نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

محبوبیت ناخن های ساده و مینیمال در 2021

1400/9/1 9:36
2,423 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

یکی از نظرسنجی‌هایی که برای مردم بسیار جذاب است و هر ساله انجام می‌شود، انتخاب محبوب‌ترین و زیباترین افراد مشهور جهان است؛ به این صورت که آن‌ها را در طول یک سال از نظر استایل، میکاپ و رفتار به طور دقیق مورد بررسی قرار می‌دهند تا اگر مطابق سلایقشون بود به آن‌ها رای دهند. این افراد به دلیل سرشناس بودن؛ اغلب از مد روز پیروی می‌کنند و باعث شده‌اند که افراد عادی برای آگاهی از ترند سال جدید آن‌ها را دنبال کنند. در این مقاله ترندهای ناخن 2021 که مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته‌ است، بررسی می‌شود.

کاشت ناخن تنها به معنای داشتن ناخن خیلی بلند با طرح های پیچیده نیست!

هانده ارچل به تازگی جز معروف‌ترین و زیباترین زنان جهان به حساب می‌آید و اغلب با ظاهر ساده‌ای که دارد مردم را شیفته خود می‌کند و در ذهنشان ماندگار می‌شود. هانده نشان‌دهنده این است که با ساده‌ترین پوشش‌ و میکاپ نیز می‌توان خاص به نظر رسید. این ویژگی را می‌توان حتی در مدل ناخن‌هایش نیز مشاهده کرد به گونه‌ای که در طول چند سال اخیر که کاشت ناخن طرفداران زیادی پیدا کرده است و هر سال مدلی جدید با طرح‌های خاص مد شده؛ این خانم نه تنها  ناخن‌هایش را بلند و نافرم نکرده است که عجیب به نظر برسد؛ بلکه در اکثر اوقات فرمی مناسب با لا‌ک‌های ساده دارد.

کاشت ناخن با اندازه طبیعی

سادگی هانده ارچل نیز الگوی بسیاری از مردم ایران است به گونه‌ای که حتی برخی از آن‌ها عکسی را از طرح و فرم ناخن او تهیه می‌کنند و به ناخنکار خود نشان می‌دهند تا ناخن‌هایشان را همانند او دیزاین کنند؛ البته این کار تنها از عهده‌ فردی مجرب که در دوره‌های تخصصی آموزش کاشت ناخن، شرکت کرده باشند، برمی‌آید. یک ناخنکار حرفه‌ای به دلیل آن که به تمامی فوت و فن کار مسلط است؛ می‌تواند ناخنی را بکارد که کاملا با سلیقه فرد مراجعه‌کننده یکسان باشد تا رضایت کامل او را جلب کند.

استفاده از طرح های ساده و رنگ های نود و پاستیلی در طراحی ناخن

افراد مشهوری مانند هانده ارچل که‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با شرکت در مراسم‌های مختلف مدل‌های جدید برندهای گوناگون را به نمایش می‌گذارند؛ باید به قدری به جزئیات توجه کنند که هم بی‌نقص به نظر برسند و هم مطابق با ترندهای سال پیش روند. جزئیاتی همچون طرح ناخن شاید برای افراد عادی که می‌خواهند در یک مراسمی حضور یابند چندان اهمیت نداشته باشد اما برای اشخاص بزرگی که الگوی دیگران هستند بسیار مهم است.

طراحی ناخن مینیمال با رنگ های نود و پاستیلی

طرح ناخن‌هایی که مورد پسند هانده ارچل است با آن که ساده به نظر می‌رسد اما از ظرافت‌های خاصی برخوردارند به خصوص در ترند ناخن سال 2021 که رنگ‌های نود و پاستیلی بسیار به کار می‌روند. طراحی سخت‌تر است؛ زیرا تناژ رنگی یکسانی دارند که تشخیص آن‌ها در طرح ترند 2021 که مینیمال است؛ دشوار می‌باشد و در نتیجه ناخنکاری که آموزش طراحی ناخن را در آموزشگاه‌های فوق‌حرفه‌ای گذرانده باشد؛ می‌تواند طرح‌های ذهنی که تاکنون اجرایی نشده است را پدید آورد. در ایران نیز به دلیل اینکه افراد با سلایق بسیار متفاوتی وجود دارند؛ ناخنکاران پس از گذراندن دوره آموزش طراحی ناخن، در این زمینه بسیار حرفه‌ای عمل می‌کنند به گونه‌ای که با ظرافت تمام حتی طرح‌هایی که تا الان نمونه‌اش انجام نشده را هم بدون هیچ نقصی اجرایی می‌کنند.

