نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

کالسکه از کجا بخرم؟ | معرفی سایت جدید نیونی‌نی

1400/2/18 17:13
1,039 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

کالسکه از کجا بخرم

اکثر زوج‌های جوان از دوران بارداری مادر به دنبال خرید کالسکه خوب و کاربردی هستند تا بتوانند فرزند دلبند خود را به راحتی جا به جا نمایند. وجود تنوع زیاد در کالسکه‌های موجود در بازار انتخاب را برای والدین دشوار می‌کند. شناخت ویژگی‌های کالسکه مناسب باعث می‌شود تا زوج‌های جوان بتوانند یک انتخاب هوشمندانه داشته باشند.

جهت انتخاب کالسکه، انتخاب یک فروشگاه معتبر نظیر نیو‌نی‌نی که دارای قیمت‌های رقابتی باشد دارای اهمیت است.

اگر از جمله افرادی هستید که قصد دارید تا برای فرزند دلبند خود یک کالسکه مناسب خریداری کنید و با توجه به نیاز خود بتوانید در هزینه‌هایتان صرفه جویی کنید بهتر است ویژگی‌های یک کالسکه مناسب را بشناسید. خرید کالسکه از فروشگاه نیو‌نی‌نی به افراد کمک خواهد کرد تا به انواع مدل‌های مختلف کالسکه دسترسی پیدا کنند.

شناخت خصوصیات کالسکه مناسب

کالسکه ایرانی

باید به این نکته توجه داشته باشید که هر کالسکه برای موقعیت‌های مختلف مناسب نیست و باید با توجه به نیاز خود بتوانید یک کالسکه مناسب خریداری کنید. امکانات زیادی در برخی از کالسکه‌ها وجود دارند که باعث ایجاد تمایز در آن‌ها می‌شوند. خرید از یک فروشگاه معتبر نظیر فروشگاه نیو‌نی‌نی به افراد کمک خواهد کرد که با توجه به سلیقه‌ی خود بتوانند به انواع کالسکه‌های ارزان دسترسی پیدا کنند.

اگر بخواهید یک کالسکه مناسب را خریداری کنید بهتر است به برخی از نکات کلیدی توجه کنید. مهم‌ترین نکاتی که در زمان انتخاب کالسکه ارزان باید به آن دقت کنید شامل موارد زیر است :

در نظر گرفتن وزن کالسکه

یکی از نکات مهم در هنگام خرید کالسکه توجه کردن به وزن آن است. در واقع شما برای جا به جایی فرزند دلبند خود نیاز به یک کالسکه سبک دارید تا به راحتی بتوانید آن را هل داده و از پله‌ها جا به جا کنید. کالسکه‌های سبک به مانند سایر مدل‌های کالسکه دارای امنیت مناسب و کیفیت قابل قبول هستند. در هنگام خرید با مراجعه به فروشگاه نیو‌نی‌نی قادر خواهید بود تا به انواع کالسکه‌های مختلف با قیمت عالی دسترسی پیدا کنید.

ایمنی بالا

یکی از موضوعات قابل توجه در هنگام انتخاب کالسکه، توجه کردن به ایمنی محصول است. باید به دنبال محصولی باشید که دارای ایمنی کافی در هنگام جا به جایی فرزند دلبندتان باشد. وجود کمربند ایمنی در برخی از کالسکه‌ها این امکان را به زوجین می‌دهد که بتوانند با خیال راحت فرزند خود را جا به جا کنند. در هنگام انتخاب کالسکه اگر به نیو‌نی‌نی سر بزنید قادر خواهید بود تا مدل‌های ایمن کالسکه را به راحتی انتخاب و خریداری کنید.

قابلیت تاشو بودن کالسکه

کالسکه به صورت عادی حجم زیادی را اشغال می‌نماید از این رو افرادی که می‌خواهند این محصول را به راحتی حمل کنند باید به دنبال انتخاب کالسکه تاشو باشند. محصولاتی که دارای قابلیت تاشو هستند این امکان را به خانواده‌ها می‌دهند که کالسکه را به آسانی حمل کنند. برای سفرهای زمینی یا هوایی با وجود داشتن کالسکه تاشو می‌توانید به راحتی محصول خریداری شده را حمل کنید.

