نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

حفظ سلامت کودکان در هنگام استفاده از سموم گیاهان آپارتمانی

1400/3/10 10:44
1,393 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

مسمویت ناشی از سموم گیاهان آپارتمانی به عنوان یکی از عوامل مهم و رایج در سم شناسی بالینی محسوب می‌گردد. این نوع مسمومیت که با مصرف سموم گیاهان آپارتمانی به وقوع می‌پیوندد به ویژه در کودکان بسیار شایع بوده و به عنوان یکی از عوامل مهم مسمومیت در این دوره از سنی مطرح است. بر همین اساس برای پیشگیری از این معزل، تولیدکنندگان سم و کود اقدام به تولید سم‌های بی‌خطر کردند تا خریداران این نوع از سموم گیاهان آپارتمانی با استفاده از آن ضمن حفظ سلامت گل‌ها و گیاهان به حفظ سلامت خود و کودکانشان نیز کمک کرده و از خطر مسمومیت در امان باشند.

سموم گیاهان آپارتمانی

همچنین در هنگام استفاده از سموم گیاهان آپارتمانی توجه به برخی موارد مهم همچون تهویه هوای داخل آپارتمان، دور کردن کودکان در هنگام استفاده از سموم، دور از دسترس نگه داشتن گل‌ها و گیاهان سم پاشی شده از کودکان، استفاده از سم‌های مایع به جای سم‌های اسپره‌ای، استفاده از سم‌های کم‌خطر مانند سم‌های ارگانیک، قرار دادن انواع سم‌ها در جای مناسب و دور از دسترس کودکان و ... ضرورت دارد. سم‌های ارگانیکی همچون روغن گیاهی با صابون، روغن چریش و یا سمومی همچون سم دیازینون، سم مالاتیون، حشره کش کنفیدور، سم مالاتیون گل سم و بسیاری دیگر از سموم گیاهان آپارتمانی در بازار وجود دارد که علاوه بر بی‌خطر بودن آنها، مفیدترین سم‌ها برای گیاهان زینتی شما محسوب می‌گردد.

کلیه سموم سپاهان کشت علاوه بر اثر بخشی بسیار بالایی که بر سلامت گیاهان دارند هیچ‌گونه خطر و آسیبی را بر انسان‌ها وارد نمی‌کنند.

شما برای خرید سم از سپاهان کشت می‌توانید به راحتی از طریق وب سایت این شرکت سم مورد نظر خود را انتخاب و سپس خریداری نمایید. از جمله سم‌های کم‌خطر و باکیفیت این فروشگاه حشره کش سپاهان کشت می‌باشد که علاوه بر کیفیت و کارایی بالایی که در از بین بردن آفات و حشرات مزاحم دارد، کمترین خطر و ضرر را برای مصرف‌کننده به وجود می آورد. در زیر برخی از سموم گیاهان آپارتمانی سپاهان کشت را معرفی خواهیم نمود که از موادی کاملا بی‌خطر تولید شده‌اند و بهترین گزینه برای سم پاشی گیاهان آپارتمانی محسوب می‌گردند.

حشره کش کنفیدور

یکی از پردوام‌ترین حشره کش‌ها در کنترل آفت‌های مکنده حشره کش کنفیدور می‌باشد. این حشره کش دارای خاصیت سیستمیکی بوده و در قسمت‌های مختلف باغ‌داری و کشاورزی جهت نابودی آفات به کار می‌رود. کنفیدور جزو سموم گیاهان آپارتمانی نیز محسوب شده و علاوه بر حشرات مکنده، حشرات جونده را نیز نابود می‌سازد. خاصیت این حشره کش تماسی و گوارشی بوده و بر روی بسیاری از حشرات همچون مگس‌های سفید، شته‌ها، سوسک‌ها، لارو پروانه‌ها، موریانه‌ها، حشرات خاکزی و کک‌ها تأثیرگذار است. این حشره کش از جمله سموم گیاهان آپارتمانی است که به شکل محلول پاشی مورد استفاده قرار می‌گیرد و شاخ و برگ‌ها و خاک گلدان‌ها را ضدعفونی می‌نماید.

