نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

در طراحی سایت خبری چه مواردی مهم هستند؟

1401/8/3 9:27
457 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

طراحی سایت خبری یکی از اموری است که این روزها مورد توجه قرار گرفته است. همچنین، بسیاری از کسب و کارها به دنبال بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی تهران تا کار خود را به آن شرکت طراحی سایت تهران بسپارند. آمازون اولین شرکتی بود که کار خود را در فضای اینترنت آغاز کرد و سپس به همه جهانیان نشان داد که باید به فکر تغییرات بزرگی باشند و دیگر با روش های قدیمی نمی توان به مشتریان زیادی در فضای اینترنت دست پیدا کرد. بدین صورت، امروزه طراحی سایت به یکی از پرطرفداراترین کارها تبدیل شده است. اما اگر موارد مهم در این روند رعایت نشوند، کسب و کارها نمی توانند به موفقیت دست پیدا کنند.

در طراحی سایت خبری چه مواردی مهم هستند؟

قالب مناسب برای پوشش حداکثر اخبار

چرا شما وارد سایت خبری می شوید؟! برای اینکه می خواهید به اخبار زیادی دست پیدا کنید. بی شک، شما و هر کاربر دیگری دوست دارید تمامی اخبار مهم را در یک نگاه کلی مشاهده کنید. در اینجا است که قالب در طراحی سایت خبری اهمیت پیدا می کند. طراح سایت باید از قالب مناسب برای پوشش حداکثر اخبار استفاده نماید. قالب سایت خبری نمی تواند مشابه به سایت های فروشگاهی باشد. زیرا در سایت های خبری باید اخبار زیاد به گونه ای کنار هم قرار گیرند که برای چشم خسته کننده نباشند.

موارد تکنیکال مانند سرعت سایت

شاید بتوان گفت یکی از مهمترین مواردی که در طراحی سایت خبری مهم قلمداد می شود رعایت موارد تکنیکال مانند سرعت سایت است. هر چقدر سرعت سایت بیشتر باشد به همان اندازه کاربران تعامل بهتر و بیشتری با سایت خواهند داشت. کاربرانی که وارد سایت های خبری می شوند به سرعت سایت بیش از هر چیز دیگر اهمیت می دهند. زیرا آنها می خواهند هر چه سریعتر به اخبار مهم دست پیدا کنند.

یکی دیگر از مواردی که در طراحی سایت خبری بسیار مهم و هرگز نباید نادیده گرفته شود ریسپانسیو بودن سایت است. بسیاری از کاربران از طریق موبایل خود وارد سایت می شوند تا اخبار مهم روز را پیگیری کنند. اگر سایت ها ریسپانسیو نباشند به زودی کاربران زیادی از دست می روند و این امر می تواند به ضرر سایت های خبری باشد. امنیت مسئله دیگری است که در سایت خبری باید به آن توجه شود. در غیر اینصورت کاربران هرگز به فضای آن سایت اعتماد نمی کنند و دیگر برای مشاهده اخبار وارد آن نمی شوند.

قابلیت دسترسی به شبکه های اجتماعی

قابلیت دسترسی به شبکه های اجتماعی

در طراحی سایت خبری باید به شبکه های اجتماعی اهمیت بسیار زیادی داده شود. شبکه های اجتماعی به عنوان بک لینک قوی برای سایت های خبری به شمار می روند. از طرف دیگر، وجود شبکه های اجتماعی به کاربران این اطمینان را می دهد که وارد یک سایت خبری قوی شده اند. بخش نمایش شبکه های اجتماعی در طراحی سایت خبری باید به گونه ای باشد که کاربران را ترغیب کند بر روی آن آیکون ها کلیک کنند. این موضوع بسیار مهم است و باعث می شود تا سایت ها به نتایج قابل قبولی دست پیدا کنند.

چگونه بهترین طراحی سایت فروشگاهی تهران را پیدا کنیم؟

همانطور که در ابتدای این متن به آن اشاره کردیم بسیاری از کسب و کارها به دنبال بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی تهران هستند تا کار خود را به آن بسپارند. شما با یک جستجو ساده در اینترنت می توانید به لیست کاملی از شرکت های طراحی سایت فروشگاهی تهران دست پیدا کنید. پس از آن باید وقت بگذارید و نمونه کارهای شرکت های طراحی سایت فروشگاهی تهران را بررسی کنید. در آخرین مرحله باید جلسه مشاوره بگذارید و از میان آنها بهترین شرکت را انتخاب کنید.

چرا بررسی نمونه کارهای شرکت طراحی سایت تهران مهم است؟

ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید چرا بررسی نمونه کارهای شرکت طراحی سایت تهران مهم است. بهتر است بدانید شما با بررسی نمونه کارها می توانید به این نتیجه برسید آیا شرکت طراحی سایت تهران دانش و تخصص مورد نیاز را دارد. همچنین، بررسی نمونه کارها باعث می شود با استایل کاری و امضا آن تیم طراحی سایت و شرکت طراحی سایت تهران آشنا شوید. در نتیجه، با دید بازتر می توانید با آن تیم وارد مذاکره شوید و در پایان برای سپردن کار طراحی سایت خود تصمیم گیری نمایید.

شرکت طراحی سایت سی ام اس ایران

برای طراحی سایت خبری به کجا مراجعه کنیم؟

تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد طراحی سایت خبری در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید در طراحی سایت خبری باید به نکات ویژه ای توجه شود. قالب سایت، سرعت سایت، ریسپانسیو بودن سایت و امنیت سایت از جمله مواردی هستند که در سایت های خبری بسیار مهم هستند.

شرکت طراحی سایت سی ام اس ایران (cms-iran.com) ارائه دهنده خدمات طراحی وب سایت به صورت کد نویسی و کاملا اختصاصی است. این خدمات مناسب کسب و کارهایی است که به دنبال ایجاد یا گسترش فعالیت خود در فضای اینترنت هستند. شرکت سی ام اس به درخشش کسب و کار شما کمک می کند و باعث رشد شما در دنیای اینترنت می شود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)