نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

علائم کیست تخمدان

1400/5/2 13:30
1,317 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

دوران قاعدگی تان نامنظم شده و علت را نمی دانید؟ در زمان مقاربت درد شدیدی را احساس می کنید؟ در ناحیه شکمی یا روده خود نیز درد فراوانی دارید؟ احتمالا به کیست تخمدان دچارید. البته این کیست انواع مختلفی دارد و همه نوع آن با علامت نیستند. به همین منظور، به صورت منظم چکاپ شوید تا در صورت مشاهده هر یک از علائم کیست تخمدان توسط پزشک، سریعا درمان را شروع کنید.

کیست ها معمولا خطرناک نیستند و همانطور که بی سر و صدا به وجود آمدند، همانطور هم از بین خواهند رفت. در واقع، برخی از آنها حتی به درمان خاصی نیز نیاز ندارند. ولی تشخیص این امر کاملا بر عهده پزشک معالج شما خواهد بود؛ زیرا همانطور که برخی راحت تر از بین می روند، بعضی از آنها ممکن است اثرات جدی تری را روی سلامتی شما باقی بگذارند.

علائم کیست تخمدان

کدام یک از کیست ها خطرناک تر هستند؟

ابعاد کیست ها رابطه مستقیمی با ترکیدن آنها دارد. همانطور که می دانید ترکیدن یا پارگی کیست تخمدان یک امر دردناک محسوب شده و بعضا خونریزی های شکمی را در بر خواهد داشت. به همین منظور، در صورتی که قطر آنها بیش از 4 اینچ باشد، احتمال پارگی در آنها وجود دارد و معمولا متخصص جراحی را برای از بین بردنشان پیشنهاد خواهد کرد. در واقع، از آنجایی که علائم کیست تخمدان در این گروه که احتمال پاره شدن در آنها وجود دارد جدی تر است، جراحی پیشنهاد می شود.

علائم کیست تخمدان کدامند؟

البته که بسیاری از کیست ها بی علامت اند و فرد تا زمانی که سونوگرافی و ویزیت نشود، به وجود آنها پی نمی برد، اما با این حال، گروه دیگری از بیماران علائم شایعی را گزارش می دهند که عبارتند از :

  • درد در ناحیه لگن : دردی مبهم و تیزی که در قسمت پایینی شکم احساس می شود.
  • نفخ
  • حرکات دردناک روده
  • دردهای بسیار زیاد در طول دوران قاعدگی
  • درد زمان مقاربت

علائم جدی تر که نیازمند مراقبت های سریع پزشکی اند :

  • درد شدید در ناحیه لگن
  • تب
  • ضعف و سرگیجه های فراوان
  • تنفس های سریع و پی در پی

همه این علائم می توانند نشان از وجود کیست، پارگی آن یا پیچ خوردگی تخمدان داشته باشند. همه این موارد جدی بوده و در صورت عدم درمان در زمان مناسب، عواقب جدی را گریبان گیر بیمار می کنند.

درمان کیست تخمدان و مراحل آن

برای درمان علائم کیست تخمدان، چه کاری از ما ساخته است؟

در صورتی که شاهد هر یک از علائم کیست تخمدان بودید، فورا باید به پزشک معالج مراجعه کنید. پزشک با توجه به نتایج آزمایش و سونوگرافی، مناسب ترین و بهترین درمان را برای شما برنامه ریزی خواهد کرد. البته اگر با توجه به شرایط موجود و پاندمی ویروس کرونا، نمی توانید از خانه خارج شده و در مراکز درمانی حضور یابید یا به دلیل مشغله های فراوان قادر به خالی کردن برنامه های خود برای رفتن به کلینیک و انجام سونوگرافی نیستید، با استفاده از خدمات پرستاری در منزل موسسات مربوطه و حضور پزشک در منزل، طول درمان خود را به تعویق نیاندازید.

خدمات پرستاری در منزل چه کمکی به بهبود بیماری ما می کند؟

همه گیری کرونا باعث شد تا همگی برای حفظ سلامتی خود در خانه بمانیم. مراکز درمانی پر از بیماران بدحالی است که نیاز شدید و سریع به مراقبت و درمان دارند. به همین منظور، نه تنها تبدیل به مکان های آلوده ای شدند، بلکه شاید پیدا کردن فرصت برای پزشکان و کارشناسان درمان برای رسیدگی به دیگر بیمارانی که از علائم کیست تخمدان رنج می برند، کار دشواری شده است.

