نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

لابیاپلاستی در بانوان درست یا غلط در راز جراحی

1400/5/4 11:13
962 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

لابیاپلاستی رازجراحی

با وارد شدن در سایت راز جراحی میتوانید تمامی موارد در مورد جراحی های زیبایی و درمانی و ... را بدانید و با دید بازتر به سمت جراحی مد نظر خودتون برید و جراح خودتون رو پیدا کنید حتما حتما به سایت راز جراحی به آدرس Razjarahi.ir مراجعه کنید.

شما هم درباره عمل لابیاپلاست، چیزهایی به گوش تان خورده و کم و بیش با آن آشنا هستید؛ این عمل در واقع، نوعی جراحی زنان است که نسبت به دیگر جراحی های مربوط به بانوان رواج بیشتری دارد. طی این عمل جراحی، جراح اقدام به اصلاح شکل ظاهری لبه داخلی یا لبه بیرونی لابیاها می نماید و بدین ترتیب ظاهر اندام تناسلی را بهبود می بخشد. امروزه آمار انجام لابياپلاستی، هم در کشورهای غربی و هم در کشور ما به طرز قابل توجهی رو به افزایش است؛ ما در این مقاله قصد نداریم به جزئیات این عمل جراحی بپردازیم؛ بلکه هدف تیم راز جراحی از مقاله حاضر، این است که در ارتباط با این که لابیاپلاستی در بانوان درست یا غلط است صحبت نماید.

اگر شما هم خواستار انجام این جراحی هستید و می خواهید بدانید که انجام آن درست یا غلط است، پیشنهاد می کنیم که این مقاله از راز جراحی را از دست ندهید.

راز جراحی، مقاله ای دقیق و جامع تحت عنوان لابیاپلاستی تنظیم نموده؛ در صورت تمایل به کسب اطلاعات دقیق تر در خصوص این عمل جراحی، می توانید مقاله موجود در سایت را مطالعه نمایید.

لابیاپلاستی چیست؟

به طور کلی لابیا، قسمتی از بخش بیرونی اندام تناسلی زنان است که خود دارای دو بخش؛ یعنی لابیای بزرگ (لابیا ماژور) و لابیای کوچک (لابیا مینور) می باشد.

لازم به ذکر است که سایز لابیا در هر زنی با دیگر زنان متفاوت است؛ به عنوان مثال اندازه لبه بیرونی که در واقع همان لابیای خارجی یا لابیای بزرگ است به محتوای چربی واژن بستگی دارد و هر قدر چربی این بخش از بدن بیشتر باشد، قاعدتا لابیای بیرونی نیز بزرگتر می شود.

در رابطه با لابیای بزرگ، باید اشاره داشت که اندازه آن بعد از یائسگی کاهش می آید.

سایز و فرم لابیای کوچک نیز در همه خانم ها شبیه به هم نبوده و در هر فردی منحصر بفرد است.

اگرچه از لحاظ تئوریک، تاکنون اندازه یا طول مشخصی برای لابیای داخلی تعریف نشده است؛ اما بهترین حالت برای لابیا مینور این است که اندازه آن به حدی باشد که از لابیا ماژور بیرون نزده و تجاوز نکند.

لابیای کوچک در برخی خانم ها به شکلی است که از لابیاهای بزرگ، بیرون زده است؛ در چنین مواردی شاهد آن خواهیم بود که بخش بیرونی واژن با ظاهری نازیبا روبرو می شود که این مسئله، فرد را از پوشیدن لباس های تنگ و چسبان مثل شلوارهای تنگ و بیکینی باز می دارد.

همچنین انجام برخی فعالیت های ورزشی نظیر دوچرخه سواری برای این دسته از افراد، به دلیل حس ناراحتی و سایشی که در ناحیه لابیاها ایجاد می شود؛ کمتر مورد استقبال قرار می گیرد.

از دیگر پیامدهای منفی که بزرگی لابیا مینور به دنبال دارد؛ احساس درد در حین مقاربت جنسی و تحریک کمتر کلیتوریس و در نتیجه عدم رضایت جنسی می باشد.

جراحی لابیا که به عمل لابياپلاستی مشهور است، نوعی جراحی مربوط به زنان است که طی آن اندازه لابیاها تغییر یافته و نتایج مطلوبی حاصل می گردد.

در ادامه راز جراحی، برای روشن شدن این مطلب که لابیاپلاستی در بانوان درست یا غلط است؛ لازم دانستیم به مزایای و تاثیر آن بر روابط زناشویی بپردازیم.

مزایای لابياپلاستي چیست؟

جراحی ناحیه تناسلی در حقیقت، نوعی عمل زیبایی – درمانی زنان است و در صورتی که انجام آن به یک جراح با تجربه و ماهر واگذار گردد، به جرأت می توان از آن به عنوان یکی از جراحی های بی خطر و ایمن یاد کرد که داشتن یک اندام تناسلی زیبا را برای بانوان عزیز به ارمغان می آورد.

مزایای جراحی ناحیه تناسلی از لحاظ درمانی :

جراحی ناحیه تناسلی در اوائل دهه هفتاد میلادی با هدف درمانی مورد استفاده قرار گرفت و توانست بسیاری از مشکلات و اختلالات ناشی از بزرگی لابیاها را درمان کند.

تسهیل خروج ترشحات واژینال : خانم هایی که لابیاهای بزرگی دارند، به مراتب بیش از بانوانی که دچار این مشکل نیستند؛ با عفونت های باکتریایی واژینال به صورت مکرر روبرو می شوند که علت آن عدم خروج صحیح ترشحات از واژن به دلیل بزرگی لابیاها می باشد.

در این دسته از بانوان، انجام این جراحی می توان از بروز عفونت های باکتریایی پیشگیری کرده و شرایط را برای آنان بهبود بخشید.

آسان شدن بهداشت اندام جنسی : دفرمیتی لابیا مینور، از اصلی ترین مواردی است که موجب ایجاد حس و خارش و سوزش در واژن می شود.

زنان که با بزرگی لابیاهای کوچک روبرو هستند، نمی توانند به راحتی بهداشت ناحیه تناسلی خود را رعایت نمایند در نتیجه با مشکلات پوستی در این ناحیه مواجه می شوند که تمامی این مشکلات، را می توان با جراحی مرتفع نمود.

جلوگیری از ساییده شدن لابیا مینور حین مقاربت جنسی : خانم هایی که درگیر بزرگی لابیاهای کوچک هستند، غالبا در حین رابطه زناشویی دچار ساییدگی لابیاها می شوند که احساس دردناکی ایجاد می کند و حتی در مواردی موجب زخم شدن لابیاها نیز می شود.

در این موارد انجام جراحی زیبایی واژن، می تواند گزینه بسیار مناسبی به شمار آید و روابط زناشویی شما را بهبود بخشد.

سهولت انجام ورزش های هوازی : ورزش هایی اعم از دوچرخه سواری، سوارکاری و دویدن از جمله ورزش هایی هستند که در صورت بزرگ بودن لابیا مینور؛ انجام آن ها با با درد بسیار زیادی همراه خواهد بود؛ چرا که لابیاها در حین انجام این حرکات ورزشی دچار ساییدگی و زخم می شوند.

با عمل جراحی می توان این مشکلات را مرتفع نموده و با خیال راحت به انجام این حرکات ورزشی پرداخت.

مزایای لابیاپلاستی از لحاظ زیبایی :

در  حال حاضر، این عمل بیشتر جنبه زیبایی به خود گرفته و اکثر خانم ها و دختران جوان با هدف دستیابی به واژنی زیباتر دست به انجام آن می زنند یکی از موارد راز جراحی ناحیه تناسلی این است که فرد در این ناحیه حس رضایت و زیبایی را تجربه کند.

لازم به ذکر است که لابياپلاستی در دختر خانم هایی که کمتر از 18 سال سن دارند، نباید انجام شود؛ زیرا در این سنین هنوز رشد لابیاها ادامه دارد و در صورتی که فرد تحت جراحی زیبایی واژن یا ناحیه تناسلی قرار گیرد، پس از مدتی نتیجه عمل دستخوش تغییرات منفی خواهد شد.

راز جراحی

از مهم ترین مزایای عمل زیبایی واژن می توان به موارد ذیل اشاره داشت :

  • پوشیدن شلوارهای تنگ و بیکینی را امکان پذیر می سازد.
  • سبب ایجاد تقارن در لابیاها می شود.
  • رفع دفرمیتی ظاهر لابیاها که منجر به افزایش اعتماد به نفس می شود.

آیا لابیاپلاستی بر روابط جنسی زوجین اثرگذار است ؟

بله، به طور کلی لابياپلاستی به طرق مختلفی می تواند بر روی تمایلات جنسی بانوان تاثیر مثبت گذاشته و کیفیت رضایت جنسی زوجین را بهبود بخشد.

برخلاف تصور نادرستی که نسبت به عمل زیبایی واژن و تاثیر مخرب آن بر روابط جنسی در بین عموم مردم وجود دارد، شایان ذکر است که لابیا مینور هیچ گونه عصب جنسی ندارد ؛ در نتیجه اصلاح این ناحیه و اعمال تغییرات مورد نظر بر روی آن حین عمل، نه تنها بر روی میل جنسی تاثیر منفی نخواهد گذاشت؛ بلکه سبب بهبود کیفیت مقاربت جنسی نیز خواهد شد.

سخن آخر :

با توجه به مزایای متعددی که این عمل از منظر درمانی و زیبایی دارد، در پاسخ به سوالی که در ابتدای مقاله با عنوان "لابیاپلاستی در بانوان درست یا غلط " مطرح شده می توان اشاره داشت که این عمل جراحی، در صورت انجام به جا و اصولی؛ می تواند مفید و موثر واقع گردد.

توصیه ما به شما عزیزان این که به سایت راز جراحی سر بزنید مطمئنیم که پشیمون نمی شید.

منبع : رازجراحی Razjarahi.ir

پسندها (1)

نظرات (0)