نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

آینه کاری منزل مدرن و کلاسیک

1400/3/18 10:30
2,329 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

آینه کاری منزل مدرن و کلاسیک

آینه کاری منزل مدرن و کلاسیک

آینه کاری منزل به شیوه‌های مختلفی انجام می گیرد و می توان هم به سبک مدرن و هم به سبک کلاسیک یا ترکیبی از سبک های مختلف آن را پیاده سازی نمود. برخی از افراد فکر می‌کنند تنها  آینه کاری مخصوص خانه هایی است که دکوراسیون مدرن دارند اما شما می‌توانید آینه کاری را در هر منزلی پیاده سازی کنید. اگر تصمیم دارید که برای منازل سنتی از آینه کاری منزل استفاده کنید می‌توانید سبک کلاسیک را انتخاب کنید و آینه ها را با استفاده از چهارچوب های کلاسیک و قاب مورد استفاده قرار بدهید و در واقع از سبک هایی استفاده کنید که با مدل دکوراسیون منزل شما همخوانی بیشتری دارند. آینه کاری مدرن دارای تنوع زیادی از آینه ها بوده است که شما می توانید طرح های مختلف آینه کاری را برای منزل خود استفاده کنید. در واقع متخصص هنر آینه کاری می‌توانند با توجه به شرایط موجود بهترین نوع آینه کاری را برای شما پیشنهاد بدهد و معمولاً طرح‌های ساده تر و طرح‌های خلوت در خصوص آینه کاری مدرن استفاده می گردد. آینه کاری به صورت سنتی نیز می تواند برای شما انجام گردد که آینه به شکل ساده و بدون اضافه کردن هیچ پارامتری مورد استفاده قرار گرفته می شود.

درب اتوماتیک شیشه ای چگونه کار می کند؟

درب اتوماتیک شیشه ای از اجزای مختلفی تشکیل شده است و تقریباً نیم قرن از اختراع درب های اتوماتیک می‌گذرد و البته این دربها از گذشته تاکنون با پیشرفت‌های خوبی روبرو شده اند. وقتی که ما می‌خواهیم وارد یک فروشگاه شویم در مقابل درب که قرار می‌گیریم بدون اینکه بخواهیم دکمه یا ریموتی را فشار بدهیم یا دستگیری را بگیریم درب شکل اتوماتیک باز می‌شود و شما می‌توانید وارد فروشگاه شوید. در واقع درب اتوماتیک دارای اجزای مختلفی است که می توان به موتور، ریموت کنترل، تسمه، سنسور یا چشم الکترونیکی، هنگرها، ریلها اشاره نماییم. اولین چیزی که در کارکرد درب اتوماتیک شیشه ای تاثیر بسیار زیادی دارد سنسور یا چشمی آن است که این سنسور در بالای درب تعبیه می گردد و می‌تواند ورود و خروج افراد را تشخیص بدهد و درب را باز و بسته کند. این سنسور ها دارای انواع مختلفی هستند و به حرکت اشیا و اجسام حساس هستند و به همین جهت می‌تواند کنترل را در خصوص باز و بسته کردن درب انجام بدهند.

کاربرد کرکره برقی فروشگاهی

کاربرد کرکره برقی فروشگاهی

همان طور که می دانید کرکره برقی برای مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد که یکی از آنها استفاده از کرکره برقی برای فروشگاه ها می باشد مشتری با توجه به نیاز به خود می تواند درخواست استفاده از کرکره برقی را برای فروشگاه، مغازه، ساختمان، پنجره یا ... در شرکت ثبت نماید. اصلی ترین دلیلی که استفاده از کرکره برقی فروشگاهی توصیه می‌شود پس از ایجاد امنیت برای فروشگاه زیبایی آن است البته ایمنی بالایی در خصوص کرکره برقی فروشگاهی وجود دارد و با توجه به نظر مشتری می‌تواند به صورت سوراخ دار یا یکپارچه باشد وقتی که مشتری از نوع سوراخ دار سفارش می دهد یعنی می خواهد در زمان بسته بودن فروشگاه مشتریان می توانند درون آن را مشاهده کنند.

