک از هندپیس های متصل به شلنگ ها و عدم نیاز به وارد کردن نیرو به صورت مداوم، جهت پایین کشیدن و نگه داشتن هندپیس در موقعیت لازم می باشد که در یونیت های شلنگ از بالا این مشکل و در نتیجه خستگی دست دندانپزشک وجود دارد. اما در یونیت های شلنگ از بالا نیز عدم وجود احتمال رها شدن ابزارها و برخورد به زمین و خرابی آن ها یک مزیت به حساب می آید .

خرید یونیت زیگر دندان پزشکی

یونیت زیگر توسط شرکت زیگر در کشور چین ساخته شده است که از استانداردهای ISO و CE اروپا برخوردار می باشد. این یونیت به عنوان یکی از یونیت ‌های باکیفیت موجود در بازار می باشد . همچنین قیمت یونیت زیگر v1000 نسبت به امکاناتی که دارد بسیار مقرون بصرفه‌ است. بنابراین در زمان عرضه به بازار، با استقبال بسیار بالایی رو به رو شد. 2 فاکتور مهم قیمت و کیفیت در انتخاب و خرید یونیت اهمیت بالایی دارد. اغلب یونیت‌ های با کیفیت قیمت بالایی را به خود اختصاص می دهند و یونیت‌های ارزان نیز از کیفیت مناسبی برخوردار نمی باشند. ولی یونیت V1000 به عنوان یونیت‌هایی بوده که هم کیفیت و هم قیمت مناسب برخوردار می باشند و یونیت‌ زیگر محبوبیت زیادی دارند.

مشخصات تابلت یونیت زیگر

  • دارای تابلت شیلنگ از بالا با ۵ نگهدارنده با ۲ عدد شیلنگ اینسترومنت دوسوراخ، ۱ عدد شیلنگ ۴سوراخ، پوار و یک عدد نگهدارنده خالی برای نصب پیزو داخل یونیتی یا لایت
  • برخورداری از نگاتسکوپ
  • قرار داشتن ترمز پنوماتیک بازوی تابلت
  • پنل تابلت الکترونیکی
  • امکان ذخیره زمان لیوان پرکن و کاسه کراشوار
  • برخورداری از سینی ابزار
  • پد قابل اتوکلاو سینی و تابلت

دنتی شاین Denty Shine

دنتی شاین Denty Shine به عنوان یکی از مراکز تجارت دندان پزشکی ایران شناخته می شود که در گرایش فروش تجهیزات دندان پزشکی فعالیت دارد. این مجموعه به عنوان یکی از مراکز معتبر و شناخته شده بوده که انواع تجهیزات دندان پزشکی را ارائه می دهد. به طور کلی این محصولات ضمن کیفیت و برخورداری از گارانتی های معتبر از قیمت مناسبی برخوردار می باشد. همچنین می توانید از طرق وب سایت این مجموعه به نشانی dentyshine.com اقدام به خرید غیر حضوری نموده و اطلاعات جامعی از این تجهیزات کسب نمایید. شایان ذکر است این مجموعه دارای سابقه بالایی در ارائه انواع محصولات و تجهیزات دندان پزشکی بوده و طی این سال ها ثمر و بازخورد تمامی سخت کوشی ها باعث فروش تجهیزات دندان پزشکی در همه ی مراکز استان ها و شهرستان ها شده است. شما می توانید انواع تجهیزات اعم از یونیت اقساطی و یونیت ارزان را از این مرکز تهیه نمایید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)