نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

درمان در کلینیک بهتر است یا منزل؟

1401/5/13 10:18
897 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

اولین مرحله از درمان که به سراغ آن می رویم. تزریقاتی است که در منزل یا کلینیک انجام می شود. ابتدا کلینیک ها را بررسی می کنیم. و به شما می گوییم که ویژگی های تزریقات در این درمانگاه ها چه ویژگی هایی دارد.

اولین مسئله این است که کلینیک ها بسیار شلوغ هستند. و همواره تعداد زیادی از مراجعه کنندگان متقاضی تزریق هستند. همین مسئله موجب به وجود آمدن صف های طولانی در این کلینیک های تهران شده است.

پس اگر شما بخواهید برای تزریقات به این دسته از کلینیک ها مراجعه کنید. باید ساعت ها در صف های طولانی بمانید.

حال اگر پزشک به شما توصیه کرده باشد. که در بستر استراحت خود بمانید. و زیاد از روند استراحتی خود خارج نشوید. ماندن در این صف های طولانی می تواند اثر منفی بر دوران استراحتی شما بگذارد. و سلامت شما را تضعیف کند.

تزریقات در منزل

اما مرکز درمانی به طبیب خدماتی را تحت عنوان "تزریقات در منزل" ارائه می کند. در این خدمات پرستار به منزل شما مراجعه می کند. و شما در بستر استراحت خود باقی می مانید. و نیازی نیز از روند استراحتی خود خارج شوید.

به این شکل شما می توانید علاوه بر آن که زمان زیادی را ذخیره کنید. و آن را صرف امور مهم دیگر زندگی شخصی خود کنید. با تزریقات در منزل می توانید کیفیت بیشتری از تزریقات را تجربه کنید.

بیشتر کسانی که در منطقه چیتگر زندگی می کنند. به دلیل شلوغی برخی از کلینیک ها ترجیح می دهند. با تزریقات در منزل چیتگر این نیاز خود به تزریقات را رفع کنند. به این سبب افراد بدون قرار گرفتن در محیط شلوغ و بی نظم می توانند. تزریقاتی با کیفیت و با آرامش را تجربه کنند.

درمان در منزل

امور درمانی که در منزل ارائه می شود. تنها محدود به تزریقات نیست. برخی تصور می کنند پرستاران به طبیب تنها می توانند تزریقات را به نحو احسنت در منزل انجام دهند. در صورتی که این اشتباه است.

تمام امور پانسمان در منزل، کارگذاری لوله معده در منزل، کنترل فشار خون در منزل، کنترل قند خون در منزل و غیره قابل ارائه هستند. و افراد می توانند با هر شرایطی با بهره گرفتن از این خدمات، درمان در منزل را تجربه کنند.

اگر در منزل درمان شوید. شما می توانید کیفیت بالایی از خدمات را تجربه کنید. دو عامل مهم در کیفیت خدمات درمانی مؤثر هستند. که در این بخش این دو عامل را بررسی خواهیم کرد.

درمان در منزل

  • کادر درمانی

اولین عامل و مهم ترین عامل، کادر درمانی هر مرکز هستند. اگر کادری که در یک مرکز مشغول هستند. دارای تحصیلات معتبر نباشند. و تجربه کافی جهت درمان نداشته باشند. نمی توانند به شکل صحیح از بیماران مراقبت کنند. و در نهایت ممکن است جان بیماران را به خطر بیاندازند.

در برخی از کلینیک ها برای کاهش هزینه های خود، از کادر بدون تخصص استفاده می کنند. کسانی که تنها با دیدن دوره هایی کوتاه اقدام به درمان می کنند.

متأسفانه همواره بسیاری از مراجعه کنندگان به شرکت درمانی به طبیب از تجربه تلخ گذشته خود در کلینیک ها می گویند. و به عدم تخصص کادر درمانی برخی از کلینیک ها اشاره می کنند.

همچنین آن ها به رفتار نامناسب کادر حاضر در کلینیک ها نیز اشاره می کنند. که رفتار توهین آمیز با بیمار در برخی از کلینیک ها مایه تأسف است.

اما در مرکز درمانی به طبیب با بیماران بهترین برخورد ها می شود. و برای هر بیمار اعتبار و احترام ویژه ای در نظر گرفته می شود. زیرا بیماران در مرحله ای حساس در زندگی خود هستند. و باید با احترام با آن ها برخورد شود. با برخورد صحیح با بیمار، وی روحیه بیشتری در دوران درمان خواهد داشت.

کادر درمانی حاضر در شرکت به طبیب همگی دارای تحصیلات دانشگاهی هستند. این کادر تحصیلات خود را در بهترین دانشگاه های کشور به پایان رسانده اند. رشته تحصیلی این افراد پرستاری می باشد. که همین مسئله در طی دوران خدمت رسانی این مرکز، موجب اعتماد مردم شده است.

  • تجهیزات و ابزار ها

عاملی دیگر که نقش اساسی در درمان دارد. تجهیزات استاندارد  و سالم هستند. که باید توسط شرکتی که در منزل درمان می کند. همواره تهیه و به بیماران ارائه شود.

اما برخی از کلینیک ها جهت کاهش هزینه های خود از تجهیزات غیراستاندارد استفاده می کنند. که همین مسئله می تواند موجب بروز علائم بیشتر بیمار در درمان شود.

