نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

دانلود فیلم و انیمیشن جدید

1400/4/1 11:13
636 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

دانلود کارتون و انیمیشن کودکانه

در زندگی روزمره، عوامل تاثیرگذار زیادی بر روند عادی زندگی افراد وجود دارد که هر یک بسته بر حجم و میزان اثر گذاری سبب تغییر عادات روزانه می شود.

برای مثال حال روحی شما در یک روز می تواند تحت تاثیر یک فیلم کمدی، سرشار از انرژی مثبت باشد و یا برعکس دیدن یک فیلم درام و غمگین سبب ایجاد حس مرتبط با سبک فیلم در فرد شود.

انتخاب فیلم برای همه افراد باید متناسب با یکسری از ملاک های تشخیصی صورت گیرد تا افراد علاوه بر گذران اوقات فراغت خود بتوانند بر دانسته های خود چیزی اضافه و در نهایت یک خاطره و حس خوب از لحظات خود ثبت کنند.

دانلود رایگان فیلم و سریال

گروه فیلم و سریال سایت "ویپو فیلم" (vipofilm.com) همواره در تلاش بوده تا راحت ترین و سریعترین راه را در اختیار کاربران خود قرار دهد تا افراد بتوانند بدون هیچ دغدغه ای از دانلود و تماشای یک فیلم در جمع های دوستانه، خانوادگی و یا فردی لذت ببرند.

شاید گروهی از افراد تمایل به تماشای فیلم های غیر ایرانی داشته باشند اما به دلیل عدم تطابق فرهنگ کشورها از دیدن این بخش از فیلم ها در جمع ممانت کنند اما سایت ویپوفیلم (vipofilm.com) با سانسور حرفه ای فیلم ها تحت نظر یک گروه متبهر از اعضای تیم ویپوفیلم  بدون لطمه زدن به محور اصلی فیلم و با توجه به عدم بهم ریختگی موضوع به خاطر سانسور برخی بخش ها، این امکان را فراهم کرده که افراد علاقمند به تماشای فیلم های غیر ایرانی بتوانند در جمع های خود به تماشای فیلم محبوب خود بپردازند.

اما دیگر مزیت های سایت ویپوفیلم چیست؟

۱. تعرفه نیم بها برای دانلود فیلم ها
۲. تبعیت از قوانین جمهوری اسلامی ایران
۳. امکان پخش تیزر فیلم پیش از دانلود فیلم اصلی
۴. امکان دانلود فیلم ها در کیفیت های ۱۰۸۰p ،۷۲۰p ،۴۸۰p
۵. وجود اطلاعات کامل آهنگ از جمله بازیگران مطرح، خلاصه داستان، سال انتشار فیلم، کارگردان و سایر عوامل فیلم
۶. تنوع بالا در سبک فیلم های بارگذاری شده در ژانر های مختلف از جمله عاشقانه، درام، کمدی، تخیلی، ترسناک و ...
۷. امکان دیدن نظر کاربران سایت و همچنین ارائه نظر شخصی در ارتباط با فیلم، عملکرد سایت و ...
۸. آرشیو کامل از فیلم های ایرانی و همچنین فیلم های خارجی از جمله هندی، کره ای و ...
۹. آرشیو کامل انیمیشن های داخل و خارج و دارا بودن 250 فیلم برتر imdb مناسب برای گروه های سنی متفاوت سایت ویپو فیلم "vipofilm.com" علاوه بر توجه به سلایق مختلف و همچنین علاقه افراد به تناسب گروه سنی بیننده و فیلم مربوطه نیز اهمیت می دهد به گونه ای که در لیست پخش روزانه خود همواره فیلم یا انیمیشن مناسب برای گروه های سنی کودک، نوجوان، جوان، میانسال و ... را بارگذاری کرده تا افراد به راحتی به نتیجه مطلوب مدنظر خویش برسند.

در مجوع تماشای فیلم می تواند به خوبی کمک کننده شما برای گذراندن اوقات فراغت و همچنین آموختن یکسری مسائل مهم در روابط اجتماعی باشد به شرطی که فیلم و انیمیشن و یا مستند مطابق با شخصیت و باورهای شما باشد.

دانلود فیلم و انیمیشن جدید از سایت ویپو فیلم

دانلود فیلم و سریال از ویپو فیلم

پسندها (2)

نظرات (0)