این سم از طریق ریشه جذب شده و به شکل اکروپتالی در تمامی قسمت‌های گیاه‌هان شما پخش می‌شود. بسیار چربی دوست بوده و قابلیت انحلال در آب را ندارد در نتیجه از لایه مومی برگ‌ها جذب شده و در شیره این گیاهان جریان می‌یابد. این ویژگی باعث می‌شود که این نوع از سموم گیاهان آپارتمانی برای تمامی افراد به خصوص کودکان بسیار کم خطر باشد. سموم سپاهان کشت بسیار متنوع است و هر کدام قابلیت و کارایی منحصر به فرد خود را دارند. کنفیدور یکی از انواع حشره کش سپاهان کشت است که توسط این شرکت عرضه می‌گردد و از محبوبیت بالایی در بین کشاورزان و گلخانه داران برخوردار است.

سموم گیاهان آپارتمانی

سم مالاتیون گل سم

یکی دیگر از بهترین گزینه‌ها جهت خرید سم از سپاهان کشت سم مالاتیون گل سم می‌باشد. این سم یکی از بی‌خطرترین و با کیفیت‌ترین سموم گیاهان آپارتمانی محسوب می‌شود. این حشره کش سپاهان کشت بسیار قوی بوده و مکانیسمی غیرسیستمیک دارد. جزو کم خطرترین سموم برای انسان ها به ویژه کودکان می‌باشد و دارای خاصیت گوارشی، تماسی و تدخینی است. این نوع از سموم گیاهان آپارتمانی بر سیستم عصبی حشرات تأثیر گذاشته و باعث نابودی آفات می‌گردد.

سم مالاتیون گل سم برای نابودی حشراتی همچون شپشک‌های نباتی، شته‌ها، لارو پروانه‌ها، سن‌ها، مگس‌ها، سخت بالپوشان و حشرات خانگی مناسب است و با بسیاری از گیاهان همچون گیاهان زینتی، درختان سردسیری، درختان میوه هسته دار، صیفی جات و گیاهان صنعتی سازگاری دارد. به صورت محلول پاشی مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ البته این نکته را نیز باید یادآور شویم که از بلعیدن و آشامیدن این سم خودداری کنید زیرا بر سیستم اعصاب انسان نیز تأثیرگذار بوده و باعث آسیب سیستم عصبی انسان می‌گردد. به همین دلیل این سم را دور از دسترس کودکان قرار دهید و از تماس آن با پوست دست خود و فرزندانتان به طور جدی خودداری کنید. کم خطر بودن یک سم نشانه کاملاً بی‌خطر بودن آن نیست برای استفاده از هر نوع سمی حتماً نکات ایمنی را نیز رعایت فرمایید تا خطر جدی سلامت شما و سایر افراد خانواده شما را تهدید نکند.

سم آبامکتین پاک سم

یکی دیگر از انواع سموم گیاهان آپارتمانی موجود در سپاهان کشت سم آبامکتین پاک سم می‌باشد که از حلالیت بسیار بالایی برخوردار است. این سم دارای ویژگی پخش شوندگی و چسبندگی عالی است و تبخیر آن بسیار پایین می‌باشد. اثر تماسی و گوارشی داشته و فعالیتی سیستمتیک دارد. این سم از تخمیر نوعی باکتری اکتینومیست بدست آمده و حشراتی همچون شته و آفات دیگر را به راحتی نابود می‌سازد.

سموم گیاهان آپارتمانی

خرید سم از سپاهان کشت

به طبع شناخت بهترین سم از مجموع سموم گیاهان آپارتمانی کار بسیار مهم و دشواری است. شرکت سپاهان کشت با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها و دانش روز دنیا، کلیه سموم گیاهان آپارتمانی، کشاورزی، باغداری و ... را از داخل و خارج از کشور تهیه و جهت عرضه به شما عزیزان در ویترین فروشگاهی خود قرار داده است. شما با خرید سم از سپاهان کشت متوجه اصل بودن و با کیفیت بودن این کالاها خواهید شد. علاوه بر این ویژگی‌ها این سموم گیاهان آپارتمانی کمترین خطر را برای سلامتی انسان در بر خواهد داشت. سموم سپاهان کشت از بهترین کمپانی‌ها و معروف‌ترین برندها تهیه شده و از محبوبیت بالایی در بین خریداران برخوردار است. شما می‌توانید برای خرید سم از سپاهان کشت به وبسایت این شرکت مراجعه کرده و ضمن بازدید از کلیه سموم سپاهان کشت از جمله انواع حشره کش سپاهان کشت و مقایسه کالاها با یکدیگر از مشاوره و راهنمایی‌های متخصصین این فروشگاه نیز بهرمند شوید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)