نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

معرفی اپلیکیشن بازی آموزشی پاپایو

1401/1/31 9:18
337 بازدید
اشتراک گذاری

معرفی اپلیکیشن بازی آموزشی پاپایو

یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های والدین در دنیای امروز آموزش درست و کاربردی به کودکان است؛ از آن‌جایی که کودکان در همان ابتدای تولد، گوشی‌های موبایل را دست خانواده و اطرافیان خود می‌بینند و با آن آشنا می‌شوند، یکی از علایق اولیه‌ی کودکان کار با همین ابزار است. از این رو اپلیکیشن‌هایی وارد بازار شده‌اند که علاوه بر این‌که فضایی امن و سرگرم‌کننده را برای کودکان فراهم می‌آورند، آموزش‌های مهارت‌های اولیه به کودکان را نیز عهده‌دار هستند.

در این مطلب اپلیکیشن بازی آموزشی پاپایو یکی از بهترین اپلیکیشن‌های آموزشی کودکان که از طریق بازی، آموزش‌های اولیه را ارائه می‌دهد، معرفی شده است.

پاپایو برای چه سنی مناسب است؟

پاپایو بهترین اپلیکیشن آموزشی برای کودکان ۲ تا ۷ است که با بهره‌گیری از جدیدترین متدهای آموزشی روز دنیا، با بهترین و کاربردی‌ترین روش‌های امتحان‌شده، آموزش مهارت‌های لازم برای کودکان زیر هفت سال را ارائه می‌دهد. البته این اپلیکیشن کاربران ۷ تا ۹ ساله نیز دارد که از آموزش‌های پاپایو برای یادگیری بهتر و بیشتر در دروس خود استفاده می‌کنند.

روش‌های نصب اپلیکیشن پاپایو

در حال حاضر این اپلیکیشن کاربردی در استورهای کافه بازار، گوگل‌پلی، مایکت و همچنین سایت پاپایو در دسترس است. کاربران می‌توانند به راحتی و با مراجعه به این استورها یا سایت پاپایو، اپلیکیشن را نصب کرده و از آموزش‌های آن بهره‌مند گردند. کار با اپلیکیشن پاپایو بسیار راحت بوده و تمام کودکان می‌توانند بدون هیچ نگرانی، از طریق بازی‌های جذاب و متنوع، مهارت‌های بسیاری را آموزش ببینند.

دسته‌بندی آموزش‌های پاپایو

هر آن چیزی که کودکان ۲ تا ۷ سال لازم است آموزش ببینند در پاپایو وجود دارد. آموزش الفبا، شکل حروف، کاربرد حروف در جملات، کلمه‌سازی، جمله‌سازی، آموزش اعداد، کاربرد اعداد، اشکال هندسی، اعضای بدن، سایه، شیب و بسیاری از بخش‌های دیگر علوم، جغرافیا، ستاره‌شناسی، حیوانات، تقویت مهارت حافظه و بسیاری از مهارت‌های دیگر، از جمله آموزش‌های کاربردی اپلیکیشن پاپایو است.

اپلیکیشن بازی آموزشی پاپایو

آیا پاپایو تک‌زبانه‌ی فارسی است؟

در جهان امروز، هر چه از کودکی مهارت زبان انگلیسی تقویت شود، در آینده‌ی کودکان بسیار تأثیرگذار خواهد بود. از همین رو اپلیکیشن پاپایو نسخه‌ی انگلیسی همین اپلیکیشن را با زبان انگلیسی نیز ارائه می‌دهد. در واقع پاپایو از هر نظر اپلیکیشن کاملی برای کودکان است. یادگیری مهارت‌های ذکر شده به زبان فارسی و انگلیسی به رشد آگاهی و خلاقیت در کودکان کمک به‌سزایی خواهد داشت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)