نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

راهنمای واکسن برندگان لاتاری برتر مهاجر

1400/4/8 17:22
558 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

واکسن ها لاتاری

به گزارش مجموعه برتر مهاجر : یکی از مراحلی که باید برندگان لاتاری از آن عبور کنند، واکسیناسیون است. به طور معمول این مرحله بعد از انجام مراحل پرکردن فرم DS-260، ترجمه و ارسال مدارک مربوطه است. پیشنهاد برتر مهاجر این است که مراحل مختلف لاتاری را با هم پیش برده تا در زمان خود صرفه جویی کرده باشید.

تمامی افرادی که قصد مهاجرت به آمریکا از طریق لاتاری دارند باید حتماً یک سری واکسن ها را بزنند. از لیست واکسن ها که در ادامه آن ها را به شما معرفی می کنیم، بخشی از آن ها در ایران نیستند و شما مجبور هستید این واکسن ها را در وقت مدیکال خود انجام دهید.

برای تزریق واکسن های مورد نیاز، دوستانی که در تهران هستند می توانند به مرکز انستیتو پاستور واقع در تجریش تهران مراجعه کنند و عزیزانی که در شهرستان ها هستند می توانند به یکی از مراکز هلال احمر مراجعه کرده و درخواست خود را برای واکسن مورد نظر ارائه و مراحل واکسیناسیون خود را پیش ببرند.

لیست واکسن های مخصوص برندگان لاتاری

  • Tetanus and diphtheria toxoids
  • Influenza type b (Hib)
  • Meningococcal
  • Pneumococcal
  • Hepatitis A
  • Hepatitis B
  • Rotavirus
  • Influenza
  • Pertussis
  • Varicella
  • Measles
  • Mumps
  • Rubella
  • Polio

این لیست تمامی واکسن هایی است که برندگان لاتاری باید آن ها را تزریق کنند، توجه کنید که هر کدام از آن ها ممکن چند دوز داشته باشد و باید در چند مرحله تزریق شود.

جزئیات این واکسن ها و زمان تزریق آن ها هر کدام متفاوت است که باید دقت زیادی در آن ها داشته باشید. بعد از گذراندن این مرحله برای شما مدرکی صادر می شود به نام کارت زرد، این کارت مدرک بین المللی است که نیازی به ترجمه ندارد.

پکیج جامع مهاجرت به آمریکا از طریق لاتاری؛ برتر مهاجر

راهنمای اخذ ویزای لاتاری

مجموعه برتر مهاجر با کمک کارشناسان خبره خود اطلاعات دقیقی با جزئیات کامل در مورد این واکسن ها تهیه کرده و در پکیج 0 تا 100 مهاجرت به آمریکا از طریق لاتاری قرار داده است. با تهیه این پکیج علاوه بر این که از جزئیات و زمان تزریق واکسن ها مطلع می شوید، می توانید مابقی مراحل دیگر که با جزئیات کامل توضیح داده شده، مشاهده و یک مهاجرت اصولی و بدون دردسر را تجربه کنید.

برای تهیه پکیج آموزش مهاجرت به آمریکا از طریق لاتاری بدون کمک شخص یا شرکت دیگر می توانید داخل گوگل عبارت "برتر مهاجر" را سرچ کرده و روی نتیجه ابتدایی کلیک کنید. سپس در بخش منو سایت می توانید از داخل پکیج های ما، آموزش اخذ ویزای لاتاری را انتخاب کرده و جزئیات این پکیج را مطالعه کنید.

دیگر نکات در مورد واکسیناسیون

بعد از اینکه واکسن هایی که داخل ایران موجود بودند را تزریق کردید باید برای مدیکال به کشوری که مصاحبه انجام می دهید رفته تا مابقی واکسن ها را تزریق کنید. در مرکز مدیکال همراه با معاینات مورد نیاز، واکسن های باقی مانده را نیز به شما تزریق می کنند، نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که با نهایت احترام و صبر با پزشک معاینه کننده رفتار کنید و تمامی دستورات وی را بپذیرید؛ ممکن است بعضی از واکسن هایی که داخل ایران زده بودید را از شما قبول نکند، در این حالت شما بدون هیچ بحثی از دستورات وی پیروی کرده و با خوش رویی با او صحبت کنید و بگویید که یک بار این واکسن را تزریق کردید.

برای مراجعه به مراکز واکسن در داخل ایران، باید مدارکی مثل پاسپورت، دفترچه بیمه و کارت ملی تان همراه خود داشته باشید. زمان کاری انستیتو پاستور تهران از روز شنبه تا چهارشنبه است که از ساعت 8:30 تا 14 می توانید به این مرکز مراجعه کنید.

هر کدام از واکسن های مورد نظر را که تزریق کردید باید گواهی آن را نگه داشته تا زمانی که درخواست صدور کارت زرد می دهید بتوانید گواهی واکسن‌های تان را ارائه دهید.

از دیگر مدارکی که ممکن است برای صدور کارت از شما درخواست کنند، سه قطعه عکس و برگه نامه دوم وقت مصاحبه شما است.

سعی کنید واکسن های خود را نهایتاً تا یک ماه قبل از مراجعه برای مدیکال بزنید؛ زیرا بعضی از این واکسن ها دارای ویروس زنده هستند که این موضوع باعث می شود هنگام معاینات پزشک به دردسر بیفتید.

کلام آخر

مهاجرت به آمریکا از طریق لاتاری

این مقاله یکی از مراحل لاتاری که باید با دقت و حوصله آن را انجام دهید را به طور کلی توضیح دادیم. مرحله واکسن برندگان لاتاری را نیز بهتر است همراه با مراحل دیگر مانند پر کردن فرم DS-260 و ترجمه مدارک انجام دهید. اگر واقعاً برای مهاجرت به آمریکا از طریق لاتاری مصمم هستید می توانید از پکیج جامع امور بندگان لاتاری برتر مهاجر استفاده کنید. در این پکیج تمامی تجربیات کارشناسان برتر مهاجر گنجانده شده که شما می توانید با استفاده از این تجربیات یک مهاجرت اصولی داشته باشید. راستی اگر می خواهید امور برندگان را بدون هیچ استرسی انجام دهید می توانید مراحل پر کردن فرم DS-260، آماده سازی و ارسال مدارک و هماهنگی های مدیکال و پستی را به مجموعه برتر بسپارید.

برنده شدن در لاتاری کاملاً شانسی است ولی بعد از آن که مربوط به مراحل مهاجرت به آمریکاست، هیچ ربطی به شانس ندارد و تنها به جدیت شما بستگی دارد که چقدر روی هدف خود مصمم هستید. داشتن جدیت یعنی داشتن آگاهی کامل از انجام امور لاتاری و پیگیری آن ها در زمان درست. سایت برتر مهاجر یک مرجع مطمئن برای اطلاعات مهاجرتی لاتاری است که شما می توانید با استفاده از اطلاعات این سایت یک مهاجرت اصولی را تجربه کنید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)