قیمت آموزش آرایشگری زنانه

تمامی افراد مشهور، یک آرایشگر خبره و کاربلد که با متدهای روز دنیا آشنا است را در اختیار دارند تا متناسب با پوششی که دارند، آن‌ها را زیباتر از هر زمان دیگری کند. نمونه شینیون‌ها و میکاپ‌های تمامی آرایشگران اشخاص معروف که آوازه هر کدام‌شان در سراسر دنیا پیچیده است، الگوی دیگر آرایشگران است اما به دلیل آن که خدمات زیبایی محدودیت ندارند؛ آن‌ها می‌توانند با الهام گرفتن از مدل‌های معروف نمونه‌های دیگری را هم خلق کنند.

در آرایشگری هر فردی می‌تواند با اصول و بهره‌گیری از ترندهای سال یکی از بهترین‌ها باشد اما به شرط آن که در آموزشگاهی آموزش ببیند که علاوه بر مدرک معتبر تمامی قواعد را صفر تا صد آموزش دهد.

قیمت آموزش آرایشگری زنانه در همه جای جهان بیشتر از آموزش آرایشگری مردانه است؛ زیرا خدمات مربوط به زیبایی بانوان از ظرافت بیشتری برخوردار است. این دوره ها با ظرفیت های متفاوتی برگزار میشوند و قیمت آنها در بین آموزشگاه های آرایشگری بسته به ساعات آموزش و سرفصل‌ها متفاوت است.

آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران

آموزشگاه آرایشگری در تهران

بسیاری از آرایشگران بزرگ دنیا که برای میکاپ‌های سنگین انتخاب می‌شوند؛ ایرانی هستند که در آموزشگاه‌های آرایشگری زنانه آموزش دیده‌اند. این آموزشگاه‌ها دارای مربیان و کارکنان مجربی هستند که مدرک بین‌المللی دارند و به گونه‌ای به شاگردان خود آموزش داده تا سطح مهرت آن ها کاملا به روز و مطابق با درخواست اکثریت سلایق بانوان باشند پس از ورود به بازار کار؛ روز به روز به دنبال به روزرسانی و پیشرفت کار خود باشند.

با مراجعه به یک آموزشگاه‌ آرایشگری معتبر حتی افرادی که هیچ نوع سررشته‌ای از این کار ندارند هم حرفه‌ای می‌شوند زیرا آرایشگران اشخاص مهم که برای مراسم‌های بزرگ و مهمی مانند مراسم جوایز اسکار انتخاب شده‌اند هم از ساده‌ترین کارها شروع کرده‌اند؛ اما پس از تلاش‌های بسیار به این مرحله رسیده‌اند.

شاید با دیدن اشخاصی همچون بیلی آیلیش، هانده ارچل و کیم کارداشیان به نظرتان آرایشگرانشان چندان کار مهمی انجام نداده باشند و تنها بخاطر پوشش خودشان بسیار فاخر به نظر می‌رسند؛ اما اینطور نیست زیرا آن‌ها به اندازه‌ای تجربه دارند که می‌دانند برای چه نوع لباسی؛ چه میکاپ و شینیونی انجام دهند که هم ماندگاری بالایی داشته باشند و هم مجلل به نظر برسند.

در پابان نیاز است بگوییم برای اینکه بتوان خدمات آرایشی یک مدل معروف را بر عهده گرفت و خود را به جایگاهی رساند که الگوی دیگران در این کار بود؛ نه تنها باید بر روی تمامی سبک‌ها تسلط داشته باشید بلکه باید آن روز به روز نیز گسترش دهید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)