نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

بهترین راهنمای خرید کفش صندل دخترانه

1400/6/1 12:03
772 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

همان طور که می‌دانید انواع کفش صندل دخترانه و البته پسرانه به خصوص از نوع بچگانه وجود دارد که انتخاب نوع آن بنا به شرایط موجود کاملاً بستگی به سلیقه‌ی افراد مخصوصاً دختران دارد. در واقع صندل، از جمله کفش‌های مورد نظر برای دختران در روزهای گرم تابستان است که وقتی دمای هوا به اوج می‌رسد، به کارگیری از آن الزامی خواهد بود.

بهترین راهنمای خرید کفش صندل دخترانه

از طرف دیگر در هوای گرم انتخاب کفش‌های کتانی و جلو بسته به هیچ وجه مناسب نیست چرا که پا از شدت گرما حتی در جوراب‌های نخی نیز اذیت می‌شود؛ حال فکر کنید که از کفش‌های غیراستاندارد هم استفاده شود.

ما در این مقاله قصد داریم در خصوص انواع کفش صندل دخترانه و ویژگی‌های آن صحبت کنیم تا در صورتی که قصد خرید این‌گونه محصولات را دارید، بتوانید انتخاب راحت‌تری انجام دهید.

انواع صندل دخترانه

همان طور که می‌دانید صندل‌های دخترانه دارای انواع مختلفی هستند که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت :

  • صندل دخترانه تخت

کفش صندل دخترانه تخت از جمله‌ کفش‌های راحتی زنانه است که در سایزهای مختلف وجود دارد و حتی برای بچه‌ها نیز به جهت فروش در نظر گرفته می‌شود. ویژگی‌ این کفش، بدون پاشنه بودن آن است که آن را مناسب استفاده در هر مکانی کرده است. توصیه می‌کنیم برای انجام فعالیت‌های روزمره از این صندل استفاده کنید.

  • صندل دخترانه بنددار

معمولاً صندل و کفش بچگانه باید از نوع بنددار باشد چرا که استفاده از آن برای کودکان راحت‌تر است و دم‌ به دقیقه از پایشان جدا نخواهد داشت. ضمناً بکارگیری از این نوع صندل، پاها را محکم‌تر در کفش نگه می‌دارد و همچنین از جلو و عقب شدن بی‌جهت پا جلوگیری می‌شود. با این حال از این مدل کفش برای دختران نیز به کرات استفاده خواهد شد.

  • صندل پاشنه‌دار دخترانه

نوع دیگری از کفش صندل دخترانه، پاشنه‌دار است که با توجه به زیبایی‌های خاصی که دارد مورد توجه بسیاری از دختر خانم‌ها قرار می‌گیرد. البته در نظر داشته باشید که صندل‌های پاشنه‌دار اکثراً برای دخترانی که قد کوتاهی دارند، انتخاب مفیدتری می‌تواند باشد.

  • صندل دخترانه لژدار

این مدل از کفش به گونه‌ای طراحی شده است که به جای پاشنه‌ی جدا از پنچه، از یک پاشنه‌ی یکسره در تهیه‌ی آن استفاده شده است. اصلاً دقیقاً به همین علت است که اکثر دختران جوان علاقه به استفاده از صندل یا کفش لژدار دارند زیرا راحتی بسیار مطلوبی در هنگام راه رفتن با آن خواهند داشت.

  • صندل دخترانه مجلسی

این مدل از کفش صندل دخترانه از ویژگی‌هایی مانند ضخیم بودن کفی برخوردار است و ضمن اینکه پاشنه‌ی نسبتاً بلندی نیز دارد. به طور کلی از این مدل صندل فقط برای محیط‌های رسمی استفاده می‌شود که جذابیت‌های خاص خودش را دارد.

  • صندل لاانگشتی دخترانه

معمولاً از این نوع کفش دخترانه صندل، در فصول گرما و یا در کنار سواحل به کارگیری می‌شود. همچنین طیف وسیع این نوع صندل برای بچه‌ها با عنوان کفش بچگانه صندل در بازار وجود دارد که طرفداران زیادی دارد.

  • صندل دخترانه طبی

و در نهایت نوع طبی صندل دخترانه وجود دارد که برای کاهش درد و یا جلوگیری از عوارض بیماری‌های مربوط به کف پا به کارگیری می‌شود. توصیه می‌کنیم که اگر دارای مشکلاتی مانند خارپاشنه هستید، حتماً از این نوع کفش بهره ببرید.

راهنمای خرید کفش صندل دخترانه

راهنمای خرید کفش صندل دخترانه

برای این که بتوانید یک صندل مناسب برای خود خریداری کنید، باید به ویژگی‌ها و موارد مختلف توجه کنید که ما در ادامه سعی می‌کنیم به طور خلاصه به مهمترین آنها اشاره کنیم :

  • توجه به اندازه صندل

اندازه‌ی یک صندل و متناسب بودن آن با پا از اهمیت به سزایی برخوردار است. برای این منظور صندل مورد نظرتان را حتماً امتحان کنید و چند قدمی با آن حرکت کنید. توصیه می‌کنیم در این مورد حتماً با فروشنده نیز مشورت نمایید.

  • در نظر گرفتن وزن صندل

صندل‌ها به طور کلی نباید از وزن زیادی برخوردار باشند، چرا که موجب خستگی‌تان در طول مسیر خواهند شد. البته کلاً استفاده از صندل برای دقایقی محدودی خواهد بود مگر این که این کفش را برای پیاده‌روی خریداری باشید.

  • جنس صندل انتخابی

از دیگر مواردی که باید در هنگام خرید کفش صندل دخترانه توجه ویژه‌ای به آن کرد جنس آن است. توصیه می‌کنیم حدالامکان از صندل‌های چرم طبیعی استفاده کنید تا در عین زیبا بودن ماندگاری بیشتری برایتان داشته باشد.

  • پاشنه‌ یا بدون پاشنه‌دار بودن صندل

پاشنه‌دار بودن یا نبودن صندل نیز دارای اهمیت است. اگر قصد خرید کفش بچگانه صندل دارید بهتر است که از بدون پاشنه‌ی آن استفاده کنید که بچه‌ها احساس راحتی بیشتری داشته باشند. ضمناً به طور کلی پاشنه‌ی بیش از 5 سانتی‌متر سبب فشار به کلیت پا خواهد شد.

  • عدم انتقال گرما به پا

دقت کنید که صندل‌های انتخابی به گونه‌ای نباشند که گرما را از کف صندل به پا انتقال دهند. برای متوجه شدن این موضوع کافی است که از فروشنده  سوال کنید یا اگر خودتان تجربه این موضوع را دارید، حتماً به بررسی صندل بپردازید.

  • انتخاب رنگ متناسب

نوع رنگ انتخابی صندل نیز کاملاً سلیقه‌ای است، اما به هر حال باید محیطی که در آن قصد استفاده از صندل را دارید نیز در نظر بگیرید. با این وجود برای تهیه صندل‌های بچگانه دست‌تان بازتر خواهد بود.

سایر نکات کلیدی

برای این که تعادل پاها را در صندل حفظ کنید، حتما نوع صندلی انتخابی‌تان طوری باشد که از بندهای زیادی برخوردار باشد. البته نوع بندها مخصوصاً بعد از گره زدن نباید به پاها فشار بیاورد.

برای انتخاب یک صندل مناسب، حتماً به نرمی و انعطاف آن نیز دقت کنید. این مورد باید در حد قابل قبول باشد و فکر نکنید که هر کفش بسیار نرم هست، بهترین خواهد بود. توجه داشته باشید که نرمی بیش از اندازه یک صندل احتمال ایجاد درد را در ناحیه پا ممکن خواهد ساخت.

خرید انواع کفش صندل دخترانه از فروشگاه تخصصی کاراکال

خرید انواع کفش صندل دخترانه از فروشگاه تخصصی کاراکال

با توجه به موارد عنوان شده در خصوص صندل دخترانه، اگر نیاز به این محصول در رده‌های سنی مختلف مخصوصاً بچگانه دارید، باید به فکر انتخاب یک فروشگاه کاملاً معتبر برای خرید یک جفت صندل مناسب باشید که پیشنهاد ما برای این منظور استفاده از خدمات فروشگاه تخصصی کاراکال است که در حوزه‌ی صندل و کفش دخترانه به فعالیت می‌پردازد.

شما عزیزان در این فروشگاه به راحتی می‌توانید به انواع و اقسام صندل یا کفش دسترسی داشته باشید و بعد از بررسی امکان ثبت سفارش نیز برایتان مهیا خواهد بود. به صورت کلی برای هر گونه خرید کفش صندل دخترانه یا حتی مشاوره‌ی قبل از خرید می‌توانید با استفاده از راه‌های در نظر گرفته شده با پشتیبان‌های فروشگاه کاراکال تماس حاصل فرمایید.

پسندها (6)

نظرات (2)

نرگسنرگس
6 شهریور 00 21:03
👌

24 شهریور 00 0:58
👍🏻👌🏻👌🏻🤍🖤