نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

آموزش زدن سایه چشم ساده دخترانه

1400/6/14 13:04
605 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

در دنیایی که همه به دنبال زیبایی هستند آرایش کردن به عنوان شیوه ای مؤثر بر افزایش جلوه زیبایی طبیعی چهره، مهارتی است که قطعا یادگیری آن بسیار انتخاب خوبی خواهد بود. آرایش اجزا و انواع مختلفی دارد که یادگیری همه آنها می‌تواند به داشتن یک آرایش تمیزتر و با کیفیت‌تر کمک کند. چشم‌ها آینه وجود هستند؛ جمله ای که قطعا همه ما تا به حال شنیده‌ایم و اهمیت چشم‌ها در چهره را بازگو می‌کند. چشم‌ها اجزای مهمی در چهره و صد البته در آرایش هستند که آراییدن آنها می‌تواند جلوه آنها و در نتیجه زیبایی چهره را چندین برابر کند. سایه چشم شیوه‌ای شایع و مؤثر برای رسیدن به این جلوه و زیبایی است. سایه چشم الانزا انواع مختلفی دارد که آموزش آنها در یک جا ممکن است.

در ادامه این مطلب، آموزش زدن سایه چشم ساده دخترانه آورده شده است؛ سایه ای مناسب برای آرایش روزمره و یا حتی مهمانی.

سایه چشم

نکته مهمی که در مورد آرایش کردن وجود دارد، مرحله ای بودن آن است. به همین دلیل آموزش زدن سایه چشم ساده دخترانه را به صورت مرحله به مرحله شرح داده شده است.

آموزش زدن سایه چشم ساده دخترانه

  • تمیز کردن ابرو

قطعا وجود موهای اضافی ابرو جلوه خوبی ندارد و از کیفیت و تمیزی سایه می‌کاهد؛ همچنین که وجود آنها سبب می‌شود زدن سایه به خوبی انجام نشود و سایه چشم بر روی پوست آنطور که باید، ننشیند. مطمئن شوید که ابروهایتان یکدست و قرینه هستند و موهای اضافی آن گرفته شده و در غیر اینصورت، با استفاده از یک موچین اضافات آن را بگیرید و با یک قیچی ابرو، ناهمواری‌ها آن را از بین ببرید.

  • زیرسازی

اهمیت زیرسازی آرایش از خود آرایش بیشتر نباشد؛ قطعا کمتر نیست! آنچه به نشستن بهتر آرایش و جلوه طبیعی آن کمک می‌کند؛ زیر سازی آن است همچنین که ماندگاری آرایش را بیشتر می‌کند و تا حد بسیار خوبی ماسیدن آن را به تعویق می‌اندازد. در مورد آرایش چشم، زیرسازی شامل مراحل متعددی می‌شود. استفاده از کانسیلر و پرایمر بسیار مهم است.

کانسیلر را بهتر است به زیر چشم خود بزنید. یکی از موثرترین شیوه‌های زدن کانسیلر این است که مثلثی از کانسیلر در گوشه سمتِ بینی هر چشم بزنید و با استفاده از یک براش یا پد آرایشی، آن را پخش کنید. می‌توانید مقدار کمی از کانسیلر را به صورت مورب در کنار گوشه‌های خارجی چشم بکشید و پخش کنید.

سایه چشم

پرایمر را می‌توانید در پشت چشم استفاده کنید؛ پشت پلک بهترین گزینه است. مقداری پرایمر به پشت پلک زده و با استفاده از نوک انگشتان، براش یا پد آرایشی پخش کنید. نکته‌ای که در مورد استفاده از کانسیلر یا پرایمر وجود دارد؛ استفاده از انواع رنگی آنهاست. به عنوان مثال اگر دارای چشمی با تیرگی هستید که تیرگی آن دارای ته رنگ آبی است؛ استفاده از کانسیلر زرد رنگ می‌تواند در پنهان کردن تیرگی موثر باشد.

پس از کانسیلر و پرایمر، نوبت به کرم پودر می‌رسد. استفاده از کرم پودر ضرورتی ندارد اما اگر از انواع رنگی کانسیلر و پرایمر استفاده کرده اید؛ حتما با مقداری کرم پودر آن را پوشش دهید. پودر فیکساتور یا پودر تثبیت کننده آرایش آخرین مرحله زیر سازی یک سایه چشم است. با استفاده از یک براش نسبتا بزرگ، مقداری پودر فیکس برداشته و بر روی تمام قسمت‌های آرایش شده بکشید. تاثیر فیکساتور یا همان پودر فیکس، افزایش ماندگاری آرایش و مات شدن آن، هم بر روی زیر سازی آرایش و هم بر روی خود آن است.