توجه کردن به حجم کالسکه

اگر کالسکه خریداری شده دارای حجم زیادی باشد باعث می‌شود تا شما در هنگام جا به جایی محدود شوید. انتخاب کالسکه مناسب از طریق فروشگاه نیو‌نی‌نی امکان‌پذیر است و شما قادر خواهید بود متناسب با نیاز خانواده‌ی خود یک کالسکه منحصر به فرد خریداری کنید. محصولات حجیم باعث ایجاد محدودیت‌های دست و پا گیر در هنگام ورود به پاساژ و مکان‌های عمومی خواهند شد. اگر بخواهید کالسکه را در مکان‌های مختلف عبور دهید بهتر است به دنبال خرید محصول جمع و جور باشید.

امکانات کالسکه

برخی از کالسکه‌ها به دلیل نوع طراحی عالی که دارند باعث می‌شوند تا مادر بتواند وسایل جانبی فرزند خود را درون آن قرار دهد. وجود فضای مناسب جهت قرارگیری پوشک و لوازم دیگر فرزند به افراد کمک خواهد کرد تا بدون نگرانی، بتوانند فرزند خود را به گردش ببرند. امکانات کالسکه با توجه به مدل انتخابی آن متفاوت است. دسترسی به انواع کالسکه‌های داخلی و خارجی از طریق فروشگاه نیو‌نی‌نی امکان پذیر است.

قیمت محصول

یکی از مهم‌ترین نکات در زمینه خرید کالسکه توجه کردن به قیمت آن است. قیمت کالسکه می‌تواند با توجه به نوع امکانات و اندازه محصول متفاوت باشد. در واقع نمی‌توان یک قیمت ثابت را برای تمام کالسکه‌ها در نظر گرفت. افراد با در نظر گرفتن بودجه خود قادر خواهند بود خرید کالسکه را در برنامه خود قرار دهند. اگر بخواهید با مدیریت بهتر هزینه‌ها، یک کالسکه مناسب خریداری کنید بهتر است به فروشگاه نیو‌نی‌نی سر بزنید.

کالسکه ایرانی یا خارجی

یکی از دغدغه‌های والدین انتخاب کالسکه ایرانی یا خارجی است که می‌تواند دارای اهمیت باشد. هر کدام از کالسکه‌های تولید شده در داخل و کالسکه‌های وارداتی خارجی دارای ویژگی‌های مخصوص به خود هستند. مهم‌ترین تفاوت محصولات داخلی و خارجی قیمت آن است. کالسکه تولید شده داخلی دارای قیمت بسیار مناسب‌تری نسبت به مدل‌های خارجی است. جنس بدنه کالسکه و نوع طراحی آن بر اساس مواد به کار رفته در تولید محصول می‌تواند متفاوت باشد.

خانواده‌ها برای این که بتوانند در هزینه‌های خرید کالسکه صرفه جویی کنند و با یک قیمت معقول به کالسکه مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند می‌توانند خرید کالسکه ایرانی را مدنظر قرار دهند. مدل‌های زیادی از کالسکه ایرانی و خارجی در بازار وجود دارد که برای خرید کالسکه ارزان می‌توانید به فروشگاه نیو‌نی‌نی سر بزنید.

فروش انواع محصولات کودک در فروشگاه جدید نیونی‌نی

فروشگاه جدید نیونی‌نی

فروشگاه نیو‌نی‌نی یک فروشگاه تخصصی در زمینه فروش انواع کالسکه‌های روز با قیمت بسیار مناسب است که به دلیل داشتن قیمت‌های رقابتی، مورد توجه بسیاری از زوج‌های جوان قرار گرفته است. اگر بخواهید با تضمین کیفیت کالسکه مورد نظر فرزندتان را خریداری کنید بهتر است به فروشگاه نیو‌نی‌نی به آدرس newnini.com مراجعه کنید.

پسندها (1)

نظرات (0)