نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

چطور در خرید تور استانبول سرمان کلاه نرود؟

1400/3/22 16:08
709 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

در سفر و خرید تورهای مسافرتی نیز امکان کلاهبرداری وجود دارد و چه بسا شما هم افرادی را بشناسید که با شیوع ویروس کرونا از آنها هزینه تور اخذ شد اما نه تنها سفری در کار نبود بلکه هزینه پرداختی آنان نیز بازگردانده نشد. حالا زمان آن فرارسیده که در خرید تورهای مسافرتی چه خارجی و چه داخلی هوشمندانه عمل کنیم. در ادامه مواردی ذکر می شود که با در نظر گرفتن آنها می توانید مطمئن باشید که از مکان درستی تور مسافرتی خود را خریداری کرده اید. ما در اینجا تور استانبول را به عنوان تور درخواستی یک مسافر در نظر می گیریم زیرا تورهای استانبول طرفداران زیادی دارند و مثال خوبی برای تور خارجی به شمار می روند.

تور استانبول به چه معناست؟

وقتی یک مسافر قصد خرید تور استانبول را دارد به این معناست که با یک بار پرداخت هزینه به یک آژانس مسافرتی چند مورد از خدمات را به یکباره رزرو می کند. خدمات تور استانبول عبارت اند از بلیط هواپیما + وچر هتل یا هر نوع اقامتگاه (اجازه ورودی) + بیمه مسافرتی + لیدر فارسی زبان. با خرید تور مسافران علاوه بر قیمت مناسب و ارزان تر دیگر لازم نیست که برای هریک از این خدمات به وب سایت های مختلف مراجعه کرده یا به صورت حضوری اقدام به رزرو نمایند.

چرا طرفدار تور ارزان استانبول و تور لحظه آخری استانبول زیاد است؟

تور ارزان استانبول، تورهایی هستند که از قبل برنامه ریزی شده و به فروش رفته اند اما مسافران در روزهای پایانی اقدام به کنسل کردن سفر خود کرده اند یا این که آژانس مسافرتی ارائه دهنده‌ی آن تور تعداد بسیار بالایی تور مهیا کرده اما در زمان کوتاه، موفق به فروش تمامی آنها نشده است. به عبارت دیگر آژانس مسافرتی اقدام به چارتر کردن پروازها نموده و حالا قصد دارد با قیمت خیلی ارزان تورهای استانبول خود را بفروشد.

تور ارزان استانبول و تور لحظه آخری استانبول به این خاطر طرفدار زیادی دارند چون خدمات و امکانات ارائه شده در آنها با تورهای معمولی استانبول یکی است اما به دلیل کم بودن وقت آژانس ها، امکان خرید همان تورها با قیمت خیلی خیلی ارزان تر به وجود آمده است.

وب سایت فاینداتور تور ارزان استانبول

از کجا تور ارزان استانبول معتبر بخریم؟

امروزه خیل عظیمی از مسافران تورهای خود را به صورت آنلاین خریداری می کنند زیرا در حقیقت مراجعه حضوری به دفاتر آژانس ها سودی ندارد. حالا که بحث خرید اینترنتی به میان می آید باید در نظر داشت که اعتبارسنجی بسیار مهم است. در ابتدا توصیه می کنیم که از وب سایت های متفرقه که شماره تلفن درست ندارند خرید انجام ندهید. شماره پروانه بهره برداری، نام مدیرعامل آژانس و شماره تلفن و آدرس آژانس ها باید درست باشد.

تور استانبول ارزان

چرا از وب سایت فاینداتور تور ارزان استانبول بخرید؟

وب سایت فاینداتور چند سال است که به صورتی بسیار قوی در بازار آنلاین فروش تورهای مسافرتی ارزان فعالیت می کند. شما می توانید در فاینداتور ارزان ترین تورهای موجود برای هر مقصد را بیابید. فاینداتور به عنوان یک برند معروف در صنعت گردشگری ایران شناخته می شود و وب سایتی است که بدون هزینه کردن برای تبلیغات و فقط با ارائه خدمات خوب و درست شناخته شد.

در فاینداتور فهرستی دقیق از تورهای ارزان تا لوکس در اختیار شما قرار می گیرد که می توانید ارزان ترین آنها را فیلتر نمایید. تمامی آژانس های که در این وب سایت اجازه کسب کرده اند تا تورهای خود را نمایش بدهند، دارای اطلاعات صحیح و کامل هستند و اگر با شماره تلفن های آنها تماس بگیرید از صحت‌شان مطمئن خواهید شد و حتی برای اطمینان بیشتر می توانید آدرس حضوری آنها را هم چک کنید که این مورد را فقط به کسانی که در این زمینه وسواس زیادی دارند یا هزینه سفر آنها خیلی بالاست توصیه می کنیم.

خرید تور از فاینداتور

خدمات وب سایت فاینداتور

فاینداتور خدمات رایگان بسیاری را به کاربران ایرانی ارائه می دهد که برخی از آنها عبارت اند از :

  • تورهای داخلی
  • تورهای خارجی
  • راهنمای سفر در حوزه های متعدد
  • پادکست و رادیو
  • راهنمای سفر صوتی
  • معرفی تمامی کشورهای توریستی دنیا
  • معرفی تمامی آژانس های مسافرتی ایران
  • امکان عضویت آژانس های مختلف در وب سایت
  • معرفی همه هتل های جهان با تصویر
  • امکان درج نظر در تمامی بخش های وب سایت بدون سانسور

فاینداتور کجاست؟

راه های ارتباطی بسیاری با فاینداتور وجود دارد که بهترین آنها وب سایت https://www.findatour.co و اینستاگرام فاینداتور است. در رابطه با اعتبار نیز باید بگوییم که فاینداتور شرکتی مجهز واقع در شهرک غرب تهران است.

پسندها (2)

نظرات (1)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
23 خرداد 00 0:09
👍🏻👍🏻