نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

سوالات متداول درباره دستگاه تصفیه آب خانگی

1400/3/4 10:52
648 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

سوالات متداول درباره دستگاه تصفیه آب خانگی

در این مقاله به سوالات متداولی که بسیاری از خریداران در مورد دستگاه های تصفیه آب داشته اند، می پردازیم.

دستگاه تصفیه آب ارزان بخرم؟

در مورد خرید دستگاه تصفیه آب خانگی که با سلامتی شما ارتباط دارد، کیفیت مهم ترین پارامتر می باشد، همیشه بعد از کیفیت، قیمت را در نظر بگیرید. الزاما خرید دستگاه گران قیمت، بهترین انتخاب برای شما نیست. برای مثال دستگاه های تصفیه آب کیسی قیمت بالاتری نسبت به دستگاه های تصفیه آب زیرسینکی دارند، با این وجود تفاوت زیادی در عملکرد آنها نیست، حتی در برخی موارد دستگاه های زیرسینکی عملکرد بهتری دارند.

دستگاه تصفیه آب تایوانی بخرم؟

در حال حاضر در بازار ایران دستگاه های تصفیه آب چینی، تایوانی، کره ای و کشور های دیگر موجود است. دستگاه های تصفیه آب تایوانی کیفیت و قیمت مناسبی دارند به همین دلیل یکی از بهترین انتخاب ها می باشند. برندهای مختلفی از دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی از جمله برند سی سی کا، سافت واتر و آکوا پرو در بازار موجود هستند. این سه برند از بهترین برند های تایوانی می باشند. دستگاه های تصفیه آب تایوانی دارای استاندارد های جهانی مانند FDA ،NSF ،CE و WQA می باشند.

دستگاه تصفیه آب چند مرحله ای بخریم؟

خرید دستگاه مناسب، بستگی به نیاز شما دارد. دستگاه تصفیه آب 5 الی 6 مرحله ای دستگاه های مناسبی برای اکثر افراد هستند، در 5 مرحله آب به خوبی تصفیه می شود، بقیه ی مراحل دستگاه برای اضافه کردن خواص و مواد معدنی به آب است. دستگاه های زیر سینکی قابلیت ارتقا دارند و شما می توانید به آن ها فیلتر اضافه کنید.

آیا خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب قابل اطمینان است؟

بله، البته بستگی به اینکه آن ها را از کجا خریداری می کنید، دارد. همه سایت های آنلاین قابل اعتماد نیستند و برخی حتی نمی توانند خدمات مناسب مشتری را ارائه دهند. خرید یک دستگاه تصفیه آب به صورت آنلاین بدان معناست که شما باید به آنچه در صفحه رایانه خود می بینید و همچنین تمام آنچه توسط شرکت ها در مورد محصول نوشته شده اعتماد کنید. در ادامه مواردی را آورده ایم با استفاده از آن ها می توانید معتبر بودن سایت را تشخیص دهید.

نماد الکترونیکی (enamad) : این نماد بعد از بررسی های قانونی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیک به کسب و کارهای آنلاین اعطا می شود. سایت های فروشگاهی موظف اند نماد الکترونیکی را در صفحه اصلی خود قرار دهند. کاربران می توانند با کلیک بر روی اینماد، از سوابق کاری فروشگاه اطلاع پیدا کنند.

امنیت سایت : سایت های معتبر معمولا امنیت بالایی دارند. داشتن نماد https و وجود علامت قفل در کنار سایت، نشانه هایی از امنیت وبسایت می باشد.

فعالیت سایت : فعالیت مرتب سایت، به روز رسانی و معقولانه بودن قیمت ها می توانند نشان دهنده معتبر بودن سایت باشند.

چگونه دستگاه خوب و با کیفیت را تشخیص دهیم؟

تشخیص دستگاه با کیفیت برای افراد عادی بسیار سخت است. برند دستگاه یکی از راه های تشخیص کیفیت است ولی متاسفانه تقلب در این زمینه بسیار زیاد شده است. بهترین راه برای خرید دستگاهی خوب و با کیفیت مراجعه به یک فروشنده خوب و قابل اعتماد است. در سایت آبین تمامی محصولات تصفیه آب صنعتی و خانگی با برند واقعی خود به فروش می رسند.

در صورت نیاز برای دریافت راهنمایی جهت خرید دستگاه تصفیه آب، می توانید از طریق شماره های زیر با کارشناسان مجرب abin.ir در ارتباط بوده و با دریافت مشاوره رایگان، مناسب ترین دستگاه را انتخاب کنید.

021-22228116

محصولات آنتی اسکالانت فروشگاه آبین : آنتی اسکالانت آبین

کدام مدل دستگاه تصفیه آب خانگی مناسب تر است؟

انتخاب مدل دستگاه به عوامل مختلفی از جمله آب منطقه ای که شما در آن زندگی می کنید، خواسته ها و نیازهای شما بستگی دارد. دستگاه های تصفیه آب خانگی مدل های مختلفی دارند که هر کدام از فیلترها و روش های مختلفی استفاده می کنند. امروزه پرطرفدارترین دستگاه های تصفیه آب از روش اسمز معکوس برای تصفیه آب استفاده می کنند و 6 مرحله ای هستند.

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی شامل چه مواردی می باشد؟

شما در ازای مبلغی که پرداخت می کنید موارد زیر را باید تحویل بگیرید. قطعات زیر در دستگاه تصفیه آب خانگی اسمز معکوس مورد استفاده قرار می گیرد. مواردی که همراه با دستگاه ارائه می شوند، بستگی به مدل دستگاه و عملکرد محصول دارد. برای مثال در دستگاه تصفیه آبی که از روش uf استفاده می شود، نیازی به پمپ فشار و آداپتور نمی باشد.

  • فیلترها
  • پمپ فشار
  • آداپتور
  • بست و لوله ها
  • شاسی دستگاه که فیلترها بر روی آن نصب می شوند.
  • شیر برداشت
  • مخزن ذخیره آب

دستگاه تصفیه آب خانگی چه آلاینده هایی را از آب حذف می کند؟

دستگاه های تصفیه آب خانگی مدل های مختلفی دارند، برخی از آن ها از روش اسمز معکوس و برخی از اولترافیلتراسیون برای تصفیه آب استفاده می کنند. میزان حذف آلاینده ها به روش تصفیه آب و تعداد مراحل دستگاه بستگی دارد. روش اسمز معکوس آلاینده های بزرگتر از  0.0001 مثل گل و لای، شن و ماسه، لجن، کلر، نیترات، نیتریت، ارسنیک، میکروب ها و ویروس ها را از آب حذف می کند. دقت روش اولترافیلتراسیون کمتر از اسمز معکوس می باشد و 0.001 میکرون است.

دلیل طعم تلخ آب تصفیه شده چیست؟

فیلتر ممبران مهم ترین فیلتر در دستگاه های تصفیه آبی که از روش اسمز معکوس استفاده می کنند، می باشد. این فیلتر تمام آلاینده های موجود در آب را حذف می کند و سختی آب را تا میزان قابل توجهی کاهش می دهد. در دستگاه های 4 و 5 مرحله ای معمولا مشکل تلخی آب وجود دارد. برای رفع این مشکل فیلتر مینرال، مواد معدنی مثل کلیسم، پتاسیم، منیزیم و سدیم که برای بدن نیز مفید هستند را به آب اضافه می کند. این مواد معدنی موجب گرفته شدن تلخی آب می شوند.

منبع : فروشگاه تصفیه آب آبین

پسندها (1)

نظرات (0)