منظور از پارتیشن شیشه ای فریم لس چیست؟

یکی از اجزای اصلی که درخصوص پارتیشن شیشه ای فریم لس مطرح می‌شود شیشه است که در این نوع پارتیشن به میزان چشمگیری وجود دارد. این نمونه پارتیشن با استفاده از شیشه و یراق آلات مخصوص تولید می گردد و در محل مورد نظر نصب می شود. برای جداسازی پنل ها در چنین شرایطی از جدا کننده ها استفاده نمی شود و نسبت به کل محیط دیده کامل وسیعی خواهید داشت و قطعاً نسبت به پارتیشن شیشه ای فریم دار زیبایی بیشتر خواهد داشت چرا که پنل های شیشه ای به شکل یک دست در کنار یکدیگر چیده می‌شوند. در این وضعیت به دلیل این که برای دور کار از فریم استفاده نمی شود هزینه کمتری را باید پرداخت نمود. پارتیشن های شیشه ای یا اداری برای مصارف مختلفی استفاده می گردند و این که از نوع پارتیشن فریم لس باشند یا فریم دار دقیقا به نوع نیاز مشتریان و سلیقه آنها وابسته است. اما اصلی ترین کاربرد پارتیشن شیشه ای اداری برای جدا سازی محیط می باشد.

قیمت شیشه بالکن ریلی

برای اینکه قیمت شیشه بالکن ریلی تاشو جمع شو مشخص شود عوامل مختلفی وجود دارد که قیمت را تعیین کند : استفاده از مدل های متفاوت به منظور پوشاندن بالکن و تراس با شیشه، متراژ کار، رنگ شیشه هایی که برای شیشه بالکن مصرف می شود، شیشه بالکن به صورت ال شکل و منحنی اگر باشد هزینه بیشتری را می طلبد، استفاده از پکیج های ایرانی و پکیج های وارداتی که در بازار وجود دارند، استفاده از طرح های مات یا راه مات و سندبلاست از جمله مواردی هستند که در تعیین قیمت شیشه بالکن ریلی تاشو و جمع شما اثر هستند. امروزه خوشبختانه محصولات جدیدی از شیشه بالکن در بازار وجود دارد که شما میتوانید با توجه به سلیقه تان از هر نوع مدلی که می خواهید انتخاب کنید.

معرفی مزیت اصلی شیشه سکوریت

معرفی مزیت اصلی شیشه سکوریت

در واقع امروزه در صنعت ساختمان سازی تمامی تلاش بر این است که از موادی استفاده شود که ایمن هستند و سبب می شوند تا مقاومت و عایق بودن را به همراه داشته باشند. با استفاده از شیشه ها و مصالح ایمن اتلاف انرژی به حداقل می رسد و ما دچار خطرهای جانی کمتری خواهیم بود یکی از مزیت های اصلی شیشه سکوریت در صنعت ساختمان سازی نیز ایمنی استفاده از آن می باشد. همچنین عایق بودن شیشه سکوریت و اینکه از اتلاف انرژی جلوگیری می کند به عنوان یک عامل مهم نیز محسوب می‌شود. مزیت اصلی شیشه سکوریت علاوه بر موارد گفته شده به زیبایی آنها نیز بر می گردد و همچنین نسبت به شیشه معمولی پنج برابر مقاومت از خود نشان می‌دهد که به عنوان دلایل اصلی استفاده از شیشه سکوریت در صنعت ساختمان سازی بوده است. با نصب کردن این محصول شما می توانید تا حد زیادی از هدر رفتن انرژی جلوگیری کنید و همچنین در نمای ساختمان به دلیل زیبایی از شیشه سکوریت استفاده کنید و ایمنی را بالاتر ببرید.

ویژگی های منحصربه فرد شیشه لاکوبل

علاوه بر اینکه می‌توان به سکوریت شدن شیشه لاکوبل و سوراخکاری آن اشاره کرد بلکه می‌توان گفت از شیشه لاکوبل به عنوان گازهای رومیزی برقی و گازی، سینک های ظرفشویی، هود های آشپزخانه و غیره نیز می‌توان استفاده کرد. شیشه لاکوبل قابلیت سکوریت و لمینت شدن را داشته است و قابلیت تمپرد شدن در شیشه لاکوبل نیز مهیا می باشد.  با این وجود می‌توان متوجه شد که شیشه لاکوبل دارای فواید بسیار زیاد می باشد و می توان در موارد مختلف از آن استفاده کرد. زمانی که شیشه لاکوبل لمینت گردد در پارتیشن های اداری، در های اتاق و واحدهای تجاری نیز قابل استفاده می باشد.

پسندها (1)

نظرات (0)