نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

پارتیشن شیشه ای، شیشه بالکن، درب اتوماتیک و کرکره برقی رامادُر

1400/3/3 11:11
2,648 بازدید
اشتراک گذاری

 رپورتاژ :

قابلیت ها و مزایای پارتیشن شیشه ای یا اداری

قابلیت ها و مزایای پارتیشن شیشه ای یا اداری

به صورت کلی استفاده از پارتیشن ها مزیت های بی شماری را برای ما به همراه دارد. پارتیشن شیشه ای یا اداری در اداره‌های که نیاز به فضای زیبا دارند و می‌خواهند خلاقیت بیشتری را در دکوراسیون ایجاد کنند به کار برده می شوند.

پارتیشن شیشه ای یا اداری به سرعت نصب می‌شود و قابلیت شستشوی آسانی داشته است همچنین انعطاف پذیری بارتیشن شیشه یا اداری و تنوع رنگ و طرح آنها موجب می‌شود نظر بسیاری از استفاده کنندگان را به خود جلب نمایند. همچنین امکان مونتاژ و دمونتاژ پارتیشن اداری یا شیشه ای با دیگر پارتیشن های اداری وجود دارد که خود به عنوان یکی از مهم‌ترین مزیت ها شناخته می شود. بسیاری از افراد پیش از نصب پارتیشن شیشه ای اداری می خواهند بدانند که چه معایبی ممکن است برای آنها داشته باشد که در این مورد پس از استفاده های طولانی مدت و به ندرت اتفاق می افتد که این نوع پارتیشن ها دچار شکستگی و ترک خوردگی شوند.

استفاده از شیشه سکوریت در حمام

همان طور که می دانید شیشه حمام باید به گونه ای ساخته شود که مقاومت بالایی داشته باشد. یکی از جدیدترین طرح هایی که در دکوراسیون مورد استفاده قرار می گیرد حمام شیشه ای می باشد. استفاده از شیشه با کیفیت مثل شیشه سکوریت منجر به افزایش طول عمر هم حمام شیشه‌ای خواهد شد. شیشه سکوریت کیفیت های مختلفی دارند و به عنوان شیشه نشکن شناخته می شوند و البته قیمت های بسیار متنوعی نیز برای آنها در نظر گرفته شده است. با استفاده از شیشه سکوریت تفکیک سازی سرویس بهداشتی و حمام انجام می‌شود و فضا شیک تر نشان داده می شود. بهترین مکان برای نصب این نمونه شیشه حمام در فضاهای کوچک است.

آینه کاری مدرن در دکوراسیون داخلی

آینه کاری منزل می تواند به شیوه های مختلفی برای محیط های متفاوت مورد استفاده قرار بگیرد. یکی از نمونه آینه کاری منزل که بسیار مورد پسند افراد می باشد و در دکوراسیون داخلی کاربرد داشته است نمونه آینه کاری مدرن است. می توان در قسمت های مختلف منزل از آینه های دکوراتیو مدرن استفاده کرد و دیوارهای پذیرایی را به این شیوه آینه‌کاری نمود که علاوه بر اینکه منجر به زیبایی در بسیاری از قسمت های خانه خواهد داد بلکه مدرن بودن را به همراه می آورند. شما می توانید بخش های خاصی از خانه تان را با طرح های مختلف آینه کاری کنید و از دیدن آن لذت ببرید.

کرکره برقی هوشمند

نمونه ای از کرکره های برقی وجود دارد که با عنوان کرکره برقی هوشمند شناخته می شوند و کنترل این نوع کرکره برقی به شکل خودکار و با یک ریموت انجام می گردد. خوشبختانه امروزه با پیشرفت های زیادی در عرصه فناوری و تکنولوژی روبرو شده ایم که منجر به ساخت وسایل جدید و بروزی همچون کرکره برقی شده است. این نوع درب ها علاوه بر اینکه از امنیت فوق العاده ی بهره مند هستند بلکه زیبایی و مدرن بودن را به ساختمان می بخشند. در خصوص نصب کرکره برقی باید بدانید که حتما نیاز به افراد متخصص و باتجربه برای نصب وجود داشته است.

