نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

در مجله سیسمونی نوزاد نی‌نی بابا بخوانید و آگاه شوید و در فروشگاه نی‌نی بابا در کمال آرامش، خرید کنید

1397/11/9 16:42
2,139 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

فروشگاه سیسمونی نی نی بابا

برای هر خانمی که برای اولین بار قرار است حس خوب مادر بودن را تجربه کند، بی‌شک، دوران بارداری و به‌طور ویژه، زمان خرید سیسمونی، شامل روزهای بسیار خوب، پر از هیجان و گاهی دلهره‌آور می‌شود که درمجموع یک تجربه شیرین و خاطره ماندگاری برایش می‌شود که هیچ‌وقت فراموش نمی‌کند.
در حالت معمولی، هر خانمی از خرید کردن و گشت‌وگذار در بازارهای مختلف حس خوب و شادابی خاصی را به دست می‌آورد که گاهی به‌عنوان یک راه‌حل برای مشکلات مختلف از آن نام برده می‌شود.
حالا تصور کنید خانمی هستید که قرار است به‌زودی مادر یک نوزاد دوست‌داشتنی شوید و بازهم ذوق و شوق زیادی دارید تا زمانی را برای خرید لوازم موردنیاز این موجود عزیز صرف کنید و دوست دارید تمام تلاشتان را به کار ببرید تا همه ذهن، روح، جسم و فضای خانه‌تان را برای ورودش آماده کنید.
از قدیم هم آداب‌ورسومی برای خرید وسایل موردنیاز فرزند اول دختر هر خانواده‌ای بوده است و امروزه از آن، بانام خرید سیسمونی نوزاد یاد می‌کنند که باگذشت زمان و تغییر سبک زندگی در نسل‌های جدید، وسایلی که در بازار موجود هست و در دسته اقلام سیسمونی بچه قرار می‌گیرد، با توجه به همین شرایط، تنوع زیادی دارد.
شاید تصور کنید تنوع و مدل‌های مختلف لوازم سیسمونی نوزاد یک امتیاز خیلی مفید برای افزایش حق انتخاب شما با توجه به سلیقه، دکوراسیون منزل و جنسیت فرزند شما باشد. اما این نکته هم در کنار تنوع بالا، بسیار مهم است که به حدی آگاهی داشته باشید که بتوانید با خیال راحت مدل و نوع مناسب شرایط خود و فرزندتان را انتخاب و خریداری کنید. غیر از زیبایی و جذابیت ظاهری، باید در مورد کیفیت وسیله‌ای که خرید می‌کنید، توجه کافی داشته باشید، چون سلامتی و ایمنی نوزاد عزیز شما به آن‌ها مرتبط می‌شود.

در خرید وسایل حمل‌ونقل سیسمونی نوزاد، دقت کافی داشته باشید

یکی از بخش‌های بسیار مهم خرید سیسمونی نوزاد به تهیه وسایل حمل‌ونقل یا حمل و گردش نوزاد برمی‌گردد که شامل کالسکه، کریر، صندلی خودرو، آغوشی، سبد حمل نوزاد، ساک وسایل بچه و امکانات جانبی کالسکه و کریر مثل کاور باران، سایه‌بان، پشه‌بند و ... می‌شود.
وقتی قرار است نوزاد خود را در کالسکه، کریر، سبد حمل یا صندلی خودرو بنشانید و یک زمان بسیار دل‌نشین و خاطره‌انگیزی را همراه او هنگام بیرون رفتن از منزل، تفریح در پارک، مهمانی‌های دوستانه و در سفرهای طولانی ثبت کنید، باید در تمام انتخاب‌هایتان دقت کنید تا خیالتان از بابت امینت کامل و جایگاه راحت فرزندتان راحت و آسوده باشد و خدشه‌ای به خاطره خوش شما وارد نشود.

فروشگاه سیسمونی نی نی بابا

شاید ذوق و شوق خرید سیسمونی باعث شود انتخاب درستی نداشته باشید و بعداً که از تب‌وتاب خرید فارغ شدید، تازه متوجه می‌شوید که اصلاً وسیله خوب و کاربردی را انتخاب نکرده‌اید. برای مثال، ممکن است کسی هنگام خرید کالسکه نوزاد، از طرح و رنگ یک نوع کالسکه خوشش آمده باشد و هیچ توجهی به وزن و قابلیت‌های آن نکند و همین بی‌دقتی باعث شود تا این کالسکه بچه، بدون استفاده بماند و فضایی را هم اشغال کرده باشد. شاید در اطراف خود کسی را دیده باشید که از خرید صندلی ماشین و یا صندلی خودرو اظهار پشیمانی کرده است و دلیلش را هم نرفتن به سفر، گردش و تفریح کوتاه‌مدت یا طولانی‌مدت با خودرو بیان نموده باشد.
حتی در ساده‌ترین حالت، ممکن است در تجربه‌های مادران دیگر که برای خرید کریر نوزاد اقدام کرده‌اند، به این نکته مهم برسید که آن‌ها هنگام خرید و انتخاب کریر بچه، توجهی به دسته کریر، جنسش و میزان راحتی و سختی جابه‌جایی آن نکرده‌اند و همین امر باعث کمتر استفاده شدن کریر سیسمونی شده باشد.

با آگاهی و اطلاعات کافی، یک خرید مطمئن داشته باشید

پس سعی کنید قبل از اینکه انرژی و زمان خود را جهت رفتن به فروشگاه سیسمونی نوزاد، بیهوده تلف کنید و در انبوهی از وسایل حمل‌ونقل متنوع، دچار سردرگمی شوید، در کنار عزیزانتان و در فضای صمیمانه منزل، یک نوشیدنی یا دم‌نوش آرامش‌بخش برای خود تهیه کنید و درحالی‌که کوچولوی دوست‌داشتنی خود را که هنوز به این دنیا نیامده است، نوازش می‌کنید، بدون دغدغه و نگرانی زمانی را صرف مطالعه و کسب آگاهی لازم در مورد راهنمای خرید سیسمونی نوزاد یا نکات مهم جهت انتخاب درست و مطمئن هرکدام از وسایل موردنیاز نوزاد کنید. بعد از اینکه آگاهی و اطلاعات کافی به دست آوردید و گزینه‌های مناسب موردنظر خود را یافتید در فروشگاه اینترنتی خرید سیسمونی، در مورد قیمت‌ها و تنوع طرح و رنگ موجود در بازار هم جست‌وجو نمایید.

می‌توانید از مزایای خرید اینترنتی سیسمونی نوزاد بهره‌مند شوید

ازآنجایی‌که بسیاری از معاملات و خریدهای این روزها به‌صورت اینترنتی انجام می‌شود، شما هم می‌توانید خیلی راحت و به‌دوراز هیاهو و شلوغی شهر، بدون این‌که خسته شوید، گشتی در فروشگاه اینترنتی نی‌نی بابا بزنید که لوازم سیسمونی نوزاد را در تنوع برند، شکل، طرح و رنگ در اختیارتان قرار می‌دهد و در صورت نیاز، اقدام به خرید آنلاین و مطمئن کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

پسندها (2)

نظرات (1)

زینب
12 بهمن 97 0:20
من خیلی وقت پیش تا حالا کل خرید دخترم رو از نی نی بابا انجام دادم. خیلی راضی هستم هم از برخوردشون و هم کیفیت محصولاتشون