نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

مو اکستنشن کلیپسی پرطرفدارترین محصول 2022

1401/2/8 12:24
3,723 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

هایلایت مو یکی از جذاب‌ترین مدل‌های رنگ کردن مو است. ایجاد دسته‌های هایلایت شده رنگی میان مو، یک تناقض بسیار زیباست که امروزه بسیار پرطرفدار شده است. امروزه بسیاری جهت انجام این‌کار به سالن‌های زیبایی مراجعه می‌کنند اما چیزی که برخی از آن‌ها نمی‌دانند این است که هایلایت کردن می‌تواند آسیب بسیاری به مو وارد کند. برای رنگ کردن مو به این شیوه به خصوص اگر رنگ مد نظر شما رنگی فانتزی (به عنوان مثال صورتی یا آبی) باشد، دکلره کردن لازم است.

دکلره کردن یا همان بی‌رنگ کردن مو، فرآیندی است که می‌تواند به مو‌های شما آسیب جدی وارد کند تا جایی که آن را بسوزاند. برخی که سابقه دکلره کردن غیراصولی را دارند می‌دانند که اگر دکلره باعث سوختن مو‌ها شود مو‌های فرد پودر شده و از بین ‌می‌روند. بنابراین هر فردی برای هایلایت کردن باید بسیار سنجیده عمل کند و بهترین شیوه را برگزیند. مو کلیپسی رنگی، یک جایگزین بسیار مناسب برای هایلایت کردن است. این مو‌ها که بیشترین شباهت را به مو‌های واقعی دارند توانسته‌اند طرفداران بسیاری پیدا کنند و به یکی از محصولات ترند سال ۲۰۲۲ تبدیل شوند. در ادامه با مو کلیپسی رنگی و مزیت‌های آن آشنا خواهید شد.

مو کلیپسی، کاربردی‌ترین اکستنشن مو رنگی

مو کلیپسی، کاربردی‌ترین اکستنشن مو رنگی

از آن‌جایی که مو کلیپسی یکی از ترند‌های امسال به حساب می‌آید احتمالاً شما در صفحات مجازی بسیاری تبلیغ آن را مشاهده کرده‌اید و یا دوستان و اطرافیان خود را دیده‌اید که از آن‌ها استفاده می‌کنند. در واقع مو کلیپسی نوع اکستنشن مو به حساب می‌آید که به طور معمول، از الیاف مصنوعی ساخته شده است. دسته اکستنشن مو که می‌توانند به هر رنگی باشند و معمولاً طولی نیم متری و یا بیشتر (۶۰ سانتی‌متر) دارند که معمولاً برای همه مو‌های بلند مناسب هستند و از طریق کوتاه کردن، برای هر موی کوتاهی متناسب. هر موی کلیپسی توسط کلپیسی فشاری متصل به آن می‌تواند به انتهای مو‌های هر قسمت از سر وصل شود و زیبایی کلی مو‌های فرد را چندین برابر کند. در ادامه با مزیت‌های این مو کلیپسی فانتزی جذاب آشنا خواهید شد.

تنوع

اولین دلیل مورد توجه قرار گرفتن این اکستنشن‌ها را می‌توان در تنوع آن‌ها در نظر گرفت. شما می‌توانید آن‌ها را در مدل‌های مختلف نظیر صاف و یا بافته شده بیابید که هر کدام با توجه به هدف شما می‌توانند بسیار مناسب باشند. همچنین رنگ‌های بسیار متنوع این مو‌های کلیپسی، جذابیت آن‌ها را دو چندان کرده است. شما می‌توانید بدون نیاز به هایلایت کردن مو‌های خود و آسیب زدن به آن‌ها از این طریق، تنها با خرید مو کلیپسی به رنگ و طرح (ساده، رنگی، آمبره، مش، هایلایت) مورد علاقه خود از آن درون مو‌های خود استفاده کنید و تغییری که در مو‌ها و چهره شما ایجاد می‌کند لذت ببرید.