در اینجا است که چنین خدماتی به کمک ما می آیند. موسسات بسیاری در حوزه بهداشت و درمان به وجود آمده اند که با ارائه سرویس های پزشکی در منزل خود بیمار، روند درمان و پیگیری آن را ساده تر از گذشته کرده اند. با این کار نه دیگر نیازی به تغییر برنامه های شخصی و کاری برای رفتن به مطب ها و ماندن در صف های انتظار طولانی است، نه نگرانی از بابت ماندن در ترافیک و بودن در محیط های آلوده ای چون مطب ها و درمانگاه ها.

بنابراین علاوه بر اینکه در زمان و هزینه های رفت و آمد به مراکز درمانی صرفه جویی می شود، در مدت زمان کوتاه تری بهبود خواهید یافت. ولی بهترین مرکز خدمات درمانی در منزل را میشناسید؟ اصلا بهترین مرکز باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

آسانیسم؛ معتبرترین پلتفرم خدمات درمانی و پرستاری در منزل

چه تنها یک سرماخوردگی ساده داشته باشید، چه مجبور به انجام عمل سرکلاژ باشید و یا حتی به دلیل بروز علائم کیست تخمدان مجبور به انجام سونوگرافی و معاینات دقیق تر باشید، می توانید از خدمات این موسسه بهره مند شوید. آسانیسم مفتخر به ارائه متنوع ترین سرویس های پزشکی- درمانی است تا کار بیماران ساده تر از گذشته شود و درمان نیز سریع تر پیش رود.

آسانیسم یک پلتفرم آنلاین ثبت درخواست برای خدمات درمانی و پرستاری است که با همکاری موسسات پرستاری خوب و معتبر در سطح کشور و اعزام بهترین پرستاران و پزشکان به منزل شما، خدمات رسانی می کند.

در واقع، آسانیسم یک سیستم رابط میان بیمار و موسسات پرستاری است که پس از ثبت درخواست از سوی بیمار با توجه به شرایط وی، لیستی از بهترین و مناسب ترین سرویس ها را به همراه قیمت برای او نشان می دهد. بیمار نیز به جای انتظار کشیدن در مراکز درمانی، ماندن در ترافیک و تحمل درد برای مدت زمان طولانی تر، سریع تر توسط متخصص ویزیت شده و بهبود خواهد یافت.

ویزیت پزشک در منزل جهت درمان کیست تخمدان

چرا به آسانیسم اعتماد کنیم؟

علائم کیست تخمدان به خودی خود دردناک هستند؛ بنابراین تحمل آنها برای زمان بیشتر به منظور ویزیت شدن در مراکز درمانی آلوده امروزی قطعا کار عقلانی به نظر نمی رسد. در واقع، وقتی میتوان با حضور پرشک در منزل سریع تر ویزیت و درمان شد، چرا این شرایط بهتر را از خود دریغ کنیم؟

آسانیسم پیش از عقد قرارداد و شروع همکاری با موسسات خدمات پرستاری در منزل، ارزیابی های فراوانی را روی آنها انجام داده است. از بازخورد مشتریان قدیمی آنها گرفته تا آموزش و تجربه پرسنل، زمان خدمات رسانی، به روز بودن تجهیزات و قیمت ارائه سرویس ها همگی جزو موارد اصلی و پایه ای است که آسانیسم روی آنها نظارت خواهد داشت. به همین منظور، با اطمینان به شما قول می دهیم که با آسانیسم باکیفیت ترین خدمات را تجربه خواهید کرد.

علاوه بر آن، آسانیسم پیش از اعزام کارشناسان و پزشکان به منزل شما، به منظور کسب اعتماد بیشتر از سمت بیمار، از آنها یک مدرک شناسایی دریافت می کند و تا پس از اتمام سرویس نزد خود نگه می دارد. با این کار موسسه در تمامی شرایط پشتیبان شما خواهد بود.

اگر شما نیز به علائم کیست تخمدان دچارید و درد بسیاری را تحمل کنید، همین حالا با ما تماس گرفته تا با کمک متخصصان ما، سریع تر از این شرایط رهایی یابید. آسانیسم خدمات بسیار متنوعی را شامل می شود و شما می توانید بدون اینکه نیازی باشد دنبال پرستار بچه نی نی سایت باشید، پرستار برای کودک خود از آسانیسم دریافت کنید، همچنین مطالب آموزشی بسیاری در آسانیسم منتشر می شود که شما می توانید از آن استفاده نمایید، مطالبی چون درمان زخم رحم یا عمل سرکلاژ و بسیار مطالب دیگر که شما را می تواند بسیار راهنمایی کند. در کنار شما هستیم تا زندگی پر نشاطی را داشته باشیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)