درب اتوماتیک شیشه ای تک لت و دو لت بازشو

نمونه‌ای از درب اتوماتیک شیشه ای وجود دارد که به عنوان درب اتوماتیک شیشه ای تک لت و دو لت شناخته می‌شوند و برای فروشگاه ها، مراکز خرید، بیمارستان ها، ساختمان‌های مسکونی، هتل ها، فرودگاه ها و غیره کاربرد داشته اند. درب اتوماتیک شیشه ای تک لت و دو لت بازشو دارای ظاهری زیبا و سازگار با هر نوع دکوراسیون می باشد. همچنین عدم ایجاد آلودگی صوتی در زمان باز و بسته شدن درب، استهلاک پایین، حداقل مصرف انرژی و کنترل عبور و مرور افراد از دیگر ویژگیهای درب اتوماتیک شیشه ای می باشد. لازم است بدانید که قابلیت نصب انواع فریم های آلومینیومی و استیل در این نمونه درب ها در اندازه های مختلف و با رنگ های دلخواه امکان پذیر می باشد.

درب اتوماتیک شیشه ای تک لت و دو لت بازشو

قیمت شیشه حمام چقدر است؟

استفاده از شیشه حمام نه تنها موجب زیباتر کردن فضای حمام می شود بلکه به پیشگیری از نفوذ آلودگی ها به حمام نیز نقش بسیار مهمی داشته است. یکی از نکات مثبتی که شیشه حمام دارد قیمت مناسب این شیشه ها می باشد. بسیاری از افراد فکر می کنند که قیمت شیشه حمام بالا می باشد و به سراغ استفاده از آن نمی روند اما این طرز فکر اشتباه است و باید بدانیم قیمت شیشه حمام به عوامل مختلفی بستگی داشته است که در تعیین قیمت شیشه حمام نقش بسیار مهمی دارند مثل نوع شیشه، متراژ، نحوه نصب، مساحت و غیره. زمانی که از شیشه باکیفیت در حمام استفاده شود قطعاً موجب افزایش طول عمر آن خواهد شد.

خصوصیت های شیشه لاکوبل

شیشه لاکوبل علاوه بر اینکه در مقابل گرما و همچنین اشعه ماورا بنفش دارای مقاومت بسیار زیادی هستند بلکه می‌توان در درون منزل و برای نمای ساختمان از آنها استفاده کرد. البته شیشه لاکوبل به به دلیل این که در برابر رطوبت نیز مقاومت قابل توجهی را نشان می‌دهند در فضاهایی که مرطوب می‌باشد نیز قابل استفاده هستند که تغییر رنگ و زنگ زدگی یا پوسیدگی را به همراه نخواهند داشت. شیشه لاکوبل از شیشه های خام ۷ برابر قویتر می باشد و از شرایط مختلف می توان از آن استفاده کرد و در مقابل حرارت نیز مقاوم بوده و در فرآیند تولید قابلیت نشکن بودن و سکوریت را به دست می‌آورند.

در ساخت شیشه بالکن از چه نوع شیشه ای استفاده می شود؟

برای ساخت شیشه بالکن از شیشه سکوریت استفاده می‌کنند و باید بدانیم که این نوع شیشه ها مقاومت بسیار زیادی دارند. شیشه بالکن به منظور محصور ساختن بالکن ها مورد استفاده قرار داده می شوند و در موارد مختلفی کاربرد دارند. لازم است بدانید در ساخت شیشه بالکن اصلاً نباید از شیشه عادی استفاده کرد بلکه باید از شیشه های سکوریت استفاده نمایید. شیشه بالکن مثل شیشه های دیگر است اما با توجه به فرآیندی که بر روی آنها انجام می‌شود استحکام و مقاومت آنها را بیشتر می‌کند.

شرکت های معتبر پس از بازدید از بالکن و تراس به استفاده کنندگان بهترین طرح و شیشه ها پیشنهاد می دهند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)