قابلیت حالت دهی

یکی از تصورات غلط افرادی که ترجیح می‌دهند با مراجعه به سالن‌های زیبایی و در معرض خطر سوختگی و آسیب قرار دادن مو‌های خود، آن‌ها را رنگ کنند به جای استفاده از مو کلیپسی رنگی این است که تصور می‌کنند این مو‌های ساخته شده از الیاف مصنوعی، در برابر حرارت مقاوم نیستند و آب می‌شوند. اما بر خلاف این تصور، این مو‌ها تا ۱۸۰ درجه قابلیت تحمل حرارت را دارند. این یعنی شما می‌توانید همانند مو‌های خود با آن‌ها رفتار کنید. هر زمان که آن‌ها را فر و حالت‌دار می‌خواهید، بدون نگرانی، با استفاده از بابلیس این امر را ممکن سازید و هر گاه که می‌خواهید صاف باشند با استفاده از اتو مو آن‌ها را صاف کنید. در واقع این مو‌ها نه تنها ظاهری بلکه به صورت باطنی نیز شباهت بسیاری به موی واقعی دارند که این مسأله باعث می‌شود تقاضا برای آن‌ها بیشتر شود.

مو اکستنشن کلیپسی پرطرفدارترین محصول 2022

البته توصیه می‌شود اگر از وسایل حرارت حالت دهنده مو استفاده می‌کنید پس از استفاده تا زمان خنک شدن مو کلیپسی خود، حالت آن را با دست حفظ کنید و پس از خنک شدن با خیالی راحت از حالت گرفتن آن می‌توانید آن را ر‌ها کنید.

قیمت مناسب و دوام بالا

در حالی که مو کلیپسی فانتزی دارای ظاهر جذاب و دوست داشتنی‌ است و مزایای بسیاری نیز دارد، قیمت گرانی نداشته و به راحتی قابل خریداری است. شاید با خود تصور کنید که قیمت مناسب این محصول به دلیل کیفیت پایین آن است اما این‌طور نیست. اگر شما مرتب مو‌های اکستنشن موی رنگی کلیپسی خود را صاف کنید، آن را تمیز و مرتب نگه دارید و از آن به خوبی مراقبت کنید می‌توانید تا سال‌ها حتی از آن استفاده کنید بدون این‌که خراب شود و یا ظاهر بدی پیدا کند.

نحوه استفاده از مو کلیپسی

کلیپس مورد استفاده در این محصول از نوع فشاری است که سطح صافی دارد و به راحتی باز و بسته می‌شود. اما برای نصب این مو کلیپسی به طبیعی‌ترین شکل ممکن لازم است که بخشی از مو‌های خود را به بالا جمع کنید. سپس با استفاده شانه‌هایی که به شانه دم باریک معروف هستند قسمت انتهایی مو‌ها را پوش دهید (شانه کردن در جهت مخالف جهت حجم دادن به مو). این‌کار باعث می‌شود که کلیپس مو راحت‌تر جا بگیرد. پس از نصب کلیپس، مو‌های بالایی را به پایین ریخته و از تغییر ایجاد شده در مو‌های خود لذت ببرید.

خرید مو کلیپسی از گالری پرگاس

گالری پرگاس یک فروشگاه اینترنتی فوق‌العاده در زمینه محصولات آرایشی و مراقبتی است. در این فروشگاه انواع مو کلیپسی در رنگ‌ها و مدل‌های مختلف با مناسب‌ترین قیمت و بهترین کیفیت قابل سفارش است. همچنین شما می‌توانید برای خرید انواع لوازم آرایشی صورت، چشم و لب، محصولات مراقبتی پوست و تجهیزات آرایشی نیز به گالری پرگاس به نشانی اینترنتی http://pargaas.com مراجعه نمایید. خوب است بدانید که سفارشات بالای ۲۰۰ هزار تومان شما از گالری پرگاس شامل هدیه و سبد خرید‌های بالای ۳۰۰ هزار تومانی شما به صورت رایگان ارسال خواهند شد.

پسندها (2)

نظرات (0)