1مهر1397

اولین سفر

عزیزتر از جانم دوشنبه هفته پیش اولین سفر زندگیت رو باهم رفتیم.من و تو و دایی محمد . با هواپیما رفتیم استانبول .اونجا مترو سوار شدیم. با کشتی رفتیم جزایر زیبای ادالار رو دیدیم .با مرغهای دریایی غذا خوردیم. کلی گشتیم و خرید کردیم . یکی از مرکز خریدهای بزرگ رو دیدیم. پنج ش
27شهریور1397

تابستان ۹۷

سلام نازنین پسر الان شب تاسوعای حسینیه و تو لالا کردی، عین فرشته ها، مرداد ماه اینقدر سریع گذشت که نتونستم برات خاطره ای ثبت کنم، اما الان اومدم کمی از اتفاقات اخیر برات بنویسم، عزیزکم این روزها حال مردم و کشور عزیزمون چندان خوب نیست، تورم بیداد میکنه ، قیمت پوشکت از دوبراب
26شهریور1397

مسابقه اشپزی

آشپزی، هنر بانوان ایران زمین یکی از هنرهای بانوان ایرانی آشپزی است و در واقع می توان گفت طبخ غذاهای خوشمزه ایرانی در خون بانوان این مرز و بوم است و سایت بی نظیر گرافیک به پاس تشکر از زحمات بانوان خلاق و خوش سلیقه ایرانی اقدام به برگزاری جشنواره آشپزی نموده است و تما
22شهریور1397

اردبیل

مهراد ناز و عزیز مامان آخرای خرداد ماه یه سفر به اردبیل و سرعین داشتیم نفس جون نازم .تو اولین بار بود که به شمال غرب کشور سفر میکردی و خداروشکر خوش گذشت و اذیت نشدی زیاد عسل مامان.راستش چون راه خیلی طولانی بود و جاده هم خیلی مه آلود و خطرناک بود و من قبلا دیده بودم که شرایط
9شهریور1397

عید غدیر 97

یه روز خوب تابستونی همراه بارانای ناز پارک ژوراسیک و سرای سنتی کلبه ایران
7شهریور1397

تابستان 97

تابستان امسال گرم بود و آیدین هر جا میرفت دنبال فرصت آب بازی بود .علاقه مشترک تمام بچه ها.بازم خداروشکر ما خنک ترین شهر کشور زندگی میکنیم.خدا به داد بقیه هموطنان مخصوصا اهوازی های عزیز برسه.تابستون امسال فرصت خوبی برای تمرین صرفه جویی بود.آیدین هر موقع میخاست شیر آب رو باز م
5شهریور1397

کانال اطلاع رسانی

با سلام و احترام. همراهان عزیز! باتوجه به اینکه وبلاگ کتابخانه، با فاصله ی زمانی به روز می گردد و هدف از ایجاد آن، صرفا معرفی کلی کتابخانه در وب بوده است، تقاضا داریم برای اطلاع از برنامه های کتابخانه و اخبار جدید، عضو کانال اطلاع رسانی کتابخانه در پیام رسان های ایرانی شوید.

پیام رسان های ایرانی

سلام بر همراهان همیشگی کتابخانه! در پیام رسان های ایرانی منتظر شما هستیم: ✉️پیام رسان #گپ ((فقط درج اطلاعیه های مهم)) http://gap.im/ketabkhanehkoodak ✉️پیام رسان #بیسفون (فقط درج اطلاعیه های مهم) http://bpn.im/ketabkhanehkoodak ✉️پیام رسان #سروش ( کانال اطلاع رسانی کام
4شهریور1397

مهمونای دوست داشتنی

سلام نفسای مامان جونم براتون بگه پنجشنبه عصر مهناز جون دختر عموی بابا(خواهر مرضی جون) که بعد 28 سال امده ایران به اتفاق مرضی جان و عمو فرشاد از مشهد امدن بیرجند . مرضی جان و عمو فرشاد هم که دیدن مهناز جون می خواد بیاد برنگشتن انگلیس و مشهد موندن تا مهناز جون بیاد و با هم ب
25مرداد1397

بخش نفرولوژی کودکان در بیمارستان کودکان علی اصغر

بخش نفرولوژی کودکان در بیمارستان کودکان علی اصغر یکی از مهمترین مراکز نفرولوژی کودکان در ایران است که تعداد زیادی از کودکان؛ شیرخواران و نوزادان با مشکلات نفرواورولوژی را تحت پوشش قرار می دهد. بطور متوسط در هر هفته 60 ویزیت سرپایی و 15 مورد بستری کودکان مبتلا به مشکلات نفروا
24مرداد1397

هیومن پارک تهران

سه شنبه رفته بودیم هيومن پارک تهران توضیحاتش اینطوریه پارک موضوعی هیومن پارک به عنوان یکی از جدیدترین وپیشرفته ترین پارک موضوعی ایران که درتعداد محدودی از کشورهای پیشرفته دنیا همچون هلند اجرا شده است.این پارک به عنوان ،بزرگترین و کاملترین پارک بدن انسان درآسیا اف

آسمان نمای گنبد مینا✨🌟🌔🌎🌕🌗🌝🌙☄

گنبد مینا نام بزرگترین آسمان‌نمای ایران است که در سال ۱۳۹۳ در به بهره‌برداری رسید. در این دوره و زمانه که آلودگی هوا مانع از این شده است تا کمتر به آسمان نگاه کنیم، چنین بنایی به منظور جدا کردن ما از زندگی پر هیاهوی شهری ساخته شده است، تا برای ساعتی
24مرداد1397

پارک مینیاتور تهران

باغ موزه مینیاتور تهران یکی از جاذبه‌های گردشگری نسبتا جدید در تهران است که متاسفانه به دلیل تبلیغات کم و نامناسب، کمتر شهروندی در پایتخت حتی اسم آن را شنیده است. فضای این باغ‌موزه تلفیقی از معماری مدرن و باغ‌سازی سنتی پارسی است. باغ موزه مینیاتور
17مرداد1397

به کودکان خود خرما بدهید

رطب مضافتی بم مرغوب‌ ترین نوع خرمای ایران است. که درشهر بم  رشد میکند. این نوع خرما به رنگ مشکی یا قهوای تیره میباشد که پوست نازکی داشته و مهمترین مشخصه ان نسبت به سایر خرماها شیره فراوان این نوع خرما است. رطبی مرغوب محسوب می‌شود که پوستی نازک داشته باشد، درشت

تایم فلایز

سلام دوستان امیدوارم حالتون خوب باشه. صبح چهارشنبه است. من تو راهم به سمت مونیخ. عکس بالا رو کمتر از نیم ساعت پیش گرفتم. مسیر خونه تا ایستگاه اتوبوس. همیشه با دوچرخه می رم. با دوچرخه 2 دقیقه هم نیست. و من چون بسیار معتاد دوچرخه می باشم با دوچرخه می رم. ولی امروز پیاده رفتم.