نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

جزئیات خرید اینترنتی دارو از داروخانه آنلاین

1400/4/26 11:11
1,014 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

خرید اینترنتی دارو از داروخانه آنلاین

داروخانه های اینترنتی و آنلاین نیز مانند بقیه فروشگاه های اینترنتی با هدف کاهش زحمت شما در خرید های فیزیکی به وجود آمده اند. با وجود این نوع داروخانه ها، زمینه قاچاق دارو یا زمینه های مجرمانه دارو نیز کم می شود و مشتریان به راحتی می توانند به آسانی به داروخانه های دارای مجوز اعتماد کنند. شما از طریق این نوع فروشگاه نیز می توانید انواع محصولات را با قیمت به صورت یک جا مشاهده نمایید و به راحتی اقدام به خرید اینترنتی داروهای تقویتی، داروهای کمیاب و داروی خارجی نمایید.

با توجه به آمارها 50 تا 90 درصد فروش داروها به شکل اینترنتی، تقلبی و غیر قابل اطمینان هستند. درست است که اینترنت زندگی مردم را راحت تر کرده است و حتی بسیاری از انسان های ناتوان می توانند نیازهای اساسی خود را در اسرع وقت به راحتی از طریق این نوع تکنولوژی برطرف کنند؛ اما داشتن دقت در خرید دارو آنلاین بسیار مهم است تا از خطرات احتمالی در امان باشید. البته بعضی از افراد به دلایل زیر اقدام به خرید آنلاین دارو می کنند :

1) خرید داروهای برای بیماری های خاص که احتمال دارد خرید حضوری آن موجب شرم زدگی افراد شود.

2) راحت و آسان بودن خرید اینترنتی.

3) خرید اینترنتی دارو به دلیل تبلیغات ویژه ای که در فضای اینترنت موجب ترغیب افراد می شود. مانند داروهای که تولیدکنندگان آن ادعا می کنند در مدت زمان کمی شما می توانید وزن خود را کاهش دهید.

در این میان تنها راه حل برای خرید اینترنتی تضمینی، خرید دارو از داروخانه های آنلاین معتبر است. در این میان داروخانه مجازی فردامارکت با نشانی اینترنتی www.fardamarket.com یکی از بزرگ ترین و مطمئن ترین مراکز برای خرید دارو است. این مرکز یکی از داروخانه های اینترنتی است که به صورت رسمی فعالیت می کند و با مجوزهای مربوطه و تمامی شرایط لازم برای فروش اقدام می کند. شما به دلایل زیر به هیچ وجه نباید از داروخانه های نامعتبر خرید کنید :

  • احتمال این که تاریخ انقضای این داروها گذشته باشد و کیفیت آن ها تحت کنترل و آزمایش دقیق قرار نگرفته باشد، بسیار بالاست.
  • ممکن است این داروها تقلبی و جعلی باشد.
  • خرید اینترنتی داروهای خارجی و ایرانی معمولا دارای گارانتی کیفیت نمی باشند و مواد تشکیل دهنده آن ممکن است سمی و غیرقانونی باشد.
  • این دارو ها دارای برچسب طرز استفاده نمی باشند.
  • حمل و نقل این نوع داروها نیز ممکن است به قدر کافی امنیتی ندارد و در صورتی که در شرایط مناسبی نگهداری نشود، فاسد می شود.

البته لازم به ذکر است که داروخانه آنلاین فردامارکت به عنوان داروخانه اینترنتی با ارسال رایگان، تمامی خطرات و احتمالات بالا را به صفر می رساند و سلامتی شما را به طور قطعی تضمین می نماید.

پسندها (1)

نظرات (0)