  • زدن سایه چشم

حال به مرحله سرنوشت ساز یعنی خود سایه چشم می‌رسیم. انتخاب رنگ سایه چشم و پالت آن، بر عهده خود شماست. شما می‌توانید بنا بر سلیقه، هر رنگ پالت را انتخاب کنید اما اگر می‌خواهید آرایشی ساده داشته باشید باید از کم‌ترین تعداد رنگ استفاده کنید پیشنهاد ما به شما استفاده از روشن‌ترین و تیره‌ترین رنگ پالتتان به شرح زیر است.

با استفاده از براشی تقریباً کوچک، روشن‌ترین رنگ پالت سایه‌تان را برداشته و به پلک بزنید. کل ناحیه پلک چشم را با استفاده از روشن‌ترین رنگ پالتتان بیارایید. سپس به سراغ تیره‌ترین رنگ بروید. رنگ مورد نظر را برداشته و به قسمت مرز پلک چشم و پشت چشم بزنید؛ یعنی همان قسمتی که وقتی چشمتان را باز می‌کنید؛ مانند خطی در بالای پلک قرار می گیرد؛ قسمت عمیق و چین خورده پشت چشم. سایه چشم تیره را به قسمت گفته شده بزنید و تمرکزتان را بیشتر بر روی گوشه بیرونی چشم بگذارید.

لوازم آرایشی مورد نیاز از جمله سایه چشم خود را از الانزا تهیه کنید.

بعد از این که هر دو رنگ را به خوبی زدید؛ نوبت به فید کردن می‌رسد. فید کردن یا محو کردن به این معنی است که شما با استفاده از یک براش مناسب، ناحیه مرزی بین دو رنگ سایه را آنقدر ترکیب کنید تا مرز آن به راحتی قابل تشخیص نباشد. اما نباید به دو طرف مرز آسیبی برسانید و خالصی رنگ آن را به خطر بیاندازید. وقتی عمل فید کردن به اتمام رسید؛ سایه چشم ساده دخترانه شما آماده است؛ اما آموزش زدن سایه چشم ساده دخترانه به اتمام نرسیده است.

آنچه که یک سایه چشم را به کمال می‌رساند رعایت نکاتی است که در ادامه ذکر می‌شود.

  • استفاده از ریمل

ریمل را هرگز دست کم نگیرید؛ ریمل تنها برای پر پشت کردن مژه‌های شما نیست؛ شما مسلما باید پس از استفاده از ساده چشم، به مژه‌های خود ریمل بزنید؛ اول برای اینکه رنگی شدن آنها که جلوه چالبی ندارد را بپوشانید و دوم برای زیباتر کردن جلوه سایه و چشمانتان.

  • استفاده از مداد چشم

کشیدن یک مداد چشم واقعا می‌تواند در بزرگ یا کوچک به نظر رسیدن چشم اثر بگذارد. اگر چشمان بزرگی دارید و قصد کوچک نشان دادن آنها را دارید؛ مداد چشم مشکی انتخاب مناسبی است و اگر چشمان کوچکی دارید، مداد چشم سفید به بزرگ به نظر رسیدن آنها کمک شایانی می‌کند.

  • کشیدن خط چشم

برای یک سایه ساده دخترانه، کشیدن خط چشمی تمیز و نازک یک تصمیم عالی است. خط چشم‌های مایعِ ماژیکی و مویی بسیاری در بازار موجود هستند که می‌توانید با استفاده از آنها، این کار را به خوبی انجام دهید.

لوازم آرایشی مورد نیاز خود را از الانزا تهیه کنید.

فرقی نمی‌کند لوازم آرایشی ای که می‌خرید با چشم ارتباط داشته باشد یا پوست، در هر صورت این ارتباط مستقیم می‌تواند در صورت پایین بودن کیفیت آن و یا اصل نبودن آن، نتیجه بدی به همراه داشته باشد. فروشگاه اینترنتی الانزا که در آن می‌توانید علاوه بر تمامی لوازم آرایشی نام برده انواع مختلف دیگر لوازم آرایشی، مراقبتی و بهداشتی همچنین انواع عطر و پوشاک زنانه مردانه، لوازم شخصی برقی و ... را با کیفیت بالا و ضمانت اصل بودن کالا تهیه کنید. برای مشاهده کالاها و خرید آنها، تنها کافیست به نشانی اینترنتی https://elanza.com مراجعه نمایید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)