در مرکز به طبیب تمام تجهیزات به صورت تخصصی انتخاب می شوند. همه این ابزار ها و تجهیزات مورد استفاده در درمان در منزل، دارای استاندارد های جهانی هستند. و کاملاً مورد تأیید کادر درمان قرار گرفته اند. زیرا در به طبیب به اهمیت کیفیت تجهیزات آگاه هستند. و به خوبی می دانند استفاده از تجهیزات غیر استاندارد چه تأثیری می تواند داشته باشد.

برخی از افراد حاضر در منطقه گیشا، ترجیح می دهند در منزل بمانند. و تزریقات در منزل گیشا را برای برطرف کردن نیاز خود انتخاب کنند. زمانی که از انان سوال کنید. همه آن ها به کیفیت خدمات مرکز به طبیب اشاره می کنند.

تزریق سرم در منزل

تزریق سرم در منزل

مرحله ای حساس از دوران درمان سرم تراپی است. تزریق سرم با دو رویکرد شکل می گیرد. رویکرد اول مختص به افرادی است که می خواهند سیستم عمومی بدن خود را تقویت کنند. یا کمبود های بدن خود را جبران کنند. به این شکل این اشخاص باید از سرم های تقویتی استفاده کنند.

رویکرد دوم در حالتی رخ می دهد. که فرد دچار بیماری شده است. و برای آن که بتواند محلول های دارویی را دریافت کند. از شیوه تزریق سرم استفاده می کند.

اما اگر افراد بخواهند از هر یک از این دو رویکرد استفاده کنند. باید تنها یک بار تزریق سرم در منزل را تجربه کنند. تا متوجه تفاوت ارائه این خدمات در کلینیک ها و منزل بشوند.

ویژگی های تزریق سرم در منزل و کلینیک

  • صرفه جویی در زمان: با تزریق سرم درون منزل شما می توانید زمان را ذخیره کنید. و آن را برای کار های مهم تر در نظر بگیرید. اما این شرایط در حین تزریق در کلینیک ها وجود نخواهد داشت. و همین مسئله موجب هدر رفتن زمان می شود.
  • تزریقات در محیط بدون آلودگی: به طبیب تزریق سرم را در منزل ارائه می کند. منزل هر شخص یکی از پاک ترین محیط ها است. اما در کلینیک ها به علت مراجعه متعدد انواع بیماران، یک محیط آلوده به وجود آمده است.
  • هزینه حمل و نقل: شما زمانی که می خواهید به کلینیک مراجعه کنید. باید هزینه های جانبی حمل و نقل را نیز در نظر بگیرید. اما شما با ماندن در منزل و سپردن درمان به مرکز به طبیب می توانید. هزینه سنگین حمل و نقل را متحمل نشوید.

تزریق آمپول در منزل

در منطقه تهرانپارس ترافیک به چشم می خورد. و اگر یک شخص بخواهد برای تزریقات به کلینیک مراجعه کند. باید ساعت ها زمان خود را در ترافیک بماند.

اما با تزریقات در منزل تهرانپارس دیگر افراد ترافیک و شلوغی این منطقه را تجربه نخواهند کرد.

افراد زیادی در جامعه دچار بیماری می شوند. و برای درمان بیماری خود به نزد پزشک معالج مراجعه می کنند. مسئله ای که بسیار مهم است. پس از دریافت نسخه درمانی پزشک، به چه شیوه ای به توصیه های وی عمل می کنند.

اگر این افراد برای سلامتی خود ارزش قائل باشند. به وسیله درمان در منزل یک دوران مراقبتی استاندارد را سپری می کنند.

بسیاری از کسانی که در تهران برای دریافت امور مراقبتی به درمانگاه ها مراجعه می کنند. از کیفیت پایین خدمات تا حد زیادی شکایت دارند. و همواره می گویند که نتوانسته اند خدمات را به شکل صحیح دریافت کنند.

همین مسئله بدون شک در سلامت آن ها مؤثر خواهد بود. و در بعضی از مواقع می تواند برای سلامتی خطرناک باشد.

پرستاری

برای آن که بتوانید سلامت خود را بازیابی کنید. باید از بهترین خدمات پرستاری استفاده کنید. هیچ چیز بالا تر از سلامتی ما نیست. و ما نباید برای اندکی هزینه، سلامتی خود را به خطر بیاندازیم.

ما باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم. که امور درمانی خود را به افراد متخصص واگذار کنیم. و از سپردن این امر مهم به افراد غیر متخصص و بدون مهارت تا حد امکان خودداری کنیم.

بسیاری از افرادی که به هر دلیلی تزریقات یا مراقبت خود را به دست افراد غیر متخصص سپرده اند. چیزی جز پشیمانی به دست نیاورده اند. و در نهایت متوجه اشتباه خود شده اند. زیرا ممکن است برخی از اشتباهات درمانی اثری ماندگار در زندگی ما داشته باشند.

برای آن که امور درمانی که در منزل ارائه می شوند. را بیشتر بررسی کنیم. و ببینیم درمان کلینیک بهتر است یا منزل؟ با ما تا انتها همراه باشید.

تا در نهایت یک مرکز معتبر و قانونی ارائه خدمات مراقبتی و سلامتی در منزل را به شما معرفی کنیم. تا بتوانید با اطمینان خاطر بتوانید در منزل سلامتی خود را بازیابی کنید.

این مرکز درمانی معتبر "به طبیب" نام دارد. این مرکز مدت ها است در شهر تهران به مردم خدمت رسانی می کند. و توانسته است رضایت حداکثری متقاضیان را داشته باشد.

پسندها (1)

نظرات (0)