نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

بهترین روغن های طبیعی، صابون های گیاهی و گیاهان دارویی با از کجا می توان تهیه کرد؟

1400/5/21 18:25
835 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

سلامتی نعمتی است که خداوند متعال برای بندگانش قرار داده است. این نعمت به همین آسانی از دست نمی رود مگر آن که ما مراقب آن نباشیم. خداوند نعمت را داده نگهداری از نعمت را نیز به ما آموخته اما زمانی که خود شاکر و نگهدارش نباشیم چرا باید خدای متعال را برای مشکلاتمان سوال و جواب کنیم. زیبایی هم در کنار سلامتی نعمتی است که خداوند به ما عطا نموده است.

ما با این جملات می خواهیم به چه برسیم. به این که برای سلامت و زیبایی خود می توان از سایر نعمت های خداوند عزیز استفاده نمود. این نعمات محصولات طبیعی هستند، محصولاتی همچون : روغن های طبیعی، گیاهان دارویی، شوینده های طبیعی و ... . کافی است این محصولات و طریقه مصرفشان را بدانید تا بتوانید به سلامت و زیبایی خود کمک کنید. با ما همراه باشید تا با داروهای طبیعی آشنا گردیم.

راه های مختلفی برای سلامت و زیبایی پوست وجود دارد اما اینکه چه راهی را انتخاب می کنیم مهم است. اینکه بگویید محصولات شیمیایی و حتی جراجی برای زیبایی بسیار مناسب است و ما را زودتر به آرزویمان می رساند یک حرف درست.

اما نکته ایی که وجود دارد این است که عوارض نچندان خوشایندی را به همراه دارد. بگذارید اینگونه بگوییم تا زمانی که می توان از نعمات طبیعی خداوند برای سلامت و زیبایی خود استفاده نمود چرا باید به سراغ کارهای پر مخاطره برویم؟ عمل جراحی یا داروهای شیمیایی برای افرادی که مشکلشان جدی است مثلا دچار سوختگی شدید شده اند و یا برای تسکین درد زیادشان از داروهای شیمیایی استفاده نمایند مناسب می باشد. در کنار عوارض هزینه های سنگین و هنگفتی را نیز در بردارد. در این جا به چند نمونه از محصولات طبیعی که به سلامت و زیبایی پوست کمک می کنند اشاره کوتاهی خواهیم نمود.

روغن خراطین دکتر اویل

روغن های طبیعی دکتر اویل

روغن های طبیعی بسیار مناسب تر از مواد شیمیایی برای سلامت و زیبایی هستند. گاهی پیش می آید پوست دچار عارضه های پوستی گردد. این عارضه شامل : آکنه، خارش و ... است. طبق تحقیقاتی که گروه دکتر اویل انجام داده، به این موضوع دریافتند که برخی از روغن های طبیعی همچون روغن درخت چای خواص ضد باکتریایی داشته و باعث درمان جوش و لک های پوستی می گردد. البته از روغن های ترکیبی اصلی که در فروشگاه دکتر اویل موجود است نیز می توان برای سلامت و ز یبایی پوست و مو استفاده نمود. از سایر روغن هایی که به سلامت پوست و دوچندان نمودن زیباییمان کمک می کند می توان به :

  • روغن آرگان : جوانسازی پوست و درمان خشکی مو
  • روغن نعناع و پونه : آرامش دهنده پوست و یک ضدعفونی کننده قوی
  • روغن نارگیل : درمان عفونت، مرطوب کنندگی پوست و مو و ضد التهاب

این روغن ها و سایر روغن هایی مانند روغن خراطین که در دکتر اویل برای مشتریان عزیز آماده است با بهترین و مرغوبترین مواد تازه و کاملا بهداشتی و استریل تهیه شده است.

ماسک گیاهی

ماسک های گیاهی نیز همچون روغن های طبیعی از مواد کاملا طبیعی یعنی گیاهان تهیه می شود. به طور کل ماسک ها برای خارج نمودن مواد زائد از منافذ پوست کارایی بسیار خوبی دارند. این ماسک ها را می توان از گیاهان دارویی و میوه های طبیعی تهیه نمود. یکی از فروشگاههایی که اقدام به فروش بهترین محصولات طبیعی گیاهی برای سلامت پوست و مو دارند فروشگاه عطاری آنلاین می باشد.

این فروشگاه آنلاین این امکان را برای عزیزان فراهم نموده تا در منزل و بدون اینکه زمان خود را هدر بدهند و در این اوضاع نابسمان کرونایی بیرون از منزل وقت خود را بگذرانند با گوشی یا کامپیوتر خود محصول مورد نظر خود را خریداری و با مشاورانی که در این سایت همکاری می کنند ارتباط برقرار نمایند.

گیاهان دارویی عطاری آنلاین

گیاهان دارویی عطاری آنلاین

گیاهان دارویی در کنار خواص درمانی که برای سلامت اعضای داخلی بدن دارد برای سلامت و زیبایی پوست و مو نیز بسیار فوق العاده می باشد. از محصولات طبیعی که در فروشگاه عطاری آنلاین موجود است و به سلامت پوست و مو کمک می کند شامل : آواکادو، آویشن، بابونه، بادام، پنیرک، ختمی، زیتون، شنبلیله و ... این موارد می باشد. البته روغن های طبیعی این گیاهان نیز به صورت موضعی برای زیبایی و سلامت پوست و مو موثر می باشند.

در عطاری آنلاین می توانید بهترین : معجون ها، ادویجات، حبوبات، عرقیجات، نمک ها و ... را تهیه و با بهترین قیمت خریداری نمایید.

خرید صابون صابونچی

صابون های طبیعی صابونچی

در کنار روغن های طبیعی برای سلامت پوست می توان از صابون های طبیعی نیز استفاده نمود. صابون ها نیز همچون روغن ها از مواد کاملا طبیعی تهیه شده و این امکان را نسبت به روغن ها و گیاهان دارویی انجام می دهد که در هر لحظه و هر زمانی که مایل بودید بدون هیچ گونه مشکلی به راحتی از آن استفاده و از خواص دارویی آن بهره ببرید. به عنوان مثال :

  • صابون شترمرغ : سرشار از اسیدهای چرب امگا 3، 6 و 9 بوده و به جوانسازی پوست کمک شایانی می کند.
  • صابون گل ختمی : این صابون به درمان جوش کمک کرده و باعث لطافت و درمان اگزما پوستی و همچنین درمان ریزش مو می شود.
  • صابون مورد : خاصیت ضد قارچی و ضد باکتریایی دئاشته و یک محافظ عالی برای مو به حساب می آید.
  • صابون گل بابونه : به دلیل سطح بالای آنتی اکسیدان به بازسازی سلول های پوستی کمک نموده و باعث جوان شدن پوست می گردد.
  • صابون گزنه : منبع غنی از مواد مغذی بوده و به درمان ریزش و رشد دوباره مو کمک بسیاری می کند.

این صابون ها از جمله صابون های موجود در فروشگاه اینترنتی صابونچی بودند. اگر مایل به استفاده از صابون های طبیعی هستید پیشنهاد ما سفارش و خرید از سایت فروشگاهی صابونچی می باشد. این گروه برای راحتی و سهولت حال عزیزان بر این آمد تا محصولی متنوع و فوق العاده را برای سلامت و زیبایی پوست و مو ارائه کند.

پسندها (1)

نظرات (1)

نرگسنرگس
22 مرداد 00